mam krotkie delphi od 80kkm i dlugie mototechnika od 70kkm (o dziwo) i praktycznie caly ten przebieg na 15'
ale fakt,ze te koncowki zalozylem jakies 10 lat temu,
za to mototechnika na waskim zawiasie wytrzymywala do 20kkm ,a byla to produkcja troche nowsza
nie ma co sie oszukiwac, PN byl tani w eksploatacji 10 lat temu, teraz jest sredni pod wzgledem kosztow utrzymania ,a niedlugo bedzie juz w grupie tych drozszych jak na wielkosc i klase,
swojego kupilem, gdy z tasmy jeszcze zjezdzaly i widze jak to sie z biegiem lat zmienialo,
kupiel 3latka z 77kkm na liczniku i wlozylem w naprawy bardzo malo, ale z drugiej strony przejechalem troche ponad 100kkm ,wiec nawet odejmujac lata postoju to roczny przebieg wychodzi ponizej sredniej krajowej,
a wiekszosc kosztow i tak jest zwiazana z rdzą, wiec jezdzac wiecej nie podbil bym tego za bardzo,
auta nie produkuja od 14lat, wiec normalne jest, ze czesci jest coraz mniej i beda coraz drozsze,
mechanika to i tak pikus,bo albo czesci sa uniwersalne, albo latwo je dorobic/zastapic, albo beda pasowaly z innych aut (tylko wtedy cena moze oslabiac, gdy zobaczy sie 70pln za koncowke kierownicza Lemforder )