Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Daniel#1984 dnia Dzisiaj o 12:50:26 »
"Nie sprzedam,
będę robił" :p
https://youtu.be/OE1jH8RksUQ?si=znlIwfD3scarIqf-

Ooo kurde. Regularnie gościa oglądam. Trafił się i nasz wyrób, miło :)

Swoją drogą, ten fiat ma chyba jedną z najgorszych blach w jego filmach, cała podłoga się dosłownie zapadła. Cóż, wół roboczy.
2
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez diodalodz dnia Dzisiaj o 10:17:23 »
pęknięte sprężyna docisku, urwana tarcza albo piasta tarczy.
Słyszysz zapinanie zębatek jak wrzucasz kolejne biegi ?
3
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareks#1181 dnia Dzisiaj o 08:57:57 »
Ale lepiej mieć kogoś do pomocy, bo jednak skrzynia trochę waży. A jak jeszcze jak będziesz odkręcał docisk żeby sprawdzić stan tarczy , bo może być , że się rozsypała i wtedy niema przenoszenia obrotów na wał, i wtedy trzeba idealnie ustawić tarczę sprzęgłową, żeby skrzynia ładnie spasowała się z wałem. No bo jak patrzeć na budowę skrzyni to ciężko ustalić gdzie jest problem, żeby biegi wchodziły a nie było przenoszenia mocy na koła.
4
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Wczoraj o 22:52:47 »
Jeszcze jest do odratowania, ale widzę w komentarzach, że to nie u nas, tylko gdzieś w świecie.
5
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Wczoraj o 18:44:34 »
Czy tak rozklekotany pochłaniacz ma wpływ na kontrolkę poziomu paliwa?
Nie.

kontrolka działa przez pierwsze 10 minut jazdy, później leży w pozycji "0"
Może ustrój magnetoelektryczny we wskaźniku się grzeje i po chwili zdycha?
6
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zimnylech dnia Wczoraj o 18:17:48 »
Mam też drugi problem, jak jest wlew paliwa i za nim jest pochłaniacz to całe mi się to poluzowało, paliwo sobie przecieka podczas tankowania przez to łącznie. Jak to połączę to odczepia się końcówka przy wlewie, jak przy wlewie poprawie to zaś tam na dole się rozwala. Może to pokleić albo coś? Chciałem to zdemontować i tam obok wystaje taki króciec z wężykiem (w stronę przodu samochodu) i wyciągając ten wężyk urwałem ten króciec. Nie wiem czy to przez to ale od tego incydentu wskaźnik paliwa żyje własnym życiem, raz pokazuje stan raz nie co jest irytujące. Tak sobie myślę, miałem 40 letniego kanta, zwykła rura do baku bez tych udziwnień i wskaźnik ładnie pokazywał stan.

To ten urwany króciec z którego wychodzi gumowy wężyk:



Tutaj te łączenie pochłaniacza przez które sączy się paliwo przy tankowaniu i które jest całe luźne:


Jak połącze elementy pochłaniacza wtedy odczepia się ta szyjka co wychodzi od wlewu:



Czy tak rozklekotany pochłaniacz ma wpływ na kontrolkę poziomu paliwa? kontrolka działa przez pierwsze 10 minut jazdy, później leży w pozycji "0" ale lampka rezerwy się nie zapala.
7
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gomulsky dnia Wczoraj o 18:13:36 »
8
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Wczoraj o 15:26:45 »
Z tym bezproblemowym odkręceniem "od nowości" to różnie bywa. Ja u siebie, jak ściągałem skrzynię, gdy mi pękła łapa sprzęgła, to nie mogłem tych śrub odkręcić, niczym. Kilka przedłużek, żeby wyjść z kluczem w okolice podwieszki wału i zamiast klucza, to kawał mocnego pręta, z dospawaną końcówką ze starej grzechotki, do tego metrowa rura i dopiero puściło. Wszystkie śruby tak szły. Nie wiem, kto to tak dokręcił, ale wyjątkowo się przyłożył. To wszystko robiłem nie na kanale, tylko na drewnianych belkach i z autem w pozycji pod skosem, przodem do góry. Nie muszę chyba pisać, jak było "fajnie". Ale na kanale, to całkiem inna robota, bo i miejsca więcej i siłę inną można przyłożyć.
Ze swojej strony mogę dodać, że dobrze jest też przed montażem skrzyni odkręcić tą blachę pod tunelem środkowym, która trzyma od tyłu "ucho słonia" czyli gumową poduszko- uszczelkę nad skrzynią biegów. Jak skrzynia jest już na swoim miejscu to wtedy się to przykręca i jest ok, bo tak, to tą gumę tam ciężko wsadzić i jest to prawie niewykonalne. Mi się udało parę razy, ale w końcu mnie olśniło, co robię źle.
9
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez śledzik dnia Wczoraj o 14:05:50 »
WD40 nie będzie potrzebne. Sam sobie spokojnie z tym poradzisz. Skrzynie wyjmiesz i zamontujesz sam. Nie potrzeba dwóch osób. Przy montażu wystarczy abys tylko wrzucił 3 bieg, wtedy wybierak będzie w górze i nie będzie przeszkadzał przy wrzucaniu skrzyni
10
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin406 dnia Wczoraj o 13:01:14 »
Patyk nie był taki trudny do ściągnięcia, bardziej obawiam się pracy od spodu bo tam nic nie było robione od nowości. Klucze i rury rozgrzeje do czerwoności ale mam nadzieje że popsikam WD i się poddadzą ;-) Rodzima konstrukcja to myślę że bez wiedzy inżynieryjnej można spróbować ...
Strony: [1] 2 3 ... 10