sprwdzilem co ma dostawac kontrolka, ma dostawac minus (ale jak napisalem, moze da rade zamienic bieguny w podswietleniu, w koncu to zarowka i jej nie zalezy :mrgreen: i tak w ogole to ja je podlaczalem wiec moze odwrotnie podlaczylem )
nie da sie zmienic
pobawilem sie jeszcze silniczkiem, zeby byl staly plus, i da rade. pinologia wtedy bedzie taka: 1 - i 2 + otwiera , 1- i 3+ zamyka (kreci sie oczywiscie w ina strone niz przy wczesniejszej kombinacji)
co ciekawe, przy otwieraniu silniczek nie wykonuje tylko pol obrotu, ale prawie 3/4 i jak by ustawia "prowadnice" w polowie zakresu. potem jak sie po dlaczy 3z plusem to wykonuje maly obrot (okolo mniej niz polowa) i sie wylacza kompletnie, ale klapka jest tak jak powinna byc, czyli zamknieta :smile: :smile:
jest jeszcze druga kombinacja, taka jak w zasadzie pisales i tu z koleji 1- i 4+ otwiera mniej niz polowa obrotu, a 1- i 3+ robi 3/4 obrotu.
teraz mam do wyboru az dwie kombinacje :mrgreen: :mrgreen:
jeszcze co do przycisku to mysle ze tak bedzie trzeba podlaczyc:
1 i 4 zasilenie diody podswietlania (z niczym innym sie nie laczy)
2 plus
3 wyprowadzenie plusa do silniczka jak wlaczony przycisk (czyli ma isc do 2 pinu silniczka)
5 wyprowadzenie plusa do podswietlenia kontrolki jak wlaczony przycisk (jak jest wlaczony przycisk i przechodzi plus miedzy 2 a 3 , wtedy jest rownoczesnie przejscie miedzy 5 a 6 i stad wniosuje ze 5 jest do podswietlenia)
6 plus
7 wyprowadznie plusa do silniczka jak wylaczony przycisk (czyli ma isc do 3)
tutaj moglem pogibac numery, bo pisalem z pamieci co ma przejscie z czym (nie pamietam dokladnie czy to 5 czy 7 idzie do podswietlenia kontrolki, no ale to teraz malo wazne, a miernik zostawilem w samochodzie i nie chce mi sie juz schodzic :mrgreen: ).