FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: p1et1a w Lipiec 18, 2012, 22:24:34 pm
-
hello.
byłem ostatnio na diagnostyce zawieszenia przód. mechanik stwierdził że mam do wymiany końcówkę droążka kier i gume wachacza .
Moje pytanie jest następujące jak wygląda ta guma ?
POLONEZ 1.6 GLI caro plus
-
http://allegro.pl/listing.php/search?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=polonez+tuleja+wahacza
-
wymiana silentbloków jest łatwa gorzej potem złożyć wszystko do kupy żeby miało ręce i nogi :) chodzi o geometrie zbieżność itp
-
Śmiem twierdzić, że jest dokładnie odwrotnie. Wymiana tulei w wahaczach w polonezie to kiepska robota, bardzo pracochłonna. Jednak, nic się od tego nie przestawia.
-
sama wymiana jako wymiana jest prosta ;) prasa 10ton i jedziesz. Co do tego to przecież żeby zmienić tuleje trzeba wahacz ściągnąć z auta, odkręcić amor, wyjąć springi, a potem to skręcić na nowo, wydawało mi się że jak się montuje na nowo wahacz to pewne ustawienia w geometrii są wymagane? najwiecej schodzi się z rozbieraniem :D niż z wymianą moim zdaniem z doświadczenia :D
-
sama wymiana jako wymiana jest prosta prasa 10ton i jedziesz.
A robiłeś to kiedyś w produkcie fso? pogniesz wahacze, wyrwiesz mocowania i..nie wyjdzie.
Ja wiem że w nowszych autach to nie problem.
-
sama wymiana jako wymiana jest prosta prasa 10ton i jedziesz.
A robiłeś to kiedyś w produkcie fso? pogniesz wahacze, wyrwiesz mocowania i..nie wyjdzie.
Ja wiem że w nowszych autach to nie problem.
Ja te tuleje wyciskałem na prasie 20tonowej i nic się nie pogięło, trzeba tylko umiejętnie to zrobić :)