FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: p1et1a w Lipiec 18, 2012, 22:24:34 pm

Tytuł: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: p1et1a w Lipiec 18, 2012, 22:24:34 pm
hello.
byłem ostatnio na diagnostyce zawieszenia przód. mechanik stwierdził że mam do wymiany końcówkę droążka kier i gume wachacza .
Moje pytanie jest następujące jak wygląda ta guma ? 
POLONEZ 1.6 GLI caro plus
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Lipiec 18, 2012, 22:26:20 pm
http://allegro.pl/listing.php/search?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=polonez+tuleja+wahacza
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: luka92 w Lipiec 18, 2012, 22:34:03 pm
wymiana silentbloków jest łatwa gorzej potem złożyć wszystko do kupy żeby miało ręce i nogi :) chodzi o geometrie zbieżność itp
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Lipiec 19, 2012, 08:22:55 am
Śmiem twierdzić, że jest dokładnie odwrotnie. Wymiana tulei w wahaczach w polonezie to kiepska robota, bardzo pracochłonna. Jednak, nic się od tego nie przestawia.
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: luka92 w Lipiec 19, 2012, 15:44:25 pm
sama wymiana jako wymiana jest prosta ;) prasa 10ton i jedziesz. Co do tego to przecież żeby zmienić tuleje trzeba wahacz ściągnąć z auta, odkręcić amor, wyjąć springi, a potem to skręcić na nowo, wydawało mi się że jak się montuje na nowo wahacz to  pewne ustawienia w geometrii są wymagane? najwiecej schodzi się z rozbieraniem :D niż z wymianą moim zdaniem z doświadczenia :D
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Lipiec 20, 2012, 07:20:26 am
sama wymiana jako wymiana jest prosta  prasa 10ton i jedziesz.
A robiłeś to kiedyś w produkcie fso? pogniesz wahacze, wyrwiesz mocowania i..nie wyjdzie.
Ja wiem że w nowszych autach to nie problem.
Tytuł: Odp: Guma wachacza
Wiadomość wysłana przez: RSilak w Lipiec 20, 2012, 20:27:43 pm
sama wymiana jako wymiana jest prosta  prasa 10ton i jedziesz.
A robiłeś to kiedyś w produkcie fso? pogniesz wahacze, wyrwiesz mocowania i..nie wyjdzie.
Ja wiem że w nowszych autach to nie problem.
Ja te tuleje wyciskałem na prasie 20tonowej i nic się nie pogięło, trzeba tylko umiejętnie to zrobić :)