Autor Wątek: -= FOTKI =-  (Przeczytany 1650522 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4060 dnia: Czerwiec 06, 2013, 07:19:33 am »

Offline Spike

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 134
Na 100 % to jakiś rechot. K16 zbyt prestiżowe dla takich czereśniaków :D.
Nie wydaje mi się by jazda k16 to był jakiś prestiż, poza tym Daniel oni są gdzieś w Twoim wieku;D

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4061 dnia: Czerwiec 06, 2013, 09:55:31 am »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
Nie wydaje mi się by jazda k16 to był jakiś prestiż
w niektórych wioskach jazda polonezem to nadal prestiż :)
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4062 dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:05:12 pm »

Offline PoldoFan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 205
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO to nie marka ... To styl życia...
    • Polonez Caro Plus 1.4 GTI "ELB", FSO ATU 1.4 GLI 16V Orciari
A przypadkiem nie siedzi nikt z posiadaczy tutejszych Simsonów na forum simsony.net ?  :d

Ja siedze ! :)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4063 dnia: Czerwiec 06, 2013, 15:14:06 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team

by CustomPhotoShots
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4064 dnia: Czerwiec 06, 2013, 19:52:04 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Kochane auto  <lol2>




Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4065 dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:07:52 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Michau idzieś w dobrym kierunku :D Wiesz o tym :D ten kolor robi Wow :D
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4066 dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:27:48 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
2.0 DOHC

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4067 dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:33:41 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
a tak prawde mowiac wlasnie chart byl polskim odpowiednikiem simsona

Z tym się całkowicie zgadzam ale mimo wszystko chart silnikowo odstaje od Simsona pod względem awaryjności i mocy ale też był i jest jednym z ulubionych motorków PRL u

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4068 dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:50:11 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
a tak prawde mowiac wlasnie chart byl polskim odpowiednikiem simsona

Z tym się całkowicie zgadzam ale mimo wszystko chart silnikowo odstaje od Simsona pod względem awaryjności i mocy ale też był i jest jednym z ulubionych motorków PRL u


Jednak Chart lepiej się prowadzi i wygodniej się siedzi. Z wyglądu też bardziej przypomina motor, np. ten pokraczny bak w s51. Miałem charta, niepotrzebnie sprzedałem, ale simson w super stanie kusił :)
Posiadałem s50 z 88r na zwykłym zapłonie, potem zrobiony na 80ccm z elektronikiem i sport wydechem. dobra strzała była. ze 40tys km nim zrobiłem :) No i zniżek na oc natłukłem.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4069 dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:56:26 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3439
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
a tak prawde mowiac wlasnie chart byl polskim odpowiednikiem simsona

Z tym się całkowicie zgadzam ale mimo wszystko chart silnikowo odstaje od Simsona pod względem awaryjności i mocy ale też był i jest jednym z ulubionych motorków PRL u


Jednak Chart lepiej się prowadzi i wygodniej się siedzi. Z wyglądu też bardziej przypomina motor, np. ten pokraczny bak w s51. Miałem charta, niepotrzebnie sprzedałem, ale simson w super stanie kusił :)
Posiadałem s50 z 88r na zwykłym zapłonie, potem zrobiony na 80ccm z elektronikiem i sport wydechem. dobra strzała była. ze 40tys km nim zrobiłem :) No i zniżek na oc natłukłem.


heh nie tylko Ty natłukłeś bo ja od 13 roku życia miałem komarka który gnił pod płotem a zniżki leciały:)
Miałem S-51Enduro na elektroniku z 88 roku 6V, nie narzekałem, moc, szybkość komfort. Co nie znaczy że Chart był zły. Miał niedopracowany zapłon i skrzynię, stylistykę miał ładniejszą jak Simson....
Ale co jak co Zerknijcie ceny Simsonów, kształtują się cały czas na tym samym poziomie jak ja swojego sprzedałem w 2003 roku.
Osobiście wolę S-51 w obojętnie jakiej wersji niż plastikowe badziewioskie skuterki made by China....
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4070 dnia: Czerwiec 07, 2013, 10:52:37 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Chart to taka mini MZ z wyglądu :) Szkoda, że go niedopracowano, bo mógłby konkurować z simsonkiem.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4071 dnia: Czerwiec 07, 2013, 13:10:53 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
Chart to taka mini MZ z wyglądu :) Szkoda, że go niedopracowano, bo mógłby konkurować z simsonkiem.

88 rok to chyba trochę za późno na konkurowanie w segmencie pojazdów które lada moment znikną praktycznie z rynku ;). 5 lat wcześniej przy zachowaniu tych samych parametrów co w 88 roku i na pewno niższa cena niż import z DDRu zrobiły by swoje. Po prostu nie trafił w odpowiedni czas.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4072 dnia: Czerwiec 07, 2013, 13:23:23 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
a tak prawde mowiac wlasnie chart byl polskim odpowiednikiem simsona

Z tym się całkowicie zgadzam ale mimo wszystko chart silnikowo odstaje od Simsona pod względem awaryjności i mocy ale też był i jest jednym z ulubionych motorków PRL u
a miałeś charta, jeździłeś na codzien aby się wypowiadać o awaryjności i mocy?
Ja lekki nie jestem, a jeśli chodzi o moc dawał radę, objechałem cały śląsk, byłem nim w Krakowie, Grodkowie [za Opolem], i jeździłem w okolicach Włoszczowej... naprawdę sprzęt nie zawodny, zrobilem ponad 6000km w jedno lato ;)
Miał niedopracowany zapłon i skrzynię, stylistykę miał ładniejszą jak Simson....

a co z tym zapłonem, bo jakoś ja nie mialem najmniejszych problemów, choć fakt faktem ponoć [nie mnie] padały moduły zapłonowe, ja wozilem zapasowy w schowku ale nigdy nie był potrzebny ;)
Szkoda, że go niedopracowano, bo mógłby konkurować z simsonkiem.

co masz na myśli? w sumie oprócz słabych tłoków i pękających błotników plastikowych moim zdaniem fajny sprzęcior, mam go dalej, zrobie i będę czasem śmigać ;)
a tutaj dorzucam jeszcze smakowite foty ;)



by Custom Photo Shots :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4073 dnia: Czerwiec 07, 2013, 13:41:08 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
a miałeś charta, jeździłeś na codzien aby się wypowiadać o awaryjności i mocy?

A żebyś wiedział że mogę się wypowiedzieć mój kumpel co jeździ ze mną często ma charta i niestety narzeka na silnik padły mu 2 moduły i raz krótko po remoncie padła mu skrzynia . Oczywiście mi tez bardziej z wyglądu podoba się chart bak ma zrobiony jak simson s53 . A tobie michau może się jakiś szczęśliwy egzemplarz trafił ze ci się nie psuje  :] Silnik charta to poprawa silnika 3 biegowego zrobionego z 2 biegowego tak zwany 50T1 który był strasznie awaryjny skrzynia i automat biegów padał . Zrobili inny wygląd dali zapłon na module i przede wszystkim poprawili wygląd zewnetrzny który jest jednym z lepszych z tamtego okresu .

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4074 dnia: Czerwiec 07, 2013, 13:46:48 pm »

Offline Piteross_Rover

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel vectra A 3.0 V6
chart to gó... simson to simson i kazdy kto miał wie

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4075 dnia: Czerwiec 07, 2013, 14:03:45 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
A tobie michau może się jakiś szczęśliwy egzemplarz trafił ze ci się nie psuje  :] Silnik charta to poprawa silnika 3 biegowego zrobionego z 2 biegowego tak zwany 50T1 który był strasznie awaryjny skrzynia i automat biegów padał . Zrobili inny wygląd dali zapłon na module i przede wszystkim poprawili wygląd zewnetrzny który jest jednym z lepszych z tamtego okresu .
niestety sie mylisz. silnik w moim charcie robilem od zera, nowe lozyska, skrzynia poskladana doslownie z dwoch tak aby trzymala fabryczne wymiary itp elementów, nowe lozyska tlok szlif cylindra i takie tam :) Silnik charta na pewnop to nie jest silnik 019 po zmianach, widać że nie miales go w ręce, Skrzynia oparta jest tak samo na lozyskach jak w simsonie [z tego co pamietam nie ktore lozyska sa te same nawet], natomiast cala skrzynia jest po prostu inna. Oczywiscie jak ktoś nie dba, ma luzy czy też uszkodzone elementy to nie działa :)
Linka sprzegla jest taka sama jak w simsonie.Tlok rometowski jest inny niz w charcie, tak samo cylinder, bo caly ukl. tlok cylinder po przelozeniu pasuje od simsona ale to glupota bo simson mial bardzo debilne rozwiązanie nakrętki kolanka wydechowego, gdzie po xx latach uzytkowania i kilku odkreceniach tego gwintu nie bylo w charcie zastosowano dwie śrubki M6 i problem z głowy.
PS. REMONT Twojego kolegi widać jest nie taki jak trzeba, mówie ja zrobiłem 6000km po remoncie i to bez awaryjnie :)
http://www.youtube.com/watch?v=0Bds9ExMx7Y&feature=player_detailpage#t=75s
http://img8.imageshack.us/img8/6218/75999956.jpg


raczej to sa dwie rozne skrzynie ;)

ps kupcie sobie każdemu golfa bo tak najlepiej, przeciez one tez sa lepsze od poloneza ;)))
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4076 dnia: Czerwiec 07, 2013, 14:40:34 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
niestety sie mylisz. silnik w moim charcie robilem od zera, nowe lozyska, skrzynia poskladana doslownie z dwoch tak aby trzymala fabryczne wymiary itp elementów, nowe lozyska tlok szlif cylindra i takie tam :) Silnik charta na pewnop to nie jest silnik 019 po zmianach, widać że nie miales go w ręce, Skrzynia oparta jest tak samo na lozyskach jak w simsonie [z tego co pamietam nie ktore lozyska sa te same nawet], natomiast cala skrzynia jest po prostu inna. Oczywiscie jak ktoś nie dba, ma luzy czy też uszkodzone elementy to nie działa :)
Linka sprzegla jest taka sama jak w simsonie.Tlok rometowski jest inny niz w charcie, tak samo cylinder, bo caly ukl. tlok cylinder po przelozeniu pasuje od simsona ale to glupota bo simson mial bardzo debilne rozwiązanie nakrętki kolanka wydechowego, gdzie po xx latach uzytkowania i kilku odkreceniach tego gwintu nie bylo w charcie zastosowano dwie śrubki M6 i problem z głowy.
PS. REMONT Twojego kolegi widać jest nie taki jak trzeba, mówie ja zrobiłem 6000km po remoncie i to bez awaryjnie :)




Niestety miałem je w rekach ;d oba i nie powiesz mi że silnik charta nie jest to poprawiony 019 . Wiadomo inny kształt i budowa karterów cylindra mechanicznie też się rożni .  Ale do silnika simsona mu troszke brakuje spójrz na sama skrzynie Simsona a Charta skrzynia Simsona wytrzymuje tuning na 90ccm i radzi spokojnie z potrojoną seryjną mocą tego silnika. Nie neguje tutaj silnika charta tylko mówię że bywa bardziej awaryjny od simsonowskiego a o silniku 023 nie wspominając bo to silnik nie do zajechania w porównaniu do 019

ps kupcie sobie każdemu golfa bo tak najlepiej, przeciez one tez sa lepsze od poloneza ;)))

Toś teraz dowalił  :d A sam miałeś na filmiku o charcie golfy i szwaby na podwórku  :d
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2013, 14:47:34 pm wysłana przez SzymonFSO »

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4077 dnia: Czerwiec 07, 2013, 17:48:38 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
miec na podworku a mieć w posiadaniu WŁASNYM i JEŹDZIĆ to jest roznica chyba nie majster?
a co do skrzyni charta to hmm http://www.youtube.com/watch?v=-wXjxk2yobk jakos wytrzymuje?

pamietaj to polska, porownaj sobie wytrzymalosc mechanizmu róznicowego w golfie i polonezie... i wbrew temu co chcialbym powiedziec, ten w golfie wiecej wytrzyma ;)
co do 019 przyznam sie fakt, ale tez nie mow ze sie nie da, kumpel mial motorynke 70ccm 019 i skrzyni nie zmielilo ;) tam te wodziki i automaty byly dupne i to nie chodzilo dlatego ;)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4078 dnia: Czerwiec 07, 2013, 22:54:25 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Chart to taka mini MZ z wyglądu :) Szkoda, że go niedopracowano, bo mógłby konkurować z simsonkiem.

88 rok to chyba trochę za późno na konkurowanie w segmencie pojazdów które lada moment znikną praktycznie z rynku ;). 5 lat wcześniej przy zachowaniu tych samych parametrów co w 88 roku i na pewno niższa cena niż import z DDRu zrobiły by swoje. Po prostu nie trafił w odpowiedni czas.


Co nie zmienia faktu, że mógłby konkurować. Mimo, że nie ma nowych simsonów, to na stare nadal jest dobra koniunktura, patrząc na ceny. Nie śledzę dokładnie rynku, ale cena jest na takim samym poziomie co 15 lat temu.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4079 dnia: Czerwiec 07, 2013, 22:59:23 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak

Szkoda, że go niedopracowano, bo mógłby konkurować z simsonkiem.

co masz na myśli? w sumie oprócz słabych tłoków i pękających błotników plastikowych moim zdaniem fajny sprzęcior, mam go dalej, zrobie i będę czasem śmigać ;)


To samo można napisać o większości polskich wyrobów motoryzacyjnych. Mimo wszystko coś jest zawsze niedopracowane w stosunku do produktów zagranicznych.