Autor Wątek: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r  (Przeczytany 1836 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
« dnia: Październik 24, 2005, 12:57:52 pm »

ajk#1212

  • Gość
Brak napięcia w przewodach na pompce paliwa  Jak to naprawić gdzie szukać  Może przekażnik  ?

problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2005, 13:49:39 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
w gre wchodzi kilka rzeczy...

- bezpiecznik
- przekaznik
- alarm/immobilajzer
- polamane przewody
- zasniedziale lub rozlaczone zlacza

co do konkretow to nie pomoge bo mam plusa z 97...
nie wiem jak wygladala elektryka w roczniku 96
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2005, 14:47:13 pm »

zort#135

  • Gość
Zespół przeka?ników pompy paliwa masz za schowkiem, po stronie pasażera, na prawo (obok komputera). S? tam dwa przeka?niki i cztery bezpieczniki. Zobacz najpierw to.

Jeszcze jedno. Po przekręceniu stacyjki i NIE ODPALENIU auta na przewodach pompy paliwa pojawia się na kilka sekund tylko napięcie. Potem możesz sobie szukać i szukać, dalej będzie 0V :) Najlepiej sprawd? to w dwie osoby. Jedna niech włoży przewody voltomierza w zł?czkę z tyłu i patrzy na wskazania, a druga niech przekręci kluczyk. Charakterystyczne jest że jak przekręcisz kluczyk, to cyknie przeka?nik koło kompa, a po chwilce znów cyknie wył?czaj?c się. Po wył?czeniu stacylki nalezy odczekać 2-5 sekund z ponownym właczeniem zapłonu, gdyż komputer nie wł?czy pompy.

problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2005, 10:06:51 am »

Cauchy

  • Gość
ale przeciez jezeli pompa zal?czy się po przeł?czeniu stacyjki to powinienes j? usłyszeć  więc jeżeli jej nie slyszysz to pr?du nie ma i szukaj go gdzie? indziej   np na przekaznikach................... albo pompka siadła

problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 29, 2005, 12:05:50 pm »

X

  • Gość
Znajdz przy tylnych prawych dzwiach przy progu niebieski przewod (idzie do pompy) wkluj sie w izolacje i sprawdz czy "pokazuje" sie napiecie jezeli nie to "idz" z poszukiwaniem usterki i sprawdz przewod pod dywanikiem pasazera (przod) w tym miejscu bardzo czesto przeciera sie izolacja i robi zwarcie i "wywala" bezpiecznik jak pisza wyzej bezpiecznika szukaj za schowkiem Jezeli po wkluciu bedziesz mial naiecie to kieruj sie do bagaznika i dalej w strone pompy WAZNE  nie probuj  zasilic pompe bezposrednio z + bo przy "sztywnym" zwarciu w pompie mozesz wysadzic samochod w powietrze mozesz to zrobic na probe ale miedzy + akumul  a pompa zamontuj bezpiecznik taki jaki masz zamontowany fabrycznie do zabezpieczenia obwodu pompy