Sprężyny sprężynami i pierścień też, ale ja i tak tam wstawię tą plecionkę, bo to jest o wiele lepsze rozwiązanie.Zrobię to tak, żeby było jak najmniej inwazyjnie.Mam drugi kolektor do GSI ze zgniłą końcówką, więc tylko się na końcu odetnie i wspawa ładnie końcówkę od tłumika (tą "łezkę") i do tego ten kawałek rury, która jest całością z pierwszym tłumikiem, oczywiście też z odpowiednim złączem, a na końcu, już przed samym tłumikiem, będzie plecionka i kawałek rurki z rozszerzeniem, ze środkowego tłumika.To tak z grubsza.To będzie coś podobnego, jak rura kolektorowa w roverze, tylko tam jest skręcana na szczelnie przez uszczelkę, a tu będzie na wcisk z opaską.Wymiana tłumika będzie polegała na odkręceniu starego, wysunięciu z rury i wstawieniu nowego, po uprzednim odcięciu rury wlotowej.Skomplikowane, ale będzie szczelnie.W ogóle, to pierwszy tłumik powinien być obustronnie skręcany, było by łatwiej.A i niewykluczone, że zrobię właśnie tak, że dam tam końcówkę od strony wlotu, żeby to było skręcane, na uszczelce, z obu stron.Nawet lepiej, bo mogę zastosować kawałek grubszej rurki, o odpowiedniej średnicy, a nie taką bibułę, jak to obecne, która nie przegnije i zawsze się tłumik zdejmie.Przy kolektorze oczywiście na szczelnym połączeniu, a na dole plecionka i złącze nasuwane z jednej strony na tłumik.
No i na koniec bonus, mala ciekawostka, o której sam nie wiedziałem.Otóż, zamiast "dedykowanej" uszczelki do złącza tłumików w ohv-kach, można zastosować uszczelkę z ciągnika Ursus C-330 stosowaną w uszczelnieniu końcówki tłumika do kolektora wydechowego, takie coś
http://allegro.pl/uszczelka-koncowki-tlumika-ursus-c-330-i5675017987.htmlPasuje idealnie, a dowiedziałem się tego w jednym sklepie, gdzie sprzedają części i do samochodów i do ciągników, że dawniej, ludzie te uszczelki właśnie kupowali, bo były dostępne od ręki.Ta uszczelka ciągnikowa, jest papierowo-metalowa (piszę papier, bo nie wiem, co to jest) i pięknie uszczelnia, nawet dymka nie puści.Zakładałem to niedawno koledze Marki89, jak u mnie był i przywiózł mi właśnie tą oryginalną i była cała metalowa.Sam był zdziwiony i stwierdził, że ta ciągnikowa będzie jednak lepsza.No i koniec końców, chyba dał za nią sporo więcej, choć na aukcjach widzę to w granicach 5 pln.Ale jednak, taka uszczelka jest na stanie w każdym sklepie z częściami do ciągników i to w dużych ilościach.Ja płaciłem po 2,50. Nie kupiłem tego z biedy, tylko dlatego, że pasuje i dostałem to od ręki, bez szukania i zamawiania z internetu, płacąc jeszcze przesyłkę.czysty zysk.Ciekawe, czy do rovera od czegoś pasuje.Oblatałem raz różne sklepy i nigdzie nie mieli, nawet na zamówienie.Na necie zapewne są