Autor Wątek: jak go wyregulować w końcu  (Przeczytany 10208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2007, 22:39:30 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Zgadza się. to ta. długi cieniutki śrubokręt i podchodzi pięknie

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 15, 2007, 22:39:53 pm »

elektrokiler

  • Gość
Aparat najlepiej podmienić. Sprawdź czy tłoczek ssania jest w dolnym położeniu gdy je wyłączysz. Po drugie przy ustawianiu mieszanki jesli przy wkręcaniu do oporu wkręta regulacyjnego silnik nie zgaśnie albo nie będzie się mocno dławić to bierze "lewe" paliwo...

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 15, 2007, 22:40:04 pm »

banan_125p

  • Gość
ale problem też jest przy rozpędzaniu dopiero po chwili łapie i przyśpiesza aż wgniata w fotel, mówimy tu o benzynie bo z gazem to sobie jakoś poradzę

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 15, 2007, 22:40:15 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
elektronik moze mieć lużną cewkę w srodku wtedy auto tak dziwnie szarpie,jakby czkawkę miało

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 15, 2007, 22:41:17 pm »

banan_125p

  • Gość
jak wkręcałem tą śrubę to gasł

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 15, 2007, 22:41:18 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Spisz jakie masz rozmiary dysz głownych paliwa. dysz na rurkach elulsyjnych.
Spróbuj zamienic rurki miejscami powinno coś pomóc

[ Dodano: 2007-02-15, 22:42 ]
a wykręcanie?? to samo??
Pomyśle jutro co to u mnie było bo tez tak miałem, ale teraz już nie myślę

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 15, 2007, 22:44:31 pm »

banan_125p

  • Gość
rurki są F74, dysze na nich 200 i 230 a paliwo 115 i 145, wolne obroty 50 i 100

[ Dodano: 2007-02-15, 22:44 ]
ok zastanów się i jakbyś mógł to odpisz, dzięki z góry jak wykręcam tą śrubkę to reaguje na to co robię

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 15, 2007, 23:27:22 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
200 dysza powietrza na pierwszej gardzieli?? to ta 230 powinna tu byc

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 16, 2007, 12:50:41 pm »

banan_125p

  • Gość
o to zamienię i spróbuje może akurat się uda

[ Dodano: 2007-02-16, 12:52 ]
a wracając do tego wkręcania się w maxymalne obroty to czego tylko tyle łapie jak wspomniałem w pierwszym poście???????

[ Dodano: 2007-02-16, 21:00 ]
no i problem częściowo opanowany, podłubałem dzisiaj trochę i zrobiłem porządek z tymi dyszami, ustawiłem zapłon na słuch i jest o niebo lepiej ale jeszcze jadąc na obrotach i dodając gazu potrafi się zdławić silnik i co to może być????????? i po nagłym wciśnięciu gazu na luzie nie od razu się wkręca, nadal na jałowym tylko 6000 rpm i wtedy chodzi jakby miał odcięcie zapłonu :roll:

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 17, 2007, 11:36:02 am »

elektrokiler

  • Gość
Ustawianie na słuch (najwyższe obroty) przy zapłonie elektronicznym nie zdaje egzaminu. Silnik będzie pięknie chodził ale tylko i wyłącznie bez lub przy małym obciążeniu. Gdy silnik jest obciążony zapłon musi być troszke opóźniany (robi to podxiśnieniowy regulator) a ustawiając na słuch ma około 20 stopni więc jest bardzo przyspieszony.

Ustaw na lampie.

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 17, 2007, 14:24:56 pm »

banan_125p

  • Gość
poprzestawiałem trochę tą śrubkę  w gaźniku i teraz wogóle się nie da jechać, gaz w podłogę i po chwili się zbiera i inaczej się nie da, zdaje mi się że trochę ją za mało wykręciłem, co na ten temat sądzicie??????

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 17, 2007, 16:25:55 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
te śrubki do których masz dostęp to regulacja biegu jałowego, nie mają żadnego wpływu na jazdę na obrotach powyżej 1500- 1800 /min. szarpanie na wyższych obrotach może być związane z niesprawnością regulatora odśrodkowego aparatu zapłonowego, zacina się poprostu. problem z ruszaniem może byc spowodowany niesprawnością regulatora podciśnieniowego.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 17, 2007, 17:32:53 pm »

banan_125p

  • Gość
tzn odśrodkowy po czym poznac jak jest uszkodzony????????? bo podciśnieniowy działa

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 17, 2007, 17:57:49 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
może zacinać się lub sprężynki straciły swoje właściwości, musiałbym to zobaczyć- do lublina ze świdnika niedaleko.

[ Dodano: 2007-02-17, 17:59 ]
może zacinać się lub sprężynki straciły swoje właściwości, musiałbym to zobaczyć- do lublina ze świdnika niedaleko. skontaktuj się ze mną, to sie umówimy. np przez GG.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 17, 2007, 20:40:23 pm »

banan_125p

  • Gość
chyba znalazłem pośrednio przyczyne tego zamieszania, jest sucho więc postanowiłem sobie pojeździć i otworzyłem maskę wieczorem i patrzę a tu się świecą wszystkie świece na porcelankach i przewody miejscami :shock:  :shock:  czy to może być to??????

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 18, 2007, 08:08:46 am »

pluton_14

  • Gość
Kolego kable WN trzeba zmienic to podstawa.


PZDR Pluton

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 18, 2007, 22:18:47 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Regulacja biegu jałowego tez wpływa na jazde. Bo silnik i z tego układu sobie paliwo zasysa
Ale jak przewody swiecą to konieczna wymiana

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 18, 2007, 22:21:49 pm »

banan_125p

  • Gość
przewody tymczasowo podmieniłem używane i świece też no i jest lepiej i to dużo i mam takie pytanko, przyśpieszyęłm zapłon trochę sporo i wszystko się uspokoiło ale za to się mocno odezwały panewki i spalanie stukowe  więc coś jest nie tak chyba z aparatem jak wy myślicie?????? i czy ten regulator odśrodkowy można przerzucić ze zwykłego aparatu na przerywacz bo mam takich kilka w garażu

[ Dodano: 2007-02-18, 22:23 ]
a na benzynie jest nadal lipa sytuacja na gazie się ustabilizowała po zapłonie ale na benzynie jadąc powoli i naduszając lekko gaz można go nawet zgasić poprostu się zdławi i jak wykręciłęm sświece to były czarne

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 18, 2007, 22:23:35 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
spręzynki mozesz przełożyc bo reszta to tak średnio na jeża pasuje. Może podmień cały zapłon na zwykły i zobaczysz jak sie sprawuje :)

jak go wyregulować w końcu
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 18, 2007, 22:27:38 pm »

banan_125p

  • Gość
właśnie sprubuje i tak zrobić jak mi się bedzie chciało całość przełożyc