FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Padi w Lipiec 03, 2010, 10:02:26 am
-
Witam..
Po swapie pierwsze testy spalania lpg...
Na 100km spalił 23,8L chyba sporo za dużo...
otwieram filtr powietrza a on ma dziurę na rękę (wcześniej go nie sprawdzałem)
czy wina takiego wysokiego spalania to jego wina??? W obecnym stanie filtra auto jeździ jak na wolnym przelocie...
Czy po wymianie filtra i ustawieniu gazu spalanie spadnie???
Reduktor nowy i ma przejechane około 2000km...
-
Tak bardzo możliwe że nieszczelności układu ssącego zwiększają spalanie,ale bo naprawie regulacja i przejrzenie instalacji nie zaszkodzi.
-
register jest na śrubę i był odkręcony na 4.5 obrotu, przykręciłem go na 3.5 obrotu, silnik wkręca się pełnych obrotów. Filtr już wymieniowy, register przykręcony, zostało tylko pateflonem przelecieć gwint kolanka łączącego mikser z wężem gazu.
[ Dodano: 11 Lip 2010 13:44 ]
Spalanie spadło do 14,3L na 100km po mieście (jazda z obrotami do 5000rpm). Czy nie powinien on mniej palić???
-
Z takim stylem jazdy to niekoniecznie :lol: :lol: :lol: . Ale zawsze można powalczyć o mniej...
-
Spalanie spadło do 14,3L na 100km po mieście (jazda z obrotami do 5000rpm).
Ogranicz do 3-3,5tys obr, hamuj silnikiem i sprawdź efekty. Mi roverek przy bardzo krótkich dystansach rzędu do 10km przy normalnej jeździe 8-9l, przy butowaniu.... a kto to by liczył 8)
-
Padi, moj po swapie spalił podobnie, ale benzyny, jeździłem na gołej przepustnicy (tak samo jak u Młodegoolka) założyłem stożek bo innej opcji nie widziałem, dalej palił dużo za dużo, w sumie w ostateczności jak nim pojeździłem spalanie samo się unormowało.