Raportu ci?g dalszy: Dzi? zakończyłem stronę kierowcy i zacz?łem przygotowywać do roboty stronę pasażera. Po tym, co zobaczyłem przeleciały mi ciary po plecach-samochód z prawej strony trzyma się praktycznie na dachu i resztkach progu. Podłużnic pod samochodem nie stwierdzono :twisted:
Wstępne pasowanie łatki
Łata dogięta i przyspawana swoim miejscu
Druga łata na podłodze-koniec roboty ze stron? kierowcy :mrgreen:
No i teraz to, co najlepsze a wła?ciwie najgorsze: stan zastany po zbiciu fabrycznego zabezpieczenia po stronie pasażera-obraz nędzy i rozpaczy:
Podłoga w nogach pasażera:
To "co?" po lewej stronie to resztka podłużnicy, która wlazła do ?rodka
Tylna czę?ć podłogi (wielka dziura przez któr? widać kawałek mojego buta :twisted: )
Podłużnica od spodu:
Bral tylnego wzmocnienia:
No i ciekawostka: słupek ?rodkowy poł?czony z progiem włóknem z żywic?:
C.D.N. :badass: