Tak pisali na forum rolniczym właściciele nowych zetorów ... Każdy jeden to zaślepia, bo się uciągnąć traktor nie może.
dzialanie EGR zalezy od obciazenia, wiec nawet nie trzeba umiec jezdzic pojazdem z takim silnikiem - ciekawe,ze elektronika nie pozwala im "ciagnac" ,ale nie protestuje po zaslepieniu EGR,
ten system najlepiej sprawdza sie w ciagnikach rolniczych i siodlowych, czyli w pojazdach pracujacych dlugie okresy ze stalym obciazeniem,
ale co przecietny rolnik moze o tym wiedziec ? przeciez proboszcz w kazaniu nie powie,
dlatego radze Ci nie sluchac osiedlowych/wioskowych znaffcow,
wiesz dlaczego polski rolnik nie lubi holenderskich burdeli ?
bo na poczatku mu za sucho, pozniej za mokro, a na koncu za drogo !
A co do Ad Blue, to pewnie i działa, ale stopień skomplikowania też jest niezły.
stopien skomplikowania znacznie mniejszy niz ludzkie płuca,
problemem nie jest stopien skomplikowania, bo nic w nim nazdwyczajnego w dzisiejszych czasach, tylko potrzeba zagwarantowania miejsca na instalacje i zbiornik,
dlatego to bardzo dobry system do ciezarowek i ciagnikow rolniczych - i tu przynosi najwieksze korzysci, bo to pojazdy zuzywajace najwieksze ilosci paliwa w skali kraju
A słyszałeś o dpf-ach do benzyniaków? Też już wymyślili.
umknelo mi, moze dlatego, ze nie zwracam uwagi na glupoty,
silniki benzynowe nie emituja czastek stalych, w kazdym razie ilosci sa nie mierzalne poza laboratorium,wiec taki filtr nie ma prawa dzialac,
no chyba ,ze jest to jakis Opel ,ktory wpier... 1l oleju na 1000km ,to wtedy mozesz wkladac DPF z diesla
norma euro5 i euro6 nie rozni sie trescia dla silnikow benzynowych, zaostrzono wymagania dla diesli,
powodem jest to, ze benzyniaka oczyszczono do granic mozliwosci
Opony "50" mają raczej mało "mięsa".
3mm wiecej niz 185/70
A w ramach ciekawostek - w Seacie Ibiza znajomej jest kluczyk tylko w drzwiach kierowcy, a jak się chce "ręcznie" otworzyć pasażerowi, to trzeba to robić ze środka.
mam zamiar tak zrobic w swoim C+ jak wymienie wkladke ,bo ta od pasazera i tak "staje" od nie uzywania, to po co ma szpecic klamke,
ta od kierowcy zreszta tez,ale jedna to mozna konserwowac, zeby byla jakas alternatywa otworzenia auta