DOTYCZY przede wszystkim lpg - juz wiele razy bylo probowane na rozne sposoby dobory mieszanki, itp.
ale co do spadku obrotow wiele bylo pisane na temat wadliwych mieszanek, zlego skierowania filtru - to tez jest wazne ale glowna przyczyna to zaplon. od 2 lat nie moglem sie uporac z obrotami przy dluzszej jezdzie na max - duze predkosci i po wrzuceniu na luz silnik gasl. od 4 dni mam fabryczny oryginalny - nowy zaplon - problemy z obrotami znikly. wskazowka obrotow spada wolno i Zatrzymuje sie na 950 obr, bez zadnych wahan.
Jednak pojawil sie inny problem przy jedzie na max i daniu na luz, lub przy zmianie biegu na nizszy, zaplon sie przestawil w ciagu 4 dni 2 razy, silnik gasl calkowicie, problemy byly z jego odpaleniem. po jakims czasie wszystko wrocilo do normy, jednak tak nie powinno byc.
i takie pytanie dlaczego tak sie dzieje, i czy walek zaplonu tzn, powierzchnie ciezarkow i sprezyn powinny byc nasmarowane, bo gdy go kupilem byly suche