Chciałbym przedstawić swoje auto forumowiczom
Deawoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLI MR 97
Auto od nowości w rodzinie, zakupione przez dziadka z salonu w Ciechanowie. Dziadek jeździł nim do kościoła i do miasta nigdy nie robił większych tras niż 50km. Zawsze garażowany, robione wszystko na czas tzn. olej bo zawieszenie do tej pory ma oryginalne. Później odkupiony od dziadka przez jednego z zięciów, jeździł trochę ponad rok w Markach tam dołożony miał alarm i centralny zamek, wujek dostał auto służbowe samochód wrócił na wieś i stał w garażu nie cały rok, po tym czasem odkupiony przez moich rodziców w 2003r. z przebiegiem 53tyś. km za 7000zł, jeżdżony przez mamę również tylko do miasta i kościoła. W 2007r. został zamontowany gaz Lovato II gen. Od tamtej pory jeżdżony w większość na gazie. Do tej pory ma przejechane 95,5tyś. km i cały czas rośnie, w zeszłym roku przeszedł w moje posiadanie i zaczęła się zabawa. Jeżdżę nim nie cały rok ale miałem z nim kilka przygód, wyjazdu na imprezy, nocne wypady, mazury i różne przygody czasem lepsze czasem gorsze ale nigdy mnie nie zawiódł nie ważne jaka była sytuacja on zawsze jechał. Czasem mnie denerwuje i mam go dość ale to tylko Polonez
Teraz opiszę trochę co auto ode mnie dostało czego nie dał salon:
Silnik:-pełna seria od nowości nic nie robione, wymieniony tylko rozrząd i świece no i wiadomo olej cały czas na Lotosie 10w40. Jedyna modyfikacja to założona rura dolotowa zimnego powietrza.
Nadwozie:-brak zbędnych spoilerów i naklejek
-Lampy przednie z czarnym środkiem.
-Maska z Bad Loockiem Hand Made
-Grill siatka z tyłu
-Przedni zderzak siatka
-Końcówka wydechu ULTER
-Felgi alu letnie RH Classic 7Jx15 z oponami bieżnikowanymi 195/50 zimowe alu Rial z oponami Kormoran
Wnętrze:-Fotele Inter Groclin Relax w czerwone paski
-Boczki drzwi czarne materiałowe z modelu MR 95
-Elektryczne sterowanie szyb przednich
-Czerwono-Białe podświetlanie zegarów
-Czerwony zegar
-Czerwone podświetlanie sterowania nawiewów
-Podświetlany schowek
-Podłokietnik Scorpion
-Środek kierownicy z logo FSO
-Diodowe żarówki oświetlenia wnętrza
-Skórzany mieszek
Car Audio:-Jednostka sterująca SONY GT-300
-Głośniki przód średnie tony z Opla Vectry B
-Głośniki tył Pioneer TS-GT1340s
-bagażnik wzmacniacz Blaupunkt GT 2 Special Mk II 400W
-Tuba Blaupunkt GT 2 Special Mk II 200W
-Radio CB Cobra 19 DX IV + antena Hustler
W najbliższym czasie szykuję się do swapa silnika na 1.4 16V Rover, bo niestety seryjne OHV po mimo niskiego przebiegu już zaczyna już brakować mu mocy i panewka grać. No i czekają na obszycie w pół skórę nowe fotele Inter Groclin Standard w Czerwone Krzaki.
Perspektyw jest jeszcze dużo co do zmian w aucie ale zobaczymy jak fundusze pozwolą. W planach podczas swap'u
to zrobienie przelotowego wdechu, przeróbka sprzęgła na hydrauliczne na podwójnym docisku, zmiana cewki zapłonowe na MSD Blaster II, obniżenie przodu, dolot z chwytem zimnego powietrza i jeszcze parę innych rzeczy które wyjdą same w trakcie prac.
Mała galeria: