Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 / Odp: OHV 1.3 - Gaśnie na gorącym silniku i nie odpala.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mruk1313 dnia Wczoraj o 23:55:31 »
Sprawdź cewkę zapłonową, może po rozgrzaniu zwyczajnie gubi iskrę, po ostygnięciu powraca. Sprawdź czy zwyczajnie iskra jest mocna lub słaba.
Można obstawiać problem tak jak napisał Ceva w pompie paliwa ( jej podkładka termiczna), tylko czy wtedy benzyna nie paruje i nie robi się poduszka powietrzna w przewodach w co wątpię.
2
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Wczoraj o 23:46:08 »
Mi osobiście w zaworze z lublina przeszkadza mała precyzja regulacji grzania przez co jest zero-jedynkowe grzanie, albo leci gorące albo zimne.
Ja to do plusa zakładam, a tam temperatura jest sterowana uchyleniem klap, a nie zaworem, więc taki jest idealny. Podłączę siłownik od centralnego, przycisk i po temacie.
W sumie, to nie sprawdzałem, jak pracuje ten zawór, w sensie, czy rzeczywiście jedynie otwiera i zamyka przepływ, czy też można tylko trochę ograniczyć przepływ, jak w zaworze z poloneza. Nie wiem nawet, jak to w lublinach jest, czy oprócz zaworu jest podobne sterowanie temperatura, jak w polonezie? Tam jest chyba nagrzewnica w typie calsonica, sterowana linkami.
Tak se popatrzyłem na allegro i widzę taki cudaczny zaworek. To chyba na podciśnienie jest?
https://allegro.pl/oferta/zawor-ukladu-ogrzewania-nagrzewnicy-vw-golf-iv-4-10768904716?reco_id=2de3a162-1a16-11ef-86fa-d2247f4a35d3&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
3
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Wczoraj o 22:19:00 »
Kiedys widziałem na fb caro z niby fabryczną klima i kompresor był zamontowany tam gdzie później była montowana pompa wspomagania.
4
Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 / Odp: OHV 1.3 - Gaśnie na gorącym silniku i nie odpala.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MateuszCOMPANY dnia Wczoraj o 21:55:10 »
Trop z paliwem i odpalanie na plaka muszę sprawdzić.
Dość trudno jest wywołać tą usterkę, gdyż nie zawsze zdycha po nagrzaniu.
A jak już się wydarzy to jestem gdzieś na trasie
5
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majonez dnia Wczoraj o 21:54:45 »
Kiedyś szukałem informacji na temat klimatyzacji w polonezach, kiedy fso zaczęła ją montować. Przewijał się rok 1986, ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia. W końcu wypłynął film i niespodzianka, co ciekawe kompresor klimy został zamontowany tak samo jak później w plusie, myślałem że będzie w miejscu pompy wspomagania. https://fb.watch/sgG9v2CrIH/
6
Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 / Odp: OHV 1.3 - Gaśnie na gorącym silniku i nie odpala.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majonez dnia Wczoraj o 21:24:39 »
Jeszcze luzy zaworowe przychodzą mi do głowy może ma za ciasno ? Z paliwem można łatwo sprawdzić, jak zgaśnie po rozgrzaniu to spróbuj prysnąć czymś łatwopalnym w dolot np. plak czy zagada .
7
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majonez dnia Wczoraj o 21:18:34 »
Jednak nagrzewnica to nie jedyne źródło niepotrzebnego ciepła we wnętrzu.

Czyli co jeszcze, możesz rozwinąć ?
8
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ceva dnia Wczoraj o 19:31:14 »
Ceramiczny zaworek z Łady plus adapter pozwalający na zastosowanie w Polonezie podobno rozwiązuje problem szczelności, trwałości i dozowalności. 

Jednak nagrzewnica to nie jedyne źródło niepotrzebnego ciepła we wnętrzu.
9
Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 / Odp: OHV 1.3 - Gaśnie na gorącym silniku i nie odpala.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ceva dnia Wczoraj o 19:27:12 »
To jeszcze zapytam o paliwo w komorze pływakowej/filtrze/przewodach, jest kiedy zgaśnie? Nie wiem czy dobrze celuję, ale coś podejrzewam pompkę paliwa, że jak się nagrzeje (chociaż teoretycznie ma przekładkę termiczną i nie powinna) to traci wydajność i nie podaje paliwa.

regulowałem na długopis jego poziom
Jeżeli ten długopis ma średnicę 5-6 mm to mniej więcej dobrze.
10
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mihals dnia Wczoraj o 19:09:06 »
Ten zawór nagrzewnicy z Lublina mi przyszedł. Widzę, że to niby APE produkuje, więc pewnie stąd ta cena.
Mi osobiście w zaworze z lublina przeszkadza mała precyzja regulacji grzania przez co jest zero-jedynkowe grzanie, albo leci gorące albo zimne.
W przyszłości zaeksperymentuje z zaworem od innego auta, np z vw, który jest bardziej kompaktowy i kosztuje ułamek ceny tego z lublina. A wygląda praktycznie tak samo https://allegro.pl/oferta/zawor-nagrzewnicy-vw-golf-14226309459
Strony: [1] 2 3 ... 10