Autor Wątek: I a II generacja  (Przeczytany 7028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

I a II generacja
« dnia: Listopad 07, 2007, 00:57:44 am »

marcij

  • Gość
Czy jest ktos , no moze inaczej , kto eksploatuje roverka na instalacji I generacji? Jak on sie sprawuje ? Jak jest ze spalaniem , z regulacja. Tak sie zastanawiam czy zalozyc do sibie I czy II generacje. Niektorzy zakladaja I generacje do aut wtryskowych twierdzac ze lepiej sie go reguluje i lepiej na tym pracuje. Nie pytam tutaj o aspekty prawne , ani o roznice w budowie tych instalacji.

I a II generacja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2007, 01:21:37 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13837
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
200pln to nie majatek ,a pare bajerow zawsze lepiej wyglada niz sruba na wezu
np. StagXL ma wbudowany emulator na 4 cyl
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

I a II generacja
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 07, 2007, 08:17:33 am »

Fistasz

  • Gość
mozesz zamontowaz  I generacja i Blosa

I a II generacja
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 07, 2007, 16:33:41 pm »

Cycu_E30

  • Gość
lub II generacje i BLOS-a

polecam

I a II generacja
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 14, 2007, 17:35:51 pm »

Piterson

  • Gość
Cytat: "CyCu"
lub II generacje i BLOS-a

polecam

po co pchać sie w II generacje, skoro blos nie potrzebuje krokowego( ani innych zwężek ) tylko sam reguluje sobie skład mieszanki

ps. I gen już chyba nie zakładają, bo podobno nie spełnia norm emisji spalin :)

I a II generacja
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 14, 2007, 18:24:22 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
jestem zwolennikiem sruby

1. nie zepsuje sie silniczek krokowy, co jest czestym przypadkiem
2nie siadzie komp
3 mozna go LEPIEJ wyregulowac

ale jesli roznica w cenie jest nieielka to czemu nie, jak sie zepsuje zawsze mozesz wrocic do śruby
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

I a II generacja
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 14, 2007, 18:27:49 pm »

Fistasz

  • Gość
dlaczego mają nie montowac? ja mam 2 miesieczna instalacje i jest napewno I generacji. Zero elektryki, oprócz elektrozaworów.

I a II generacja
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 15, 2007, 19:27:44 pm »

Piterson

  • Gość
Cytat: "Fistasz"
dlaczego mają nie montowac? ja mam 2 miesieczna instalacje i jest napewno I generacji. Zero elektryki, oprócz elektrozaworów.

Znam przypadki , ze z powodu instalacji I generacji auto nie przeszło przeglądu
Z powodu tych zmienionych przepisów dot. normy spalin, wycofano z produkcji blosa z ręczną regulacja mieszanki.
dawniej na allegro było pełno blosów, a teraz raptem tylko 1 sprzedający, i cena coraz wyższa..

I a II generacja
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 15, 2007, 19:44:18 pm »

Cycu_E30

  • Gość
co? blosow na allegro jest od ....... i ciut ciut, wszystko nowe i za 300zl,cena jaka byla taka jest


przeglad? z blosem? PHI  :lol:  :lol:  :lol:

I a II generacja
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 15, 2007, 19:49:57 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "CyCu"
przeglad? z blosem? PHI  :lol:  :lol:  :lol:
Może nie wiesz ale spora część ludzi chciałaby żeby auto legalnie przeszło przegląd ;)

I a II generacja
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 15, 2007, 20:21:09 pm »

Bolo

  • Gość
Nie wiem jak ogolnie dziala instalacja I-ej generacji, ale prawie kazdy znajomy ktory ma instalacje I-ej generacji zazdrosci mi, ze mam u siebie II-ej, co do ogolnej oceny z mojej strony to jest ona bezawaryjna, juz 100kkm przesmigane, a tylko wymieniam filtr gazu i tyle, do tego ziomowa pora odpala na dotyk (no to pewnie zasluga tego ze odpala na benie a pozniej dopiero jak osiagnie te 15st C. przechodzi na gaz), ale dzieki temu jezdze plynnie a nie "skokowo" i nie mam przelacznika, ktory az kusi zeby odpalac codziennie na gazie (bo taniej ;) ), co do regulacji to ja tam nic nie reguluje tylko leje i jade ;) Ale moj silnik to klasyczny polonezowski 1.6...

I a II generacja
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 15, 2007, 20:48:21 pm »

Fistasz

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Ale moj silnik to klasyczny polonezowski 1.6...

na gazniku czy na wtrysku?

Na gazniku nieoplacalne jest odpalanie na benzynie, gdyz pozniej trzeba tą benzyne wypalic zeby móc przelączyc na gaz. Przy ktrótkich trasach mija sie to z celem jazdy na gazie. Wogóle do gaznika mozna zalozyc II generacje?

I a II generacja
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 15, 2007, 21:10:03 pm »

gucio

  • Gość
Cytat: "Fistasz"
Wogóle do gaznika mozna zalozyc II generacje?


nie znam się ale podejrzewam że nie bardzo. w II generacji jest silnik krokowy jak we wtryskowych układach.

I a II generacja
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 15, 2007, 21:23:35 pm »

alex1916

  • Gość
Da się, trzeba tylko założyć kolektor z sondą lambda.

I a II generacja
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 15, 2007, 22:32:15 pm »

Bolo

  • Gość
Moj GSI czyli wielopunkt...a jesli chodzi o krotkie trasy, to tak czy siak po pewnym czasie odechce sie lac do zbiornika benzyny i nawet przy planowanych dluzszych trasach bedzie sie odpalalo na gazie, bo po co przeplacac, moze i przeplacam, ale w zamian mam pewnosc ze wsiadam odpalam jade, a nie wsiadam odpalam, cisne pedal, odpala i co chwila trzeba dodawac gazu bo zgasnie...takie moja zdanie...

I a II generacja
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 15, 2007, 22:41:46 pm »

Fistasz

  • Gość
ty nie przeplacasz bo masz wtrysk. U ciebei nei zostaje paliwa które trzeba wypalic zanim przelączy sie na gaz

I a II generacja
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 15, 2007, 22:48:10 pm »

Bolo

  • Gość
No to si, uswiadomiles mi dlaczego mam taka a nie inna instalacje gazowa, ale tak czy siak z doswiadczenia polecam (tam gdzie mozna) instalacje II-ej generacji...

I a II generacja
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 15, 2007, 22:54:09 pm »

Fistasz

  • Gość
a mi to szczerze wisi jaką mam instalacje. wazne ze taniej jezdzi

I a II generacja
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 16, 2007, 13:01:42 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
ja mam I generację gazu i jestem bardzo zadowolony. Jeżdże jużponad czery lata na gazie i nigdy nie miałem jakichś problemów, że nie mogłem pojechać (raz był problem z ogrzewaniem parownika-źle spięte węże-nie z winy instalacji, lecz kretynów którzy zakładali instalkę). Drugą generację ma mój tata we wteyskowym motorku 1.4 w BX-sie. No cóż, poza awarią zaworu benzyny (otwierały się oba na raz po odpaleniu) i obecnie z umierającym silnikiem krokowym, to wszystko lata już ponad dwa lata. Nie powiem, to wygoda, odpalam na benzynie po chwili więcej obrotów pedałem gazu i przełącza się sam na gaz - miodzio. Mój polonez woli chodzić głównie na gazie :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

I a II generacja
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 17, 2007, 09:06:48 am »

Piterson

  • Gość
Cytat: "CyCu"
co? blosow na allegro jest od ....... i ciut ciut, wszystko nowe i za 300zl,cena jaka byla taka jest

Sprowadzili kolejna serie, jeszcze do 12 listopada był tylko 1 na allegro, rozmawiałem ze sprzedającym ( jedna firma działająca pod kilkoma nickami na allegro) który powiedział mi ze to zanikający produkt z rynku ( głównie za sprawa tych przepisów )
A cena?
Tez podskoczyła w górę( 320-350 zł), ja kupiłem za 280 zł  :P

Co do instalacji , to ja mam 1 generacji z emulatorem sondy( wielopunktowy wtrysk )
Sprawuje sie świetnie, na blosie jeszcze lepiej :wink: