Autor Wątek: -= FOTKI =-  (Przeczytany 1650757 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4800 dnia: Listopad 13, 2013, 18:16:46 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2233
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
To nie lepiej profesjonalnie prysnąć w kolor auta ? do takiej lali w kolorze w sam raz :)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4801 dnia: Listopad 13, 2013, 18:16:48 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Szkoda w sumie że się nie namyśliłem jednak na niego  ;p

Tak tak. Wszystko Ci sie podoba, nad każdym autem z tablicy myslałeś etc. a i tak zadnego z nich byś nie kupił.
Co do Potęgowej szesnachy to pan OK. Motor 1.6 czy coś więcej? :)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4802 dnia: Listopad 13, 2013, 18:23:44 pm »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
Szkoda w sumie że się nie namyśliłem jednak na niego  ;p

Tak tak. Wszystko Ci sie podoba, nad każdym autem z tablicy myslałeś etc. a i tak zadnego z nich byś nie kupił.
Co do Potęgowej szesnachy to pan OK. Motor 1.6 czy coś więcej? :)
rozczaruje Cię :( narazie jeden czteryyyyyyy;/ zależało mi żeby zdążyć pod fabrykę a nie miałem osprzętu żeby 1.6 zakładać , dlatego kupiłem 1.4 z osprzętem   po małym przebiegu  ale mój fart taki , że i tak nie wyrobiłem się  pod fabrykę. Mam nadzieje ,że w zimę wpadnie 1.6:)
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4803 dnia: Listopad 13, 2013, 18:25:43 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Nie rozczarowałeś mnie bo wyglada tak, że nawet z ohvką by robił robotę  <spoko>

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4804 dnia: Listopad 13, 2013, 18:32:00 pm »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
na zdjęciu jeszcze bez wosku :P ogólnie gdyby nie tylny zderzak to prezentuje się naprawdę extra , każdy się pyta czy malowany a tu Proszę niespodzianka lakier oryginał :) tylny zderzak ma porysowany prawy kant i wyciętą dziure na tłumik , nie wspominam o wydechu który wygląda jak lornetka ale w tym tyggodniu zmieniam wydech.
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4805 dnia: Listopad 13, 2013, 18:53:24 pm »

Offline VAUER

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU "minus" 1.6 GLi L-45
Wedlowi na dobre to wyszło, a szczególnie na szczeblu płacowym. Znajomy w Wedlu jest Administratorem, za Cadburry miał 5tysi na łapę i pracował po 10-11h dziennie, za lotte ma 17tysi na łapę i pracuje zdalnie z domu lub przychodzi do firmy na kilka godzin. Obcy kapitał nie jest zły pod warunkiem, ze nie wyzyskuje pracowników i pompuje kasę. Większośc polaków pracujących w Polsce w zagranicznych firmach nie narzeka na syf, kiłe i mogiłę. Z Daewoo się nie powiodło dzięki GM, no ale to już musztarda po obiedzie..
A zwykłym pracownikom o ile się poprawiły "warunki płacowe" ? Wzrost zarobków ludzi na wysokich stanowiskach to norma, w GM w czasach słynnego kryzysu co to zlikwidowali Pontiaca, prezesi dostali w sumie parę milardów premii (a to tylko kilka osób), o zwolnieniach pracowników najniższego szczebla nie muszę już chyba pisac?. Porównywanie zarobków kierowników i administracji z zarobkami zwykłych ludzi mija się delikatnie mówiąc z celem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2013, 18:56:46 pm wysłana przez VAUER »

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4806 dnia: Listopad 13, 2013, 19:13:55 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6594
  • Płeć: Mężczyzna
Nie wydaję mi się ,że jest dobrze

Ja nie twierdzę że jest dobrze. Twierdzę tylko że brak własnego producenta samochodów nic nie znaczy, zwłaszcza w czasach kiedy otwiera się gigantyczna przyszłość w zupełnie innych branżach. Z drugiej strony, nie jest znowu tak źle. Jeżeli założyć że Polscy politycy są tacy jak wszędzie w Europie, i wziąć pod uwagę Potop, zabory, II WŚ, odrzucenie planu Marshalla i 50 lat realnego socjalizmu, to Polska jest właśnie na takim poziomie na jakim być powinna.

Dobrze, że dostaje więcej pieniędzy, ale mimo wszystko nie da się zbudować dobrobytu w kraju będąc wyrobnikiem zagranicznych firm - nie ważne czy

I co jest najciekawsze: podobny problem mają w USA, w Anglii i wielu innych krajach. Słyszeliście jakie były fale protestów i bojkotów kiedy ludzie się dowiedzieli np. w Anglii że korporacja zawiadująca siecią kawiarni potrafi okantować dokładnie wszystkie kraje w których działa, tak że nie płaci należnych podatków? (Bo rzekomo nie ma z czego, albo rzekomo odprowadza te podatki gdzie indziej)

Polska mogła by odtworzyć teraz od zera swój przemysł samochodowy tylko w dwóch przypadkach: 1: Korwin-Mikke przejmuje władzę absolutną i wprowadza gospodarkę wolnorynkową oraz liberalizm ekonomiczny, co niestety wymagałoby spałowania związkowców po raz drugi. 2: Jakaś inna siła zdobywa władzę absolutną i wprowadza model Japońsko-Koreański, czyli likwidujemy związki zawodowe, wprowadzamy gigantyczne cło na import, gigantyczny podatek na zagranicznych producentów i dajemy preferencyjny kredyt dla krajowych producentów.

Dodam że obydwie opcje są prawnie niewykonalne bez pójścia z UE na noże.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4807 dnia: Listopad 13, 2013, 19:41:40 pm »

piciek

  • Gość
Porównywanie zarobków kierowników i administracji z zarobkami zwykłych ludzi mija się delikatnie mówiąc z celem.
Mija się z celem porównywanie pokolenia 1600 Brutto. Chciałbym zauważyć, że kierownicy i administracja to również zwykli ludzie, a pracownicy na najniższym szczeblu przecież jest oczywiste, że nie zarobią wiele, a dlaczego? Dlatego, że od pracownika niskiego szczebla nic nie zalezy, nie jest decyzyjny i bez jednego pracownika firma się nie zachwieje, dlatego jego praca jest wyceniona na taką, a nie inną stawkę. To, że większość Polaków sądzi, że bez nich każda firma upadnie oraz to co sądzą ze szwagrem to zdanie większości narodu się niestety mylą. Polityka budowy polskiego kapitalizmu w oparciu o przede wszystkim kapitał zagraniczny była wyrazem odziedziczonego po komunizmie głębokiego kompleksu niższości wobec wszystkiego co zachodnie, demoralizacji polskiego społeczeństwa oraz bezmyślności i braku zrozumienia rzeczywistych mechanizmów światowej gospodarki i interesów międzynarodowych korporacji. Polskie społeczeństwo w tej gospodarce zawsze będzie sprowadzane do stosunkowo niskopłatnej siły roboczej, a to z kolei będzie powodowało stałą emigrację zarobkową i demograficzne wykrwawianie się naszego narodu.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4808 dnia: Listopad 13, 2013, 20:55:06 pm »

Offline VAUER

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU "minus" 1.6 GLi L-45
Porównywanie zarobków kierowników i administracji z zarobkami zwykłych ludzi mija się delikatnie mówiąc z celem.
Mija się z celem porównywanie pokolenia 1600 Brutto. Chciałbym zauważyć, że kierownicy i administracja to również zwykli ludzie, a pracownicy na najniższym szczeblu przecież jest oczywiste, że nie zarobią wiele, a dlaczego? Dlatego, że od pracownika niskiego szczebla nic nie zalezy, nie jest decyzyjny i bez jednego pracownika firma się nie zachwieje, dlatego jego praca jest wyceniona na taką, a nie inną stawkę. To, że większość Polaków sądzi, że bez nich każda firma upadnie oraz to co sądzą ze szwagrem to zdanie większości narodu się niestety mylą. Polityka budowy polskiego kapitalizmu w oparciu o przede wszystkim kapitał zagraniczny była wyrazem odziedziczonego po komunizmie głębokiego kompleksu niższości wobec wszystkiego co zachodnie, demoralizacji polskiego społeczeństwa oraz bezmyślności i braku zrozumienia rzeczywistych mechanizmów światowej gospodarki i interesów międzynarodowych korporacji. Polskie społeczeństwo w tej gospodarce zawsze będzie sprowadzane do stosunkowo niskopłatnej siły roboczej, a to z kolei będzie powodowało stałą emigrację zarobkową i demograficzne wykrwawianie się naszego narodu.
Myślałem że mnie pozytywnie zaskoczysz i napiszesz coś w rodzaju: "a wiesz że zwykłym pracownikom tez podnieśli parokrotnie pensje?" Wtedy stwierdzenie że przedsiębiorstwa pompują kasę miałoby sens, a jest tak jak podejrzewałem-podwyżki tylko dla kierownictwa (standard rówinież na zachodzie) a kasa na zachód. Co do prywatyzacji: nie bez powodu nazywano ją "wielką wyprzedażą"...

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4809 dnia: Listopad 13, 2013, 21:15:51 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
a pracownicy na najniższym szczeblu przecież jest oczywiste, że nie zarobią wiele, a dlaczego? Dlatego, że od pracownika niskiego szczebla nic nie zalezy, nie jest decyzyjny i bez jednego pracownika firma się nie zachwieje, dlatego jego praca jest wyceniona na taką, a nie inną stawkę.
I to samo o administracji i kierownikach mówi zarząd;)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4810 dnia: Listopad 13, 2013, 22:35:41 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6594
  • Płeć: Mężczyzna
Co do prywatyzacji: nie bez powodu nazywano ją "wielką wyprzedażą"...

Nie umiano zarządzać firmami państwowymi, więc postanowiono je sprzedać. Kto się spodziewał że kraj który nie potrafił nimi zarządzać, będzie potrafił je dobrze sprzedać?

Polskie społeczeństwo w tej gospodarce zawsze będzie sprowadzane do stosunkowo niskopłatnej siły roboczej, a to z kolei będzie powodowało stałą emigrację zarobkową i demograficzne wykrwawianie się naszego narodu.

Narodu czy społeczeństwa? W Anglii jest spora grupa Polaków którzy się mocno rozmnażają i część wypiera się pochodzenia i języka ale część je zachowuje. Mogą się tam czuć w miarę bezpieczni, bo wobec natłoku imigrantów arabskich i zbieraniny z całego świata, Polacy są na tym tle prawie autochtonami.

bezmyślności i braku zrozumienia rzeczywistych mechanizmów światowej gospodarki

Zgadzam się. A to świadczy o tym że ludzie którzy to robili, byli zwyczajnie nieoczytani w zachodniej literaturze ekonomicznej. Wszystkie możliwe pułapki w które dali się złapać, są w niej opisane od kilkudziesięciu lat.

praca jest wyceniona na taką, a nie inną stawkę

To też. Ale przedewszystkim jest niedobór miejsc pracy w stosunku do chętnych. To powoduje że zawsze znajdzie się ktoś kto zgodzi się pracować za minimalną stawkę. I nic nie pomoże podnoszenie płacy minimalnej, bo to tylko wypłoszy część inwestorów, a drobnych kapitalistów dobije. Gdyby koszty wymuszone przez państwo były niższe, firmy miały by lepsze możliwości rozwoju. Rosła by liczba miejsc pracy. A w miarę likwidacji bezrobocia, musiałoby rosnąć wynagrodzenie. Nie zaszkodziłoby to jednak gospodarce, bo w miarę wzrostu zatrudnienia, rozrósł by się rynek wewnętrzny.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4811 dnia: Listopad 14, 2013, 10:23:09 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tak w powyższym temacie waszych rozmów, przeczytajcie to:
http://www.lubin.pl/aktualnosci,27996,rzad_zarzyna_kghm_miasto_protestuje_.html
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4812 dnia: Listopad 14, 2013, 20:29:29 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
Dokładnie, znieść podatek od węgla to będziemy konkurowali z rosyjskim. Jak by Śląsk miał autonomie i nie musiał pompować kasy w stolicę okazało by się że górnictwo jest rentowne.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4813 dnia: Listopad 15, 2013, 20:50:29 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Ciekawe czy to nie ten z prospektu  <mysli>

Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4814 dnia: Listopad 15, 2013, 20:56:58 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
ała, <smutny> nawet chyba zdrowy pod orciari był. 

btw. większość rarytasów była/jest na krakowskich blachach.  :P
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4815 dnia: Listopad 15, 2013, 21:01:45 pm »

Offline trucker

  • tysionc pincet
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 269
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5 SLE '90
Biorąc pod uwagę drugi plan, to zdjęcie pewnie było zrobione parę lat temu. Może wtedy jeszcze nie zdążył wygnić pod nakładkami.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4816 dnia: Listopad 15, 2013, 21:12:44 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
A no możliwe bo w tle i wartburg i favoritka i jeszcze łada, dziś o taki widok bardzie ciężko
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4817 dnia: Listopad 16, 2013, 13:05:58 pm »

Offline VAUER

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU "minus" 1.6 GLi L-45
Ciekawe czy to nie ten z prospektu  <mysli>


Ma białe blachy, ale bez symbolu Unii Europejskiej, czyli przerejestrowany między  początkiem lub w mniej więcej w połową lat dwutysięcznych. Skąd masz zdjęcie?

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4818 dnia: Listopad 16, 2013, 13:50:25 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Jakieś 10 lat temu było robione  :] Szkoda go... Ale chyba do odratowania . Chociaż skoszony nieźle . W tle kolejny Poldek Caro stoi :) Fajna zielona Łada też jest .
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2013, 13:55:07 pm wysłana przez Bartek GSi »

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #4819 dnia: Listopad 16, 2013, 15:31:39 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Szkoda go... Ale chyba do odratowania .
a niby jak chciałbyś odratować samochód z wciśniętym tak słupkiem b i pokiereszowąny podłogą ?<lol> chyba tylko robiąć 2w1 bezwypadkowe...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)