Autor Wątek: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...  (Przeczytany 13025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« dnia: Styczeń 02, 2013, 22:02:40 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Polonez Atu Plus '97. Wyrwałem od dziadka z garażu.
Egzemplarz o jakim zawsze marzyłem.
Jutro jadę na garaż generalne sprzątanie uskuteczniać i doposażyć go w opcje dodatkowe.
Pstryknę bardziej ambitne fotosy to będziecie mogli krytykować.
 ps. wiem wiem 23E tego jest pełno w roverze,
ale akurat dla mnie ten kolor jest wyjątkowy i mam do niego sentyment
po moim boshu którego sprzedałem w lipcu  ;)


______________________________________________________

Autko zawitało na stację obsługi pojazdów.
Trzeba było troszkę odświeżyć badania, bo ostatnie miało miejsce w 2009r.  :roll:
Do tego wpadło świeże Oc. Do wymiany drążki długie.
Na wiosne cały przód leci w DELPHI i zastanawiam się nad wymianą łożyska oporowego i uszczelniaczy na skrzyni biegów.
Uszczelkę miski olejowej wymienię przy wymianie oleju.
Grzebałem przy wydechu i udało się go "uspokoić".
Walił mi o podłużnicę. Zdjąłem blende i szybko ją założyłem.
Wynik? Szukam innej klapy bagażnika bo ta jest podgnita troszkę
od otarć blendy Odkleiłem "tuning" dziadka w postaci emblematu FSO,
niestety zszedł z lakierem.



______________________________________________________

aktualnie 85.330,- km

Dzisiejsze mycie. Musiałem go opłukać dogłębnie z tej solanki w końcu. Niestety słabo uchwycone bo telefonem  ;)



Ze świeżych rzeczy to drzwi kierowcy nie wiem jak ale udało mi się zatrzasnąć
po kilku godzinach walki bez rozbierania.
Prawdopodobnie nowy zamek wleci i wgl wszystkie drzwi dziwnie chodzą więc do rozbiórki.
Pewnie auto mam składane w poniedziałek lub piątek.  :d

cdN. ...
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2013, 09:13:12 am wysłana przez kancik68 »
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2013, 00:02:22 am »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
ładny egzemplarz , dbaj i szanuj   :]
załóż jakieś ładne koło na lato :p
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2013, 10:13:55 am »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Ładny, do dopieszczenia pare rzeczy, i ładna 15" felga i będzie <spoko>
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 06, 2013, 22:33:15 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
felga będzie, ale na chwilę obecną kasa się odkłada, bo są plany na coś skręcanego  :-)
do tego z przodu gwint będę robił a na tył jeszcze zobaczymy.
Generalnie auto z zewnątrz będzie się prezentowało tak:



Oczywiście lakier 23E zostaje. Szukam nowego Orciari i nowych minusowych zderzaków.
Naklejki już mam skończone. A z resztą to narazie się wstrzymam.

Jedni powiedzą że to plusominusowawiocha - tak wiem że to będzie dziwnie wyglądać.
Ale skoro to są fabryczne części i będzie to zrobione z głową tak abym mógł w każdej chwili powrócić do oryginału
to dlaczego ma być złe? Mi się będzie podobać a to jest najważniejsze.

Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2013, 22:48:16 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
no to czekamy na efekt :)
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2013, 12:23:58 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jedni powiedzą że to plusominusowawiocha - tak wiem że to będzie dziwnie wyglądać.
Minus z Orciari a tymbardziej Atu z Orciari będzie piękny :d połączony z wnętrzem Plusa będzie sprawiał, że miło się będzie podróżować :d
Naklejki już mam skończone.
Powiadasz o tej przez bok nadwozia ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2013, 16:26:20 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
O kurde to gruby projekt widzę :D Sam kiedyś myślałem by sobie zrobić z zewnątrz limiteda jak z prospektu jednak pewno nie będę pierwszy :P  Trzymam kciuki za projekt <ok>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 07, 2013, 16:29:05 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ciężko będzie zdobyć felgi i szyberdach na pełną replikę  ;p

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 07, 2013, 16:30:06 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Elektryki szyberdachy sa na allegro takie jak ja mam, odsuwane nad dach :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 07, 2013, 16:51:15 pm »

Offline malecfso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 269
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO
Coraz więcej roverków na forum  :d

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 07, 2013, 21:27:35 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
taaa Limited.  :] Chciałem podkreślić że to nie będzie replika prototypu tylko wzorowanie się na nim.
Taki powiedzmy tuning, ale z zachowaniem oryginalności  :-)

 A kto powiedział że będę dziurawić taki śliczny dach  :P
Otóż już decyzja zapadła. Jeżeli to ma być gruby projeCt to najpierw uderzam w mechanikę.
Na pierwszy sztos olej filtry i rozrząd kpl. potem zawieszenie przód.
w Międzyczasie wrzucę to co mam czyli parę pierdół z wnętrza.

Ktoś pomoże z Ori? Szukam nówki ew. stan bdb bez wkrętów.
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu plus 1.4 GTI 16V '97 Limited
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 07, 2013, 21:57:11 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
Ktoś pomoże z Ori? Szukam nówki ew. stan bdb bez wkrętów.
podbij do putina fso ma ładny tył orci.
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2013, 11:45:05 am »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
taaa Limited.  :] Chciałem podkreślić że to nie będzie replika prototypu tylko wzorowanie się na nim.
Taki powiedzmy tuning, ale z zachowaniem oryginalności  :-)

 A kto powiedział że będę dziurawić taki śliczny dach  :P
Otóż już decyzja zapadła. Jeżeli to ma być gruby projeCt to najpierw uderzam w mechanikę.
Na pierwszy sztos olej filtry i rozrząd kpl. potem zawieszenie przód.
w Międzyczasie wrzucę to co mam czyli parę pierdół z wnętrza.

Ktoś pomoże z Ori? Szukam nówki ew. stan bdb bez wkrętów.
Ja mam jak chcesz
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 08, 2013, 11:49:40 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
taaa Limited.  :] Chciałem podkreślić że to nie będzie replika prototypu tylko wzorowanie się na nim.
Taki powiedzmy tuning, ale z zachowaniem oryginalności  :-)

 A kto powiedział że będę dziurawić taki śliczny dach  :P
Otóż już decyzja zapadła. Jeżeli to ma być gruby projeCt to najpierw uderzam w mechanikę.
Na pierwszy sztos olej filtry i rozrząd kpl. potem zawieszenie przód.
w Międzyczasie wrzucę to co mam czyli parę pierdół z wnętrza.

Ktoś pomoże z Ori? Szukam nówki ew. stan bdb bez wkrętów.
Ja mam jak chcesz
Uprzedzam, że u Cezeka pojęcie ideał występuje tam, gdzie dla większości to stan dostateczny.

Pisz tutaj: http://tablica.pl/oferta/polonez-oriciari-oricari-spojlery-na-zderzaki-szyberdach-CID5-ID13KQl.html#8d2ba2db33;r:;s:
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 10, 2013, 23:52:50 pm »

Offline centurion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
wystarczy trochę popracować nad zdziorem w stanie dostatecznym zeby wyszło bardzo dobre.
Sam u siebie nadlewy wspawywałem do dokładek. robiłem odlew z plastiku i w dokładkę. zero żywicy, klejów, minimalnie szpachla na wykończenie bo i tak kolor. Ale jak kto lubi. Ja się juz prawie 3 lata bawie z rozebranym autem
Caro minus odbudowa na wypasie. Części na stanie czas na pakowanie.

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 18, 2013, 01:30:31 am »

Offline MroziuFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 256
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miłośnik Polonezów
    • Polski \F\I\A\T\ 125p 1500
egzemplarz cos jak u mnie, wyrwany plusorover w ładnym stanie :) zakladaj jakas dobra fele na wiosne ! :)
jest: Mr 78' 1979 Polski Fiat 125p 1500
był: MR 91' 1993 FSO Polonez Caro 1.6 GLE "wąski"
był: MR 97' 1997 DAEWOO-FSO Polonez Caro PLUS 1.4 GTI
był: MR 93' 1995 FSO Polonez Caro 1.6 GLI

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 04, 2013, 07:31:52 am »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Świeże fotki po zimie



W końcu wpadło troszkę wolnego i postanowiłem doposażyć mojego podopiecznego

Fotki z montażu elektrycznych szyb


Początek relacji z montażu sekwencji





Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 04, 2013, 17:00:43 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Ile wyniósł Cię całkowity koszt sekwencji ? Jakoś LPG mi nie pasuje  do Poloneza ...

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 07, 2013, 14:22:59 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Sama instalacja 18 zielonych banknotów NBP.  Oczywiście nówka  :]
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 07, 2013, 14:57:24 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Koledzy też palą papierosy ze wschodu o nazwie "festy" . Spoko atu a na gazie jak za darmo się jeździ