Autor Wątek: Fabryka  (Przeczytany 129686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwiec 02, 2012, 17:59:08 pm »

Offline THRBB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 329
    • atu minus 97'
Masz racje, ale jednak ciągle wierze, ze kiedys zobacze nowego poloneza :-)

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwiec 02, 2012, 21:38:23 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Mogliby choćby te prototypy wprowadzić w zycie, jak wars czy polonez coupe... ale nasi polacy by zaraz popsuli i znowu tylko gasstka by została
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwiec 05, 2012, 22:59:16 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
trzeba było płytę podłogową lanosa wykorzystać i wszystkie podzespoły, a nie wszystko dla Zaz opędzlować, a teraz trzeba się bujać...

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwiec 05, 2012, 23:20:33 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
FSO odżyje zobaczycie! Tak propo to jakieś nowinki są?
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #364 dnia: Wrzesień 03, 2012, 08:33:06 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytuj (zaznaczone)
Magna wchodzi na Żerań. Inwestycja za miliard

 We wrześniu kanadyjska Magna, jeden z największych producentów części i komponentów samochodowych na świecie, i ukraiński AwtoZAZ podpiszą wstępne porozumienie w sprawie produkcji na warszawskim Żeraniu samochodów marki Infiniti oraz Mini – dowiedział się DGP. Niewykluczone, że z czasem pojawi się też trzeci model. W przeciwieństwie do dwóch pierwszych ma to być samochód dostawczy.

 – Bez komentarza – ucina Janusz Woźniak, prezes FSO Żerań. Sprawy nie komentuje też Magna. Z informacji pozyskanych od Ministerstwa Gospodarki wynika jednak, że w grę wchodzi inwestycja o wartości 1 mld zł, która ma być prowadzona w dwóch etapach: w pierwszym ma być produkowane 60 tys. samochodów, a docelowo produkcja ma wynieść 200 tys. sztuk. W pierwszym etapie do pracy ma być przyjęte 2 – 3 tys. osób, a docelowo ok. 7 – 8 tys. Fabryka FSO na Żeraniu stoi bezczynnie od ponad roku, gdy zjechał ostatni egzemplarz Chevroleta Aveo poprzedniego typu.

Dzisiejsze wydanie Gazety Prawnej
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #365 dnia: Wrzesień 03, 2012, 16:45:14 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Czyli szansa jest cały czas, i to jeszcze spora, mam nadzieje ze w końcu się FSO podniesie i wyjdzie na prostą :)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #366 dnia: Wrzesień 03, 2012, 17:38:49 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Tylko szkoda, że z zagranicznym samochodem a nie nowym typem Poloneza. Ale nie wątpliwie jest to postęp :) I będzie praca ;P

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #367 dnia: Wrzesień 03, 2012, 18:37:43 pm »

Offline THRBB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 329
    • atu minus 97'
Jak dobrze będize szło z zagranicznymi to moze i coś naszego zrobią

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #368 dnia: Wrzesień 03, 2012, 18:59:20 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Tylko szkoda, że z zagranicznym samochodem a nie nowym typem Poloneza

Nowego Poloneza Polak nie kupi bo to zło, a zagraniczne auto tak więc akurat dla zakładu to lepiej :)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #369 dnia: Wrzesień 03, 2012, 19:02:34 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Oj kupcy by się znaleźli ;) Nie ma co powielać stereotypów.

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #370 dnia: Wrzesień 03, 2012, 20:22:31 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 04, 2012, 07:33:05 am »

Offline poldon82

  • Dawid
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 678
  • Płeć: Mężczyzna
    • to co w sygnaturce :)
    • mój "Borewicz" z 1982r
Jak dobrze będize szło z zagranicznymi to moze i coś naszego zrobią
heh  <lol2> wiesz może po kilku latach zostawią im licencję na obecnego miniaka, dokleją znaczek FSO i nazwą syrenka  :P

A tak na serio to dobrze że jest nadzieja na to że fabryka ruszy i co ważniejsze będzie robić auta :) A jakiej firmy to już obojętne, ważne żeby coś się działo. :) Przynajmniej ludzie będa mieli robotę :)

"...Telewizor, meble, mały fiat
Oto marzeń szczyt..."

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 04, 2012, 13:04:05 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Dla mnie bomba..choć może i fabryka będzie natomiast wątpię, że w tym miejscu. Te tereny są zbyt komercyjne aby miało to sens.



Odp: Fabryka
« Odpowiedź #373 dnia: Wrzesień 04, 2012, 19:42:54 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Tak pisali żeby uzasadnić jak była awantura o podatki... Teraz się okazuje że Żerań pod Magną i tak tego podatku nie będzie płacił, poza tym tam jest ciężko uzbrojony technicznie teren, potężna linia energetyczna, wody i sprężonego powietrza dużo ciężkiego sprzętu na miejscu, hale które były czynne za Chevroleta są nowe, a w Warszawie jest z 5 000 osób personelu technicznego który pracował tam w ostatnich kilku latach. Jego wyszkolenie kosztowało mniej więcej tyle co premie które pani prezydent miasta rozdała kolesiom w tym roku.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #374 dnia: Wrzesień 04, 2012, 19:55:35 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
A nie słychać nigdzie jakie to będą modele samochodów? Czy na razie nie wiadomo co?

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 05, 2012, 10:42:57 am »

Offline Rysiob

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 194
Mówi się o kompaktowym Infiniti bazującym na Mercedesie A/B Klasse oraz o Mini (Countryman?). Trzeci model to ma być dostawczak, może MB Citan?

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #376 dnia: Wrzesień 05, 2012, 11:16:48 am »

Offline poldon82

  • Dawid
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 678
  • Płeć: Mężczyzna
    • to co w sygnaturce :)
    • mój "Borewicz" z 1982r
Mówi się o kompaktowym Infiniti bazującym na Mercedesie A/B Klasse oraz o Mini (Countryman?). Trzeci model to ma być dostawczak, może MB Citan?
Podobno Mini Paceman czyli trzydrzwiowy Countryman .

"...Telewizor, meble, mały fiat
Oto marzeń szczyt..."

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #377 dnia: Wrzesień 05, 2012, 11:22:33 am »

Offline Rysiob

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 194
No i Magna skomentowała spekulacje. Otóż, nie ma jeszcze żadnych decyzji, m.in. dlatego że Infiniti nie zdecydowało się na wybranie ostatecznej lokalizacji. Póki co nie ma czego świętować.

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #378 dnia: Wrzesień 05, 2012, 18:19:16 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Kanadyjska Magna zaprzecza, jakoby w Warszawie miała ruszyć produkcja samochodów mini i infiniti. - Na naszą decyzję wpływa niepewność w europejskim sektorze motoryzacyjnym - komentuje przedstawiciel grupy Magna dla TVN CNBC.

Samochody mini i infiniti mają być wytwarzane na warszawskim Żeraniu – kilka dni temu donosił "Dziennik Gazeta Prawna". Kanadyjska Magna, jeden z największych producentów części i komponentów samochodowych na świecie, miała jeszcze w tym miesiącu podpisać umowę z ukraińskim AwtoZAZ, który to przejął FSO w 2005 roku.

Informacja ta okazała się nieprawdziwa. Magna ją zdementowała.

Na razie nie uruchomimy produkcji w fabryce w Warszawie. Na naszą decyzję wpływa niepewność w europejskim sektorze motoryzacyjnym oraz toczące się negocjacje z klientami – komentuje Magna dla TVN CNBC. Jednocześnie zaznacza: - Nasza strategia ekspansji w Europie Wschodniej wciąż jest aktualna – pisze przedstawiciel kanadyjskiej firmy.

Czy jest, więc szansa, że w przyszłości coś się zmieni i fabryka powróci do swoich lat świetności? Patryk Mikiciuk z TVN Turbo liczy, że tak.

Liczę, że fabryka w Polsce, która jest nowoczesna, ma nowoczesny sprzęt, będzie łakomym kąskiem dla inwestorów, którzy są spoza Unii Europejskiej – mówi Mikiciuk i zaznacza, że produkcja w Warszawie może być dla inwestorów tańsza – Firma będzie oferowała samochody, które nie będą miały dodatkowego cła – mówi Mikiciuk.

O zainteresowaniu Magny warszawską fabryką media pisały już w kwietniu tego roku. Wówczas mówiło się, że w Warszawie miałby być produkowany najnowszy model nissana micry.

Wcześniej władze fabryki prowadziły rozmowy na temat uruchomienia produkcji m.in.: z firmami chińskimi i hinduskimi.

W lutym ubiegłego roku legendarny zakład pracy zakończył produkcję i zwolnił ponad 1000 pracowników. Nie udało znaleźć się inwestora, który przejąłby zakład i rozpoczął produkcję.

Terenami FSO zainteresowani są także deweloperzy. W lipcu pisaliśmy na tvnwarszawa.pl o pomyśle Mennicy Polskiej, która stworzyć "Dolinę Wisły". Na ponad 27 hektarach przy ul. Jagiellońskiej miałby powstać szereg niskich budynków mieszkaniowych, biura, a nawet plaża. Wznowienie produkcji nie pokrzyżuje tych planów - tereny, na których miałaby być realizowana inwestycja, nie są już własnością FSO, lecz Mennicy.

Źródło: tvnwarszawa.pl
328i

Odp: Fabryka
« Odpowiedź #379 dnia: Wrzesień 05, 2012, 18:35:56 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Plaża, hotele... i wielkie Tesco albo Biedronke postawią...

z firmami chińskimi

to jakby zaczęli produkowac u nas to wogóle wypadków śmiertelnych byłoby 100% :D
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/