Autor Wątek: pol-1,5,gaznik-nowy zaplon-brak problemu z obrotami na lpg  (Przeczytany 806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pol-1,5,gaznik-nowy zaplon-brak problemu z obrotami na lpg
« dnia: Maj 26, 2007, 12:06:35 pm »

txxxx

  • Gość
DOTYCZY przede wszystkim lpg - juz wiele razy bylo probowane na rozne sposoby dobory mieszanki, itp.
ale co do spadku obrotow wiele bylo pisane na temat wadliwych mieszanek, zlego skierowania filtru - to tez jest wazne ale glowna przyczyna to zaplon. od 2 lat nie moglem sie uporac z obrotami przy dluzszej jezdzie na max - duze predkosci i po wrzuceniu na luz silnik gasl. od 4 dni mam fabryczny oryginalny - nowy zaplon - problemy z obrotami znikly. wskazowka obrotow spada wolno i Zatrzymuje sie na 950 obr, bez zadnych wahan.
Jednak pojawil sie inny problem przy jedzie na max i daniu na luz, lub przy zmianie biegu na nizszy, zaplon sie przestawil w ciagu 4 dni 2 razy, silnik gasl calkowicie, problemy byly z jego odpaleniem. po jakims czasie wszystko wrocilo do normy, jednak tak nie powinno byc.
i takie pytanie dlaczego tak sie dzieje, i czy walek zaplonu tzn, powierzchnie ciezarkow i sprezyn powinny byc nasmarowane, bo gdy go kupilem byly suche

pol-1,5,gaznik-nowy zaplon-brak problemu z obrotami na lpg
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 28, 2007, 15:41:12 pm »

batorejro

  • Gość
Ciężarki powinny być lekko posmarowane olejem. Zapłon może sie tobie przestawiać z powodu wypracowanych drobnych ząbków w kole, które łączy wałek aparatu zapłonowego z wałkiem rozrządu. A aparat masz dobrze dokręcony?

pol-1,5,gaznik-nowy zaplon-brak problemu z obrotami na lpg
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 28, 2007, 15:45:49 pm »

txxxx

  • Gość
dalsze wypowiedzi na ten temat znajduja sie w TECHNIKA -> LPG, pod tym samym tematem.
pozdrawiam