Autor Wątek: który lepszy GLI czy GSI?  (Przeczytany 8424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 08, 2007, 15:35:25 pm »

Cycu_E30

  • Gość
ups :oops: oddaje honor  :)

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 27, 2007, 20:26:34 pm »

BIG

  • Gość
Dołóż troche więcej i kup conajmniej z 1999r. miały zagraniczne uszczelki silnika (mniej przecieków) i zmodernizowaną skrzynię biegów (nie wiem co zmienili). Ja mam GLI i w warsztacie (jak poleciała mi uszczelka pod głowicą) pytali jaki to model. GSI Jest bardziej skomplikowany i za naprawę biorą drożej. Ogólnie  mechanicy nie są zachwyceni modelem GSI.
A jeśli chodzi o hak to tez mam, ale uzywam tylko czasami i małymi ciężarami. Samochód nie musi mieć hak, żeby miał dowalone zawieszenie. Obejzyj sylwetkę Poloneza czy nie jest osiadnięty lub odwrotnie, bo często ci co wozą duże ciężary "młotkują" resory żeby był wyższy. Dlatego przód i tył pojazdu powinien byc na tym samym pozimie.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 05, 2007, 09:00:24 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
G.T., nie tylko pierwsze. Dawna Czaroo, a obecnie Boczka Atowka w Plusie tez sie lamie na tylnych slupkach wlasnie od ciagania przyczep
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 05, 2007, 12:56:48 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Senn#1869,  mozliwe. nie bede sie sprzeczac bo sekcyjne atuwki nie maja hakow, wiec nie moge sie wypowiadac

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 05, 2007, 15:57:20 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "BIG"
kup conajmniej z 1999r. miały zagraniczne uszczelki silnika (mniej przecieków) i zmodernizowaną skrzynię biegów (nie wiem co zmienili).
Możesz ten wątek jakoś rozwinąć i poprzeć jakimiś argumentami ? Napisz które  uszczelki zostały zastąpione zagranicznymi i jakich firm . W innych Twoich postach często piszesz że silniki z końca produkcji osiągają przebieg do naprawy głównej 500 tyś. km. Gdzie o tym wyczytałeś lub skąd  to wiesz . Chętnie się zapoznam z materiałami bo tez nosze się z wymianą silnika . Chyba że to co piszesz to są  "opowieści dziwnej treści " a Ty powtarzasz w formie zasłyszanej plotki .

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 06, 2007, 00:17:11 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
opowiesci mchu i paproci , tyle powiem  :mrgreen:  moja OHVka miala normalne uszczelki, a GOETZE pod łeb to dopiero u mnie zobaczyla

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 06, 2007, 17:36:30 pm »

Kriss

  • Gość
Cytat: "bruns"
Możesz ten wątek jakoś rozwinąć i poprzeć jakimiś argumentami ? Napisz które uszczelki zostały zastąpione zagranicznymi i jakich firm . W innych Twoich postach często piszesz że silniki z końca produkcji osiągają przebieg do naprawy głównej 500 tyś. km. Gdzie o tym wyczytałeś lub skąd to wiesz . Chętnie się zapoznam z materiałami bo tez nosze się z wymianą silnika . Chyba że to co piszesz to są "opowieści dziwnej treści " a Ty powtarzasz w formie zasłyszanej plotki .


Kolegi ojciec swoim Plusem w GLi zrobił 300tys km bez remontu silnika z czego około 250tys km na gazie  :roll: . Informacja pewna na 100% bo miał go od nowości, sprzedał go a na liczniku widniał przebieg 140tys km  :roll: . Do dzisiaj widze tego poldka i ma się bardzo dobrze  :)

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 06, 2007, 23:10:25 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Oczywiście, że tak. Pod warunkiem montażu z zachowaniem jakiś norm.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 06, 2007, 23:34:37 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "utek"
Pod warunkiem montażu z zachowaniem jakiś norm.
Święta racja ! FSO jest znane z dużego rozrzutu wymiarów z racji wyeksploatowanego parku maszynowego . Trafiały się nowe silniki z tak dużymi luzami montażowymi że praktycznie nadawały się od razu tylko do remontu . Dla tego kiedyś było powiedzenie że lepszy jest odrzut z exportu niż pierwsza jakość na kraj bo silniki w FSO na export były składane z selekcjonowanych części . Czyli silnik silnikowi nie równy .

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 07, 2007, 19:46:17 pm »

BIG

  • Gość
Cytat: "bruns"
Cytat: "utek"
Pod warunkiem montażu z zachowaniem jakiś norm.
Święta racja ! FSO jest znane z dużego rozrzutu wymiarów z racji wyeksploatowanego parku maszynowego . Trafiały się nowe silniki z tak dużymi luzami montażowymi że praktycznie nadawały się od razu tylko do remontu . Dla tego kiedyś było powiedzenie że lepszy jest odrzut z exportu niż pierwsza jakość na kraj bo silniki w FSO na export były składane z selekcjonowanych części . Czyli silnik silnikowi nie równy .


No słyszałem, ze 1.4 wymagały remontu po ok 200tys km. Więc nie przesadzajmy z jakością w FSO.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 08, 2007, 00:20:23 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
co chcesz przez to powiedzieć?
że rover też robi silniki kiepskiej jakości?
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 08, 2007, 04:01:18 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
BIG, no to zes mi sie narazil ;)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 08, 2007, 10:45:23 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Senn#1869"
BIG, no to zes mi sie narazil ;)


 :mrgreen:  :mrgreen:

tak się składa, że 1.4 to nie polski silnik, tak samo 2.0 TC i OHC.

Kolego BIG, zanim coś napiszesz to się zastanów.
Że Ty słyszałeś, że ktoś coś mówił..... :lol:
Normalnie jak u mnie w pracy :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 08, 2007, 22:36:36 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "BIG"
No słyszałem, ze 1.4 wymagały remontu
A kolegi BIG nic nie nauczyło że jego posty lądują w koszu Nadal snuje "opowieści dziwnej treści "