Autor Wątek: Fabryka  (Przeczytany 136381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fabryka
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 17, 2010, 21:05:08 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Cytat: "mariuszFSO"
http://motoryzacja.interi...-walczy,1572845

hmmm ...negocjacje z Land Rover i Jaguar Brzmi bardzo ciekawie  :)  
Na moje oko jakby Honda wzięłaby nas pod swoje skrzydła, to by był ogromny sukces :twisted:

Fabryka
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 17, 2010, 21:11:40 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
Cytat: "krzychumy4"

Na moje oko jakby Honda wzięłaby nas pod swoje skrzydła, to by był ogromny sukces :twisted:


Miejsca dla FSO nie ma u chińskiej sroki pod ogonem, a co dopiero pod japońskimi skrzydłami ;)

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 31, 2011, 10:07:24 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytuj (zaznaczone)
Z FSO wyjadą Nissany?
PRZEDSTAWICIELE FABRYKI SZUKAJĄ NOWEGO INWESTORA

FSO szuka inwestora
Przedstawiciele FSO rozmawiają z Nissanem na temat montażu na Żeraniu samochodów tego koncernu - informuje "Rzeczpospolita".
Auta mogłyby wyjechać z warszawskiej fabryki już w 2012 roku.
Jak pisze "Rzeczpospolita", w tym tygodniu w szwajcarskim Rolle, gdzie mieści się europejska siedziba Nissana,
dojdzie do spotkania przedstawicieli FSO z wiceprezesami japońskiego koncernu. Gdyby obie firmy się porozumiały,
najprawdopodobniej w końcu tego roku podpisałyby umowę. A w przyszłym roku mogłaby ruszyć produkcja.

Na razie nie uzgadniano, jaka byłaby wartość ewentualnej inwestycji i jaki model miałby być produkowany na Żeraniu.
Jak pisze "Rz", po rozpoczęciu w grudniu 2010 r. wstępnych rozmów inżynierowie FSO mieli jednak stwierdzić,
że do potrzeb nowego auta można dostosować linię montażową chevroleta aveo, którego produkcja kończy się w lutym.
Takie rozwiązanie mogłoby zmniejszyć koszty i skrócić przygotowania - zauważa "Rz".

Jak przypomina gazeta, FSO ma nóż na gardle, bo negocjacje z inwestorami zakończyły się fiaskiem.
Chevrolet nie przedłużył współpracy i produkcję nowego aveo ulokował w Korei Płd. i USA.
Nie powiodły się rozmowy z chińskim Chery. W lutym warszawska fabryka zwolni 1,2 tys. osób z blisko 1,8-tysięcznej załogi - pisze "Rz".

Źródło
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2011, 10:14:29 am wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 31, 2011, 10:13:58 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytuj (zaznaczone)
Z FSO wyjadą nissany?

Przedstawiciele warszawskiej fabryki rozmawiają z Japończykami na temat montażu na Żeraniu ich samochodów. Auta mogłyby wyjechać z FSO już w 2012 roku. Bez inwestora zakład upadnie
 
Najważniejsze fabryki japońskiej firmy mieszczą się w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Jak dowiedziała się „Rz”, w tym tygodniu w szwajcarskim Rolle, gdzie mieści się europejska siedziba Nissana, dojdzie do spotkania przedstawicieli FSO z wiceprezesami japońskiego koncernu. Gdyby obie firmy się porozumiały, najprawdopodobniej w końcu tego roku podpisałyby umowę. A w przyszłym roku mogłaby ruszyć produkcja.

Na razie nie uzgadniano, jaka byłaby wartość ewentualnej inwestycji. Po rozpoczęciu w grudniu 2010 r. wstępnych rozmów inżynierowie FSO mieli jednak stwierdzić, że do potrzeb nowego auta można dostosować linię montażową chevroleta aveo, którego produkcja kończy się w lutym. Takie rozwiązanie mogłoby zmniejszyć koszty i skrócić przygotowania. Budowa nowej linii musiałaby bowiem zająć półtora roku od podpisania kontraktu.

W negocjacjach najprawdopodobniej bierze udział Polak – Szymon Waluś, kiedyś odpowiedzialny za sprzedaż w Nissan Central & Eastern Europe, który w ostatni piątek przyleciał z Japonii. Teraz jest dyrektorem ds. planowania korporacyjnego w Nissan Europe. Za pośrednictwem biura prasowego koncernu powiedział nam: – Nie komentujemy spekulacji. Polska nie jest obecnie na liście krajów, które by były preferowane przez Nissana jako kolejne miejsce inwestycji.

Jednakże niespełna rok temu dyrektor generalny Nissana Tshiyuki Shiga podczas rozmowy z „Rz” nie wykluczał takiej opcji. Podkreślał, że Polska stała się dla Nissana dziesiątym najważniejszym rynkiem (w ub. r. Polacy kupili 13,5 tys. aut tej marki). A filozofia Nissana jest taka, że firma inwestuje tam, gdzie już ma rynek. W ubiegłym roku liczba rejestracji Nissana w Polsce zwiększyła się o jedną trzecią, do ponad 12 tys. sztuk, a udział marki w rynku wzrósł do prawie 3,9 proc.

Prezes FSO Janusz Woźniak, który ma reprezentować FSO w rozmowach, odmówił komentarza.

Kwestia modelu, jaki mógłby wejść na Żerań, nie była jeszcze poruszana. Według naszych informacji w grę nie wchodzi montaż furgonetek, bo po długich negocjacjach ze związkami zawodowymi w fabrykach Nissana pod Barceloną tamtejsza załoga zgodziła się na drastyczne obniżki pensji w zamian za gwarancje zatrudnienia. Rozmowy w Hiszpanii zakończyły się 25 stycznia.

Nie można wykluczyć, że rozpoczęte rozmowy z Polską mogły stanowić element nacisku na Hiszpanów, aby skłonić związkowców do większych ustępstw. Taka taktyka była już stosowana przez inne koncerny samochodowe w negocjacjach z Polską.

FSO ma nóż na gardle, bo negocjacje z inwestorami zakończyły się fiaskiem. Chevrolet nie przedłużył współpracy i produkcję nowego aveo ulokował w Korei Płd. i USA. Nie powiodły się rozmowy z chińskim Chery. Nie udało się również umieścić na Żeraniu produkcji komponentów i części dla fabryk aut, a nawet sprzętu AGD. Trudno się dziwić, zważywszy na minusy zakładu: wysokie koszty pracy i kłopotliwa lokalizacja w centrum miasta.

W 2010 roku zakład wyprodukował zaledwie 45,8 tys. samochodów, rok wcześniej – 53,5 tys. 2009 rok fabryka zamknęła 189-milionową stratą. Obecna sytuacja finansowa nie jest jednak zła, bo zakład nie ma długoterminowego zadłużenia, a zobowiązania krótkoterminowe nie przekraczają kwoty kilkunastu milionów złotych. Ale bez nowego inwestora firma nie ma szans.

FSO w lutym zwolni 1,2 tys. osób z blisko 1,8-tysięcznej załogi. Musi znaleźć pieniądze na odprawy dla pracowników.

– Rozpoczęcie rozmów z Nissanem byłoby dobrym sygnałem. Ten koncern jest dużo bardziej wiarygodnym inwestorem od producentów chińskich czy indyjskich – komentuje Rafał Orłowski z firmy analitycznej AutomotiveSuppliers. pl.

—współpraca p. r.

źródło
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2011, 10:15:16 am wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #124 dnia: Luty 11, 2011, 10:36:10 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V

Cytuj (zaznaczone)
Jeszcze niedawno wydawało się, że koniec FSO jest przesądzony. Dziś wiadomo, że produkcją aut na Żeraniu poważnie zainteresowani są Chińczycy i Hindusi. Jeżeli negocjacje zakończą się sukcesem, część zwalnianej w lutym załogi będzie mogła wrócić do pracy. FSO testuje już nowy chiński samochód.
Z fabryką samochodów osobowych na Żeraniu historia nie obeszła się niestety tak łaskawie jak z czeską skodą czy rumuńską dacią, których części sygnują swoim logiem volkswagen i renault. Ratunkiem miał być chevrolet aveo. Jednak po czterech latach produkcji w lutym zjadą z taśmy ostatnie sztuki.
- Wszystko wskazuje na to, że zakład niedługo skończy swoją historię. Dzisiaj praktycznie nie ma inwestora zainteresowanego produkcją swoich samochodów w warszawie – przyznawał jeszcze w czwartek Informacje 
Hindusi w FSO? "To poważny kandydat"

Koło ratunkowe z Dalekiego Wschodu
Czy przedsiębiorstwo, które zmotoryzowało Polskę, może liczyć na jakiekolwiek koło ratunkowe?
Okazuje się, że toczą się już rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Oficjalnie FSO potwierdza, o kogo chodzi. - Prowadzimy rozmowy z różnymi firmami z Chin i Indii. Chodzi m.in. o firmę machindra i machindra - zdradza Roman Bugaj z departamentu koordynacji i nadzoru FSO.
Zdziwienia toczonymi rozmowami nie kryje załoga
- Pierwszy raz dzisiaj usłyszałem, że rozmowy trwają z firmą machindra. Do tej pory trzymane były w wielkiej tajemnicy - podkreśla Marek Dyakowski, związkowiec FSO.
Czy produkcja wschodnich aut to dobry pomysł?
Wielki hinduski koncern, prócz samochodów osobowych i ciężarowych, produkuje samoloty i maszyny wojskowe. Nie jest jednak tajemnicą, jaki poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów gwarantują tego typu koncerny. Hinduski pick-up w crashteście zderzeniowym Euro NCAP w 2007 roku uzyskał zaledwie dwie gwiazdki.
- Jak usłyszałem, że to machindra, to bardzo się ucieszyłem. Oni, w przeciwieństwie do Chińczyków, nie kradną technologii, oni ją udoskonalają – wyjaśnia Jacek Balkan, dziennikarz motoryzacyjny.
Z kolei Cherry to firma, która słynie z fatalnej jakości, ukradzionych projektów europejskich samochodów i niskiego poziomu bezpieczeństwa. - Można się doszukiwać skradzionych patentów, to prawda. Ten samochód jest jednak homologowany i produkowany w Chinach. A w Polsce? Tego nie powiem – mówi anonimowy pracownik FSO.
Uruchomić produkcję, jakąkolwiek
Jakość produkowanych pojazdów może mieć drugorzędne znaczenie, bo prawdziwa katastrofa może nastąpić wówczas, jeśli w ciągu kilku miesięcy FSO nie znajdzie jakiegokolwiek inwestora. Ważne, żeby pracownicy fabryki z dnia na dzień nie wylecieli na bruk.
Dzisiaj w FSO pracuje 1800 pracowników. Jeszcze w lutym zwolnionych zostanie 1200 osób. W czerwcu ma ich zostać tylko setka. Gdyby znalazł się inwestor, do pracy mogliby wrócić z dnia na dzień.
Filip Chajder
myk/roody

źródło: http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,kto-uratuje-fso-chinczycy-albo-hindusi,67194.html
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 11, 2011, 12:22:21 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wszystko fajnie, dla pełnego powodzenia wyp&^%$*@ić związkowców bo inwestor sobie odpuści...
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 11, 2011, 12:53:17 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
A w sumie to może lepiej byłoby doprowadzić zakład do upadku, po czym kupić prawo do znaku FSO SPORT i otworzyć jakiś mały zakład który budowałby ręcznie samochody wg. projektów stylizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie? Tam projektują samochody w ramach prac.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #127 dnia: Luty 11, 2011, 18:06:26 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
po czym kupić prawo do znaku FSO SPORT i otworzyć jakiś mały zakład
Nie pisz głupot, tu chodzi o wielką fabrykę i rzeszę ludzi! Niech klepią cokolwiek byleby sprzętu nie powywozili i ludzie mieli co robić.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #128 dnia: Luty 11, 2011, 21:24:07 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Dokładnie! Żadnego zamykania fabryki! Ludzie muszą mieć gdzie pracować. Ta fabryka to historia naszej motoryzacji.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #129 dnia: Luty 11, 2011, 23:18:35 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ale ten pomysł nie jest głupi, tzn. fajnie gdyby to TEŻ powstało (oprócz składania nowych można by "usportawiać" stare).
Ale na to trzeba mieć pieniądze, realia polskie jakie są - wie każdy. :) Rząd palcem nie kiwnie...

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #130 dnia: Luty 11, 2011, 23:20:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czytałem ostatnio, że Nissan ma ochotę składać swoje modele w FSO. Podobno nasi prowadzą na ten temat rozmowy z japończykami.



Aaa, nie spojrzałem na poprzednią stronę...  :-[
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2011, 23:26:56 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #131 dnia: Luty 11, 2011, 23:22:50 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Rafał, Jimo cytował te informacje ale jak widac z FSO to jak w kalejdoskopie. Do kazdej informacji nalezy podchodzic z bardzo duzym dystansem. Z tą Machindrą także.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #132 dnia: Luty 11, 2011, 23:27:35 pm »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
Jedyne co możemy zrobić to czekać i zobaczyć upadek naszej fabryki albo inne auta z niej wyjeżdżające. Teraz tylko czekać, czekać i jeszcze raz czekać!
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #133 dnia: Luty 11, 2011, 23:38:40 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Do kazdej informacji nalezy podchodzic z bardzo duzym dystansem. Z tą Machindrą także.

Niestety, zachowanie dystansu do wszystkich newsów na temat FSO to konieczność. W materiale TVN Warszawa, gość z Solidarności stwierdził, że nic a nic nie wiedział o rozmowach z Mahindra. Jest to bardzo dziwne ponieważ już na początku grudnia z ust pracownika czegoś na kształt biura konstrukcyjnego - nie znam dokładnie nazwy działu, w każdym bądź razie umysłowy usłyszałem o toczących się od jakiegoś czasu (czyli jeszcze wcześniej) rozmowach z hindusami. Wtedy jeszcze nikt nie słyszał o Nissanie. Niestety tutaj plotka rodzi plotkę.

EDIT> Dodam jeszcze, że wypowiedź była w tonie - "byle nie Mahindra"....
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2011, 23:49:01 pm wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #134 dnia: Luty 12, 2011, 07:51:22 am »

Offline gerfur

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj
    • BMW E46
Bo te związki to jest sama chołota jakaś i dobrze że nic nie wiedzą bo jakieś strajki by wymyślili albo inne ultimatum, alebo w najgorszym razie sami by się wtrącili do rozmów z koncernami i nawet by na żeraniu części do lampek nocnych nie produkowali. Cherry się ponoś wycofało gdzieś czytałem, że oni chcieliby poczekać aż się rozwiąże fabryka i na koniec roku dopiero wejść bo zarząd miał za duże aspiracje(chcieli mieć wybór jaki model będzie produkowany no i chcieli mieć władzę nad OBR-em). Jeszcze coś było wspomniane o BYD ale ci mieli by problem z homologacją niestety zbyt wiernych kopii pojazdów europejskich.
Był Caro `95 abimex L-122
Był Caro `97 abimex L-146
Był Atu+ `98 boschowtrysk L-74E --> 1.4 GTI Rover ltd

Jest BMW E46`98 2.5 Pb/LPG Cosmoshwarz

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #135 dnia: Luty 12, 2011, 13:36:56 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Najlepiej jak by wszedł SAIC z Roewe :D
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #136 dnia: Luty 12, 2011, 14:36:30 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
chcieli mieć władzę nad OBR-em
Co mnie akurat nie dziwi , póki istnieje jakiś OBR który jest kontrolowany przez polski zarząd to fabryka nie jest wyłącznie montownią.

Ta fabryka to historia naszej motoryzacji.

I popatrz jaka degradacja się dokonała. Od suwerennej firmy do montowni obcych marek.

Do kazdej informacji nalezy podchodzic z bardzo duzym dystansem.

Weźmy pod uwagę że FSO może prowadzić politykę nie tyle informacyjną co dezinformacyjną która ma na celu uzyskanie jak najlepszej oferty. Jak najlepsza  marka, jak najlepszy model, jak najwięcej inwestycji, jak najwięcej własnej kontroli.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #137 dnia: Luty 12, 2011, 16:26:07 pm »

Offline gerfur

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj
    • BMW E46
Tzn z tym OBR-em to chodziło chyba dokładnie o to że Zarząd miałby mieć nielimitowane fundusze. Tak gdzieś pisało. Ale powstało kilka prototypów Cherry Alve także nie wiem w co wierzyć właściwie.
Był Caro `95 abimex L-122
Był Caro `97 abimex L-146
Był Atu+ `98 boschowtrysk L-74E --> 1.4 GTI Rover ltd

Jest BMW E46`98 2.5 Pb/LPG Cosmoshwarz

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #138 dnia: Luty 13, 2011, 01:16:02 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
Ale powstało kilka prototypów Cherry Alve także nie wiem w co wierzyć właściwie.

A to skąd wiadomo? Równie dobrze FSO mogło kupić gotowe Chery i puścić je w Polskę żeby robić szum.
Już raz wykręcili taki numer Peugeotem obłożonym szpachlą, potem Warsem który został zaprojektowany od zera chociaż wiadomo było że nie można będzie podjąć produkcji.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #139 dnia: Luty 13, 2011, 07:58:19 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Te kilka Szeryyy z tego co wiem to zmontowano w FSO w celach badań homologacyjnych, które "przeszły"...
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;