Autor Wątek: -= LINKowisko =-  (Przeczytany 1317355 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3580 dnia: Maj 12, 2013, 23:59:47 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Ah ja lubie ten filmik, ile razy juz go ogladałem to nawet nie zlicze  <ok>

http://www.youtube.com/watch?v=o2JMnaAppME
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3581 dnia: Maj 13, 2013, 09:43:34 am »

piciek

  • Gość
http://www.youtube.com/watch?v=4gFS3-qzCQs - tak się kończy palenie laczy przed idiotów :d

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3582 dnia: Maj 13, 2013, 09:54:40 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Hehe M5 w gazie;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3583 dnia: Maj 13, 2013, 10:44:30 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5136
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/polonez-16-le-samochod-o-wysokim-komforcie-jazdy,1916361,320#pst61687959
No i pozwolę sobie wkleić komentarz jednego z zachwyconych byłych (a może nie) uzytkowników.
Cytuj (zaznaczone)
"Wysokim komforcie jazdy"????? WTF???? Może w latach 70. Samochód z olbrzymim kołem kierownicy nie utrzymywał nawet kierunku jazdy na wprost i trzeba było cały czas kontrować, do tego nieustanne trzaski, piski i skrzypienia, niewygodne w dłuższej podróży fotele, beznadziejny przedpotopowy silnik wydobywający z siebie charakterystyczny obrzydliwy dźwięk, tragiczne hamulce, wszechobecna korozja, spasowanie części wnętrza jak w kombajnie, zawieszenie jak z Żuka itd itp. Miałem na początku lat 90 nieszczęście użytkować nowego równocześnie z 10 letnim Fordem Sierrą i Poldek wypadał przy tym starym fordzie jak Dacia przy Mercedesie. Jedyną zaletą Poloneza były ceny części zamiennych i to chyba byłoby na tyle. Rozumiem, że można mieć sentyment nawet do obsrakanych gaci, ale to się leczy.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3584 dnia: Maj 13, 2013, 10:51:11 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No i niestety będąc realistą, stwierdzić trzeba, że gość ma rację...

I tak, stwierdza to posiadacz 2 Polonezów :) jeżdże tym z sentymentu oraz dlatego, że to polski samochód... Aczkolwiek komfort jak dla mnie oferuje wystarczający.
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2013, 10:53:09 am wysłana przez Rafał »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3585 dnia: Maj 13, 2013, 11:59:09 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/polonez-16-le-samochod-o-wysokim-komforcie-jazdy,1916361,320#pst61687959
No i pozwolę sobie wkleić komentarz jednego z zachwyconych byłych (a może nie) uzytkowników.
Cytuj (zaznaczone)
"Wysokim komforcie jazdy"? WTF?? Może w latach 70. Samochód z olbrzymim kołem kierownicy nie utrzymywał nawet kierunku jazdy na wprost i trzeba było cały czas kontrować, do tego nieustanne trzaski, piski i skrzypienia, niewygodne w dłuższej podróży fotele, beznadziejny przedpotopowy silnik wydobywający z siebie charakterystyczny obrzydliwy dźwięk, tragiczne hamulce, wszechobecna korozja, spasowanie części wnętrza jak w kombajnie, zawieszenie jak z Żuka itd itp. Miałem na początku lat 90 nieszczęście użytkować nowego równocześnie z 10 letnim Fordem Sierrą i Poldek wypadał przy tym starym fordzie jak Dacia przy Mercedesie. Jedyną zaletą Poloneza były ceny części zamiennych i to chyba byłoby na tyle. Rozumiem, że można mieć sentyment nawet do obsrakanych gaci, ale to się leczy.

A ja się zastanawiam, jak można porównywać auto kosztujące 24 tysiące złotych (biorę za przykład cenę Plusa 1.6 GSi, jakie ceny w przeliczeniu na PLN były na początku lat '90 - nie chce mi się szukać) do Sierry, która kosztowała co najmniej dwa razy więcej niż Polonez w tamtych czasach? Czego oczekiwać od jednego z najtańszych samochodów na rynku? Bo moim zdaniem, za tę kwotę, za jaką można było nabyć Poloneza, to auto było w swoim całokształcie genialne. Coś skrzypi, trzeszczy, złe spasowanie elementów wnętrza, głośno w środku? Dzięki temu że nie nawalili tony wygłuszeń, ten samochód waży trochę ponad 1100 kg. A jakiegoś tragicznego spasowania elementów wnętrza, zarówno w minusach jak i Plusach, nie zauważyłem. Co mnie jedynie wewnątrz denerwuje, to w Plusie latająca klapka schowka na desce rozdzielczej, ale to efekt kilkunastu lat eksploatacji. Za 24 tysiące (mowa o Plusie) dostawało się pojemne, przestronne auto, wyposażone w bezobsługowy wtrysk paliwa (czy to Bosch, czy GSi), łatwe w zagazowaniu, przez co relatywnie tanie w eksploatacji. Ale jak gościu miał uszkodzony układ kierowniczy/zawieszenie i mu ściągało na drodze, to tylko jego zaniedbanie. Na koniec - bardzo rozbawiło mnie narzekanie na "olbrzymie" koło kierownicy. Jak samochód nie miał wspomy, to już widzę narzekanie na zbyt małą kierownicę. Poza tym zawsze można było wrzucić kierownicę z Malucha - do 1995 roku wieloklin był ten sam. Denerwują mnie takie barany.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3586 dnia: Maj 13, 2013, 12:02:18 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Cytat: Buźka w Dzisiaj o 10:44:30

    http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/polonez-16-le-samochod-o-wysokim-komforcie-jazdy,1916361,320#pst61687959
    No i pozwolę sobie wkleić komentarz jednego z zachwyconych byłych (a może nie) uzytkowników.
    Cytuj (zaznaczone)
    "Wysokim komforcie jazdy"? WTF?? Może w latach 70. Samochód z olbrzymim kołem kierownicy nie utrzymywał nawet kierunku jazdy na wprost i trzeba było cały czas kontrować, do tego nieustanne trzaski, piski i skrzypienia, niewygodne w dłuższej podróży fotele, beznadziejny przedpotopowy silnik wydobywający z siebie charakterystyczny obrzydliwy dźwięk, tragiczne hamulce, wszechobecna korozja, spasowanie części wnętrza jak w kombajnie, zawieszenie jak z Żuka itd itp. Miałem na początku lat 90 nieszczęście użytkować nowego równocześnie z 10 letnim Fordem Sierrą i Poldek wypadał przy tym starym fordzie jak Dacia przy Mercedesie. Jedyną zaletą Poloneza były ceny części zamiennych i to chyba byłoby na tyle. Rozumiem, że można mieć sentyment nawet do obsrakanych gaci, ale to się leczy.


A ja się zastanawiam, jak można porównywać auto kosztujące 24 tysiące złotych (biorę za przykład cenę Plusa 1.6 GSi, jakie ceny w przeliczeniu na PLN były na początku lat '90 - nie chce mi się szukać) do Sierry, która kosztowała co najmniej dwa razy więcej niż Polonez w tamtych czasach? Czego oczekiwać od jednego z najtańszych samochodów na rynku? Bo moim zdaniem, za tę kwotę, za jaką można było nabyć Poloneza, to auto było w swoim całokształcie genialne. Coś skrzypi, trzeszczy, złe spasowanie elementów wnętrza, głośno w środku? Dzięki temu że nie nawalili tony wygłuszeń, ten samochód waży trochę ponad 1100 kg. A jakiegoś tragicznego spasowania elementów wnętrza, zarówno w minusach jak i Plusach, nie zauważyłem. Co mnie jedynie wewnątrz denerwuje, to w Plusie latająca klapka schowka na desce rozdzielczej, ale to efekt kilkunastu lat eksploatacji. Za 24 tysiące (mowa o Plusie) dostawało się pojemne, przestronne auto, wyposażone w bezobsługowy wtrysk paliwa (czy to Bosch, czy GSi), łatwe w zagazowaniu, przez co relatywnie tanie w eksploatacji. Ale jak gościu miał uszkodzony układ kierowniczy/zawieszenie i mu ściągało na drodze, to tylko jego zaniedbanie. Na koniec - bardzo rozbawiło mnie narzekanie na "olbrzymie" koło kierownicy. Jak samochód nie miał wspomy, to już widzę narzekanie na zbyt małą kierownicę. Poza tym zawsze można było wrzucić kierownicę z Malucha - do 1995 roku wieloklin był ten sam. Denerwują mnie takie barany.
Typowe polaczki.
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3587 dnia: Maj 13, 2013, 12:06:22 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Że niby ja się zaliczam do "typowego polaczka"? ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3588 dnia: Maj 13, 2013, 12:17:33 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Sam sobie odpowiedz ;)

wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3589 dnia: Maj 13, 2013, 12:28:37 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Co ma sobie odpowiedzieć. Dobrze napisał.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3590 dnia: Maj 13, 2013, 13:21:45 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3591 dnia: Maj 13, 2013, 14:40:41 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1682
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3592 dnia: Maj 13, 2013, 17:09:45 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3593 dnia: Maj 13, 2013, 19:24:03 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2013, 19:27:18 pm wysłana przez Master82 »
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3594 dnia: Maj 13, 2013, 19:33:20 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Master82 witamy w polsce <lol2>, tutaj nic nie dziwi <lol>
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3595 dnia: Maj 14, 2013, 13:29:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6604
  • Płeć: Mężczyzna
    długo czekałem żeby go w końcu zobaczyć na żywo :)


Na ogólnopolskim w tym roku Barnii się popisywał przecież... :)

Tylko że w tym z polibudy jest komputer który steruje całością.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3596 dnia: Maj 14, 2013, 19:28:07 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Master82 witamy w polsce <lol2>, tutaj nic nie dziwi <lol>
Mnie nic nie dziwi już w tym kraju, może ja dostanę jakiś mandat nie jeżdżąc samochodem od paru lat hmm? Ale bym zrobił im nalot mediów wtedy haha :d
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3597 dnia: Maj 14, 2013, 23:12:20 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Witajcie w Polsce? Popatrzcie na to - to dopiero jest porażka... <lol>

http://www.youtube.com/watch?v=G9EaCMl7TRg
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3598 dnia: Maj 15, 2013, 10:07:31 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
http://www.youtube.com/watch?v=ICURa0OH3d8&feature=player_embedded#! coś dla fanów cięcia sprężyn i innych "gleb" <lol>
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #3599 dnia: Maj 15, 2013, 14:06:10 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Witajcie w Polsce? Popatrzcie na to - to dopiero jest porażka... <lol>

http://www.youtube.com/watch?v=G9EaCMl7TRg
Takie małe upsss za 2,5 melona zielonych :d
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)