Autor Wątek: Abimex znowu wariuje.  (Przeczytany 2248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Abimex znowu wariuje.
« dnia: Październik 15, 2011, 21:08:09 pm »

kazko kk

  • Gość
Heyo.Czy ktoś powie mu co to za błędy?oto one: Auto to 1,6 Gli Abimex z LPG


I----0,4sek przerwy----   I-I  ------>to chyba sonda lambda kod 13
I----0,4sek przerwy----  I-I-I -----> to nie wiem
I----0,4sek przerwy----  I-I-I-I-----> to chyba krokowiec kod 44
Samochód gdy się rozgrzeje to wywala CHECK ENGINE na zimnym czasem też na Pb i na LPG.Na benzynie, na zimnym jak i na rozgrzanym silniku falują obroty i ciężko odpala.LPG I generacji.
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2011, 21:17:10 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 16, 2011, 09:50:36 am »

kazko kk

  • Gość
dzięki bardzo mi pomogłeś czyli czujnik do wymiany.

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 16, 2011, 16:39:35 pm »

kazko kk

  • Gość
Lambda już naprawiona wystarczyło poprawić kable, a kable do czujnika są dobrze wpięte.Czy przez niego mogą falować obroty na zimnym jak i na gorącym oraz ciężko odpalać.Na PB jak i na LPG się czasem CHECK ENGINE zaświeci i świeci się, aż do wyłączenia silnika.

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 16, 2011, 17:16:24 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Czujnik temperatury płynu odpowiada za "ssanie" na zimnym silniku, przez co utrzymuje wyższe obroty i ma bogatszą mieszankę, co ułatwia rozruch i nagrzanie się silnika. No i falowanie obrotów to jeden ze skutków jego odpięcia/uszkodzenia.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 16, 2011, 17:19:24 pm »

kazko kk

  • Gość
Obrotomierz czasem nie kręci i przez to silnik nie odpala?A jak kręci to odpala :lol: .No ma wyższe obroty po czym widać jak się go odpali od razu 2000rpm .Czyli coś jest nie halo.

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 17, 2011, 23:02:02 pm »

kazko kk

  • Gość
Jaki K@#$a zonk wymieniłem czujnik dalej to samo zrobiłem reset kompa obroty dalej falują i ciężko odpala ja już nie mam siły do tego auta.Błędów nie ma.

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 18, 2011, 19:29:45 pm »

kazko kk

  • Gość
A czy TPS może mieć coś do tego?

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 19, 2011, 01:10:49 am »

Offline KristofX

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 174
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.4GSi16v :D
A czy TPS może mieć coś do tego?
Raczej nie. Proponuję cewko-moduły sprawdzić, bo lubią w tych silnikach takie atrakcje serwować.
Cytat: BMW Autoklub
...wstąp do PTK... Poza doradzeniem w kwestii silnika i ustawień samochodu, potrafią przeprojektować pół auta na odległość.

'97 FSO Polonez Caro 1.6GLi "F-18"
'00 Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.4GSi16v "Wisienka"
'98 Subaru Impreza GT

Odp: Abimex znowu wariuje.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 19, 2011, 15:02:10 pm »

kazko kk

  • Gość
cewko-moduły wymieniane były strzały w dolot na starym i na nowym też są.