Autor Wątek: Polonez Atu+ 1.8 mpi  (Przeczytany 24422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 08, 2012, 19:09:54 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Czas na małą aktualizację. Do silnika weszły wałki 290/9,1:





Wersja filmowa:

http://www.youtube.com/watch?v=zL1_lt4kSOQ


Na filmie: skrzynia fso, most fso 3,9, kółka 195/50/15
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 11:10:55 am wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 08, 2012, 19:57:08 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
oooo panie rakieta :) :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 08, 2012, 23:33:50 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
z jakiego to są wałki?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 08, 2012, 23:34:31 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Z żadnego. Custom.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 09, 2012, 00:07:35 am »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Jak wyżej, wynalazek na zamówienie.
W aktualnej wersji współpracuje to-to z elektroniką rodem z 1.4. Do wymiany na już wydech i chłodnica, bo jedno i drugie jest niewydolne <mysli>
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 09, 2012, 00:13:11 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Jak wyżej, wynalazek na zamówienie.
Gdzie to takie cudeńka wyrabiają? (o cenę nie pytam ale jeśli nie tajemnica to chętnie sie dowiem... nawet na PW :d  )

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 09, 2012, 00:39:48 am »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Rewar z Krakowa.

http://www.rewar.republika.pl/

Cena zbliżona do innych dohc'ów.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 09, 2012, 00:41:17 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jak wyżej, wynalazek na zamówienie.
W aktualnej wersji współpracuje to-to z elektroniką rodem z 1.4. Do wymiany na już wydech i chłodnica, bo jedno i drugie jest niewydolne <mysli>

Chłodnica alu ? Też zauważyłem, że średnio sobie radzi...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 09, 2012, 08:46:24 am »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Ale to zapierdziela :d ładny poldek z ładnym silnikiem :P
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 09, 2012, 10:10:43 am »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
wałki wsadzałeś bez azotowania??

ale ze świateł to pięknie odchodzi :)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 09, 2012, 10:16:49 am »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Ale się to odpycha super auto. Pasuje się kiedyś spotkać gdzieś na Podkarpaciu.

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 09, 2012, 14:08:31 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Planujesz jakieś hamowanie tego silnika?
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 09, 2012, 15:45:22 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Panowie, to czym my się jaramy to jest piaskownica. Czas na takie podejście:

http://www.youtube.com/watch?v=KCn_HQzRmg0&feature=related
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 09, 2012, 18:51:42 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
fajny filmik :)  a właśnie kiedy do siebie to turbo wrzucasz?

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 09, 2012, 21:51:30 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Z tego co czytałem na mkp to kiedyś już ten silnik miał przygodę z turbo, która się dla niego źle skończyła :d


Od świateł to wprost odleciał :d Podoba mi się bardzo klapa bagażnika, chyba rozważę u siebie taką wersję :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 09, 2012, 23:59:49 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Jak widać z ostatnich rozkmin jednak idę w kierunku motoru wolnossącego. Czy to właściwa droga rozwoju- czas pokaże, jednak warto wypróbować :]
Od samego początku podchodzę w ten sposób że samochód ma jechać, reszta na dalszy plan. Stąd różne, mniej i bardziej udane eksperymenty dostarczające jednak bezcennej wiedzy i doświadczeń :d
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 00:02:16 am wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 10, 2012, 20:31:53 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Panowie, to czym my się jaramy to jest piaskownica. Czas na takie podejście:

http://www.youtube.com/watch?v=KCn_HQzRmg0&feature=related
też jest plan na taką wydumkę w wakacje :) trochę gratów już jest a na 0.4bara powinien dać radę :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 11, 2012, 09:57:51 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
trochę gratów już jest a na 0.4bara powinien dać radę
czuje w powietrzu topione tłoki :P
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 17, 2012, 20:44:28 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Dzisiejszy spot tematyczny slide attack squadu :d



Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 17, 2012, 21:02:15 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Piękne te polonezy  ;p