Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER  (Przeczytany 39856 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 05, 2008, 23:37:16 pm »

vox+241

  • Gość
heh, "żeby ciekawiej się jechało "  :mrgreen:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 06, 2008, 11:18:36 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
dowód
na to , że te pokrętła są nie od balansu ale od klimy :)  a w tym atu troszke brudno...

[ Dodano: 06 Lut 2008 12:45 ]
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 06, 2008, 16:04:05 pm »

Cycu_E30

  • Gość
orientuj sie w temacie,nie o tych pokrętłach mowa...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 06, 2008, 19:48:58 pm »

Arnold

  • Gość
Cytat: "Dawid91"
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?

Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 06, 2008, 19:59:22 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Cytat: "Arnold#1910"
Cytat: "Dawid91"
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?

Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)


wiem , że właśnie w tym klubie takie są , dlatego zadałem to pytanie tu  :)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 06, 2008, 23:46:00 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Dawid91"
Cytat: "Arnold#1910"
Cytat: "Dawid91"
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?

Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)


wiem , że właśnie w tym klubie takie są , dlatego zadałem to pytanie tu  :)


Wedlug włascicieli "sa wystarczające"  :lol:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 07, 2008, 20:58:31 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
a wg innych "ford/fiat i tak jest lepszy"  :lol:  :lol:  :lol:
to ja, byly Marcin#839

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 07, 2008, 23:01:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "-Marcin-"
a wg innych "ford/fiat i tak jest lepszy"  :lol:  :lol:  :lol:

"ford goowno wort ,a fiat jego brat"
nie moglem sie powstrzymac  :twisted:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 07, 2008, 23:03:53 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
tez tak gadalem kumplowi z fiesta (choc akurat jego wyjatkowy 1.8d przegonil bez problemow 240kkm) :D
A on mi zawsze odgryzał :
"Nie kazda morda pasi do Forda" :)
  • Jef
  • Czaku

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 07, 2008, 23:44:54 pm »

mark76

  • Gość
Cześć narazie przez dwa wieczory walczyłem ze wspomaganiem.Po wymianie pasków na nowe ten od wspomy trzyrzedowy zsuwał się o jeden na kole wspomy w stronę pompy. Na starym było tak samo , wykręcałem wszystko [ pompa alternator wspornik napinacz ] parę razy zmieniłem łożysko na napinaczu i dupa .Założyłem dziś stary pasek narazie chodzi na granicy przeskoku.tak będzie dopuki nie puszczą mnie nerwy i czegoś nie wymyślę .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 08, 2008, 01:45:43 am »

maras

  • Gość
Sprawdź czy koła pasowe na wale i przy pompie są w jednej linii. Masz pompę od rovera?? Jeśli tak, to tam można na regulować podkładkami położenie pompy, ja tak robiłem u siebie. A ile rowków masz na kole od alternatora i na pierwszej bieżni na kole na wale?? Bo były dwie wersje 4 i 5 rowkowe. Jeśli ktoś pozamieniał i odpowiednio tego potem nie poustawiał, to się niestety tak będzie dziać, jak u Ciebie...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 08, 2008, 08:29:21 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "mark76"
ten od wspomy trzyrzedowy

Jako ciekawostkę dodam że swego czasu chciałem kupić pasek do alternatora do 1,4. Pani wyciągneła katalog i okazało się że przy poldku 1,4 są dwa paski. Alternatora i wspomagania. Nawet byłem w szoku jak okazało się że w sklepie nie ma ani jednego do alternatora natomiast są aż dwa czy trzy pod wspomę  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 08, 2008, 20:40:12 pm »

mark76

  • Gość
ten stary znowu przeskoczył ,nie spadł , według mnie pompa bądz samo koło załózone za daleko wzgledem bluku najciekawsze żecala podtrzymka orginał z duralminium na tulejkach ostalających bez jakiejkolwiek regulacji zaraz wyślę jakieś foto

[ Dodano: 08 Lut 2008 21:12 ]
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/56bUdRHmOR/poldki16

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 08, 2008, 21:30:56 pm »

e_gregor

  • Gość
Dżizas Krajst, mark76, nie pij tyle albo nie pisz wtedy na forum bo Cie nikt nie zrozumie!

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 08, 2008, 21:52:32 pm »

mark76

  • Gość
OK. Polski nie jest moją mocną stroną szczegulnie szybko i w nerwach .Narazie zamykam temat , kiedyś się odezwę .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 08, 2008, 22:00:41 pm »

Arnold

  • Gość
Nie zrażaj się tak, tylko zainstaluj sobie Firefoxa, on sprawdza ortografię podczas pisania i podświetla na czerwono (jak MS Word) i używaj znaków interpunkcyjnych. Tylko tyle wymagamy :)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 08, 2008, 23:06:02 pm »

e_gregor

  • Gość
Dokładnie. Czasem wystarczy przeczytać to co się napisało. Jakieś błędy czasem sa zupełnie akceptowalne.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 09, 2008, 00:18:42 am »

maras

  • Gość
Czyli widać,że to nie jest pompa roverowa. Mimo wszystko, ja bym sprawdził,czy koła pasowe leżą w jednej płaszczyźnie.
Ja mam pytanie dotyczące plastikowego kolektora w K, a dokładnie to, w którym miejscu, przy tym kolektorze, umiejscowiony jest czujnik temp.powietrza?? I czy jest to ten sam czujnik, ewentualnie, czy ma ten sam gwint co w poldkowo-roverowym, aluminiowym dolocie??

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 09, 2008, 08:51:40 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Będę obstawiał że są analogiczne.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 09, 2008, 10:51:37 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Wydaje mi sie ze jest na dolocie 4 cylindra, ale glowy nie dam uciac bo dawno roverka nie widzialem. Co do gwintu to na 99.9% jest taki sam.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb