FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: FSO maniak w Czerwiec 13, 2009, 12:23:36 pm

Tytuł: Filtr paliwa 1,6 GSi
Wiadomość wysłana przez: FSO maniak w Czerwiec 13, 2009, 12:23:36 pm
Witam. W moim Polonezie GSI jest załozony filtr od jednopunkta (na kruciec filtra nachodzi gumowy weżyk zacisniety opaską). Więc mam takie pytanie, czy nic sie nie stanie jezel iwymienie go na taki jaki jest obecnie zalozony? Pozdrawiam
Tytuł: Filtr paliwa 1,6 GSi
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Czerwiec 13, 2009, 12:26:51 pm
Jak do tej pory nic się stało to stać się nie powinno.
Jednak pamietaj co MOZE SIE STAC... filtr z jednopunkta jest przystosowany do innego cisnienia roboczego niz ten z wielopunkta (w wielopunkcie masz 3-4 razy wyzsze cisnienie paliwa) co moze spowodowac rozszczelnienie filtra.... a wyciek paliwa jak wiadomo to tylko krok od pożaru.
Tytuł: Filtr paliwa 1,6 GSi
Wiadomość wysłana przez: FSO maniak w Czerwiec 13, 2009, 12:46:47 pm
No jak do tej pory nic sie nie działo.. Jednak na filtrze jest napisane, że pasuje do Ibizy II, a tam były montowane także wielopunktowe wtryski o ciśnieniu ~3barów. Byc może był stosowany w jednopunktowych wtryskach Poloneza, co nie wyklucza tego, że w wielopunktowym tez nie bedzie problemu... Nie wiem czy to robota fabryki, czy może poprzedniemu wlascicielowi pourywały się śruby i zastosował węzyki, zeby nie wymieniac całych przewodów paliwowych...
Tytuł: Filtr paliwa 1,6 GSi
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Czerwiec 13, 2009, 13:09:31 pm
Skoro filtr ma napisane na sobie ze mozna go stosowac w instlacjach gdzie jest 3bary... to nic nie powinno się stać. Tylko... moze byc teraz problem z dostepnoscia do takiej wydumki.