Autor Wątek: Niemiecki mit  (Przeczytany 31564 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Niemiecki mit
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 01, 2010, 19:06:49 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Cytat: "Mr.D"
Taaak, prom Columbia był niezniszczalny :twisted: :D


Titanic podobno też BYŁ
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Niemiecki mit
« Odpowiedź #201 dnia: Styczeń 01, 2010, 19:45:47 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Meyron"
Cytuj (zaznaczone)
Nie zauważyłem żeby Rolls-Royce miało z tego powodu kiedykolwiek jakieś problemy.  
_________________

Tak. Tylko ciekawe ile rocznie egzemplaży sprzedaje się tego wytwornego auta. To żadna konkurencja dla masowych producentów samochodów "na codzień".

Podałem tylko przykład auta o doskonałej jakości i faktu, że nikomu owa firma nie przeszkadza :D
Cytat: "Meyron"

No dobrze, ale weżmy może na ten przykład, nie przeciętnie wytrzymały samochód o przeciętnych gabarytach w większej produkcji do codziennej eksploatacji a jeszce nie w jakiejś kosmicznej cenie. To była by poważna konkurencja dla wszystkich przeciętnych tandeciarzy, nawet gdyby ten samochód miał być nieco droższy. Myślę, że żądając za samochód 150 czy 200 tysięcy spokojnie w kosztach można ująć super wytrzymałe matriały. Po naszych szosach jeżdzi cała masa aut w tej cenie, tak więc ludzi stać na nie, tyle tylko że nie zawsze potrafią wymagać i walczyć o swoje bo np. pęknięty aluminiowy!!! wahacz uważają za coś normalnego. :P

Oczywiście, że można w tej kwocie wyprodukować trwałe solidne auto. Można nawet sporo taniej tylko, że producenci po prostu zapomnieli co to uczciwość. Na bezczelnego wpychają ludziom tandetę jako dobre auta, a klienci urabiani na każdym kroku przez m.in. media dają z siebie robić jeleni i jeszcze są z tego dumni...

Tak naprawdę problemem wcale nie jest teraz technologia. Problemem są postawy ludzi. Z jednej strony mamy bezwzględne dążenie koncernów do maksymalizacji zysków za każdą cenę i bez jakichkolwiek zasad. Z drugiej ludzi, którzy zostali wytresowani tak, że nie protestują. - Mało tego, sami zachęcają innych do poddawania się oczekiwaniom koncernów, a ludzi myślących samodzielnie uważają za dziwnych i usiłują "uleczyć"...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #202 dnia: Luty 07, 2011, 20:02:11 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1679
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
a ludzi myślących samodzielnie uważają za dziwnych i usiłują "uleczyć"...
Zgadzam się. Mam znajomego tak urobionego. Ma zgniłego Golfa ale wg niego " jakie to zajebiste auto" choć silnik ledwo chodzi;P
Mi cały świat sugerował Golfa(tylko znajdźmy teraz nieoszukanego) ale jest PN:D


Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #203 dnia: Luty 07, 2011, 20:41:06 pm »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Kiedyś gdzieś czytałem, że Dacia Logan ma "zastąpić" Poloneza Trucka, ale raczej to nie jest możliwe.

Poloneza Trucka nic nie zatapi nawet Logan, poprostu nie wytrzyma tego co trucki przewozily w swoim zyciu i przewożą nadal.
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #204 dnia: Luty 08, 2011, 19:34:20 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Problemem są postawy ludzi.

Problemem jest to że ludzie to idioci którzy nie mają pojęcia o samochodach ale pomimo to chcą nimi jeździć co nawet Jeremy Clarkson skrytykował i przyznał ze 2-3 razy że prawie wszystkie samochody które testowali na torze uległy awarii. Jeśli dobrze pamiętam to już z 6 albo może nawet 8 lat temu stwierdził że Viper jest wspaniały bo to jedyny samochód który nie zepsuł się w trakcie testów na torze.

Ci ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o produkcie który chcą kupić czytają ulotki reklamowe z których wynika że  samochód który zamierzają kupić to najnowocześniejsze i w szczegółach dopracowane osiągnięcie najnowszej inżynierii, gdy czytają o jakimkolwiek rozwiązaniu są tam wymienione wyłącznie jego teoretyczne zalety nt. wady nie choć są istotne. Bo co z tego samochód z aluminiowym zawieszeniem doskonale się prowadzi i świetnie trzyma drogi skoro i tak będą zwalniać przed każdym choć mogliby przejść go spokojnie dużo szybciej? Właściwości samochodu tracą tu znaczenie, natomiast to że w każdej chwili może się to zacząć jeździć jak wóz drabiniasty albo rozlecieć gdy wahacz wygnie się na dziurze to już jest problem.
 
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #205 dnia: Luty 08, 2011, 21:41:32 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
Problemem są postawy ludzi.

chcą nimi jeździć co nawet Jeremy Clarkson skrytykował i przyznał ze 2-3 razy że prawie wszystkie samochody które testowali na torze uległy awarii.

 


Polonezowi też się dostało a mimo to chcemy nimi jeździć ;) :P

a tak BTW to popieram, ludzie bazują na sterotypach albo tym co gdzieś od kogoś usłyszeli i sobie tym opinię wyrabiają. To że się wujkowi jego auto psuło nie znaczy że cała seria i marka jest do kitu
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #206 dnia: Luty 08, 2011, 21:57:23 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Btw. Dzisiaj kilka razy musiałem przejechać trasę do Katowic i z powrotem, kilkanaście km na stronę, spotkałem na poboczach 4 nowe samochody które uległy awarii i jednego Golfa III  również zepsutego. Z jednym z tych samochodów nawet się prawie zderzyłem bo stał na końcu pasa rozpędowego i nic się w nim nie świeciło.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2011, 21:57:34 pm wysłana przez BXMaster »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #207 dnia: Luty 08, 2011, 21:58:30 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Polonezowi też się dostało a mimo to chcemy nimi jeździć

Jeremy skrytykował dokładnie to że ludzie chcą jeździć choć się na tym nie znają.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #208 dnia: Luty 08, 2011, 22:23:37 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1679
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
spotkałem na poboczach 4 nowe samochody które uległy awarii i jednego Golfa III  również zepsutego
Nowe wg Niemca czy Polaka? A golfowi nie ma co się dziwić zadbane to chyba na palcach można liczyć.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2011, 22:23:53 pm wysłana przez Keczo »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #209 dnia: Luty 08, 2011, 22:34:02 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Nowe wg Niemca czy Polaka

Np. ta najnowsza Astra sedan
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #210 dnia: Luty 08, 2011, 22:37:49 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Wg polaka jest tak:

"Mam nowego golfa trojke, tam stoi" - rzekł typ pokazujący ręką na golfa piątej generacji...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #211 dnia: Luty 08, 2011, 22:40:11 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1679
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Co do nowych aut to mam mieszane uczucia. Jakieś takie...zawodne, na ale na czymś trzeba zarobić jak nie na aucie to na serwisie.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #212 dnia: Luty 09, 2011, 22:05:50 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Co do nowych aut to mam mieszane uczucia. Jakieś takie...zawodne, na ale na czymś trzeba zarobić jak nie na aucie to na serwisie.
U mnie w pracy dużo osób miało ubaw z Dacii ( pracuję w fabryce VW :P ), aż nie usłyszeli, że pierwszy przegląd kosztuje mniej niż 1/10 przeglądu nowego VW ;)
Np VW Passat w zależności od wersji i miasta to od 900 - 1800zł. Ja w Dacii dałem 98zł - 20% dla złotego klienta :D
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #213 dnia: Luty 10, 2011, 20:36:12 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1679
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
U mnie w pracy dużo osób miało ubaw z Dacii
Czemu tak?
Mój kolega ma nową Dacię (tylko nie pamiętam modelu, ten hatchback) i nie narzeka:)
Fajne woziło i mało pali
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #214 dnia: Luty 10, 2011, 20:39:23 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Czemu tak?Mój kolega ma nową Dacię (tylko nie pamiętam modelu, ten hatchback) i nie narzeka:)Fajne woziło i mało pali

Ja to wiem, bo sam mam Dacię Sandero właśnie :P
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2011, 20:40:00 pm wysłana przez matucha#1931 »
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #215 dnia: Luty 10, 2011, 20:42:20 pm »

mogles

  • Gość
dziś holowałem vw golfa 4 zerwana linka sprzęgła lub spalone lub to i to?? do tego vw polo chodziło na 3 garach

Odp: Niemiecki mit
« Odpowiedź #216 dnia: Luty 11, 2011, 23:26:55 pm »

mogles

  • Gość
co do golfa  4 silnik 1.9 sdi i poszedł docisk ... przy 96 tys przebiegu ( nowy silnik był kupiony do starej budy) a co do polo to jakaś pier-doła typu świece czy przewody bo to kumpel wymienił i chodzi na 4 gary ale może się mu odmienić :P Tak się śmiali jak poldka kupowałem a teraz im dupe ratuje
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2011, 15:30:49 pm wysłana przez mogles »