FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: milosnikkredensow w Marzec 04, 2012, 15:03:47 pm

Tytuł: wspornik układu kierowniczego
Wiadomość wysłana przez: milosnikkredensow w Marzec 04, 2012, 15:03:47 pm
Witam! Czy są jakies róznice w wspornikach ukladu kier z waskiego i szerokiego caro?
Tytuł: Odp: wspornik układu kierowniczego
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Marzec 04, 2012, 15:22:41 pm
Wymiarowo nie.  Ale w caro były stosowane inne ograniczniki skrętu, z odbojami na belce zawieszenia.
http://allegro.pl/wspornik-ukladu-kierowniczego-polonez-stary-aog-i2104892590.html
http://allegro.pl/wspornik-ukladu-kierowniczego-polonez-nowy-typ-aoh-i2104892591.html
Dodatkowo rzemiosło robiło wsporniki na łożyskach kulowych zamiast tulejek. Ale w obecnym czasie trudno to kupić
Tytuł: Odp: wspornik układu kierowniczego
Wiadomość wysłana przez: Despero w Marzec 04, 2012, 18:15:34 pm
Wymiarowo nie.  Ale w caro były stosowane inne ograniczniki skrętu, z odbojami na belce zawieszenia.
Nie tyle w Caro, co w Polonezach z układem hamulcowym Lucas.
Tytuł: Odp: wspornik układu kierowniczego
Wiadomość wysłana przez: Ciastek w Marzec 04, 2012, 18:57:57 pm
różni się tylko wąsem, który można przełożyć bez problemu.