Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Elektryka
»
Wskaźnik paliwa - charakterystyka
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Wskaźnik paliwa - charakterystyka (Przeczytany 753 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wskaźnik paliwa - charakterystyka
«
dnia:
Lipiec 18, 2007, 20:08:52 pm »
e_gregor
Gość
Witam. Czy ktoś z Was ma może jakąś charaktersytykę wskaźnika paliwa z poldka? W zasadzie wystarczy zmierzyć przy jakim prądzie/napieciu (sądzę że raczej lepiej sterować go prądowo) wskaźnika wskazuje min, połowę oraz maksimum. Potrzerbuję tych danych do pewnego projektu... wskaźnika gazu.
Zapisane
Wskaźnik paliwa - charakterystyka
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 18, 2007, 20:48:32 pm »
Van
Sympatyk
Wiadomości: 1714
Płeć:
LANOS 00 1.4 16v
już ktoś ten projekt wykonał jesli o to chodzi
Zapisane
Wskaźnik paliwa - charakterystyka
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 18, 2007, 21:26:49 pm »
e_gregor
Gość
Acha... no ja siepobawię. Zmontowałem prosty układ z tranzystora, dwóch rezystorków, potencjometru oraz kilku kawałków przewodów i poszedłem do garażu pomierzyć.
0/4 18mA
1/4 27mA
2/4 37mA
3/4 48mA
4/4 78mA
Dotyczy kawadratowych zegarów sprzed MR93
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Elektryka
»
Wskaźnik paliwa - charakterystyka