Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kliper dnia Dzisiaj o 08:27:58 »
Dopiero co rok temu wrzuciłem 1.4, ale już korci więcej. Wczoraj wyleciał silnik z dawcy.
2
CAŁA POLSKA / Odp: -= FOTKI =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grzech#1938 dnia Dzisiaj o 05:02:14 »
Tyle że 125 a 125p to w sumie to samo pod spodem ( z wyjątkiem braku drążków reakcyjnych i 4 pióra we wczesnych 125p ) . Fiat 132 był szerszy z tyłu (wiadomo szerszy most) ale przednie zawieszenie poszerzono dopiero w argencie. Ktoś wie na czym polegała różnica ? wydłużyli wahacze, czy to była zmiana a la caro mr93 ?
I na koniec, ciekawie zamaskowany prototyp fiata 132 i... resory piórowe z tyłu  ;p

Zawieszenie w 124 było średnio udane - dlatego w nowszym modelu czyli 125 wrócili do sprawdzonych resorów piórowych. Z tą różnicą, że podłoga we włoskim 125 przebiegała niżej, resory miały krótkie wsporniki i całość działała lepiej niż w 125p. 
A co do zawieszenia w tym zielonym pojeździe, to czy czasem felgi od 131 nie są bardziej wysunięte na zewnątrz?  Tzn nie mają innego odsadzenia?
3
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grzech#1938 dnia Dzisiaj o 04:27:11 »
Ten zawór nagrzewnicy z Lublina mi przyszedł. Widzę, że to niby APE produkuje, więc pewnie stąd ta cena.
Mi osobiście w zaworze z lublina przeszkadza mała precyzja regulacji grzania przez co jest zero-jedynkowe grzanie, albo leci gorące albo zimne.
W przyszłości zaeksperymentuje z zaworem od innego auta, np z vw, który jest bardziej kompaktowy i kosztuje ułamek ceny tego z lublina. A wygląda praktycznie tak samo https://allegro.pl/oferta/zawor-nagrzewnicy-vw-golf-14226309459
Stary metalowy zaworek od Poloneza też był taki "zero-jedynkowy". Za temperaturę powietrza bardziej odpowiadały klapki przesłaniające lub odsłaniające grzejnik.
4
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Daniel#1984 dnia Wczoraj o 23:32:39 »
https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-17-latkowie-uciekli-z-osrodka-ukradli-trabanta-i-papierosy,nId,7533350#crp_state=1

Ryndyndyndyndyn dyn rrryyyyyyyyyyyyyyn dyn dyn dyn...  <rotfl2>

Może kranika nie odkręcili? :D
5
Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 / Odp: Jak poprawić trwałość kompletu wałek - popychacze w hydropolonezie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Wczoraj o 22:20:24 »
"Obiło mi się ostatnio o uszy, że odlewnia, która produkowała owe wałki i ma jeszcze formy do ich produkcji właśnie zwalnia załogę i idzie w stan likwidacji, więc jest ostatnia szansa dla rekinów biznesu, żeby je odkupić, ale jest to na tyle niepotwierdzona informacja, że radzę to samemu sprawdzić. http://www.solidarnoscfiat.pl/fca-powertrain-w-likwidacji.html"     
Odlewnia która to robiła (w Skoczowie )jak i same formy dla FSO /FSM i ludzie tam pracujący mają się świetnie,w stan likwidacji idzie TYLKO montownia silników spalinowych w fabryce w Bielsku,będą przychodzić gotowe elektryczne gdzieś zza granicy z tego co wiem  <spoko>


Raczej już dawno na lewo sprzedali na złom i przepili.
6
NA SZYBKO / Odp: Caro 1.5GLE - dusi się bez ssania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _sajmin_ dnia Wczoraj o 14:54:00 »
utrzymywał obroty w wysokości 1000. Tylko ruszyć już i później jechać bez ssania w ogóle nie dało rady.
Dokładnie te same objawy. Sprawdź czy wszystkie elementy są na swoim miejscu i przy okazji możesz przeczyścić gaźnik z 30 letniego syfu
7
NA SZYBKO / Odp: Caro 1.5GLE - dusi się bez ssania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez johnu1 dnia Wczoraj o 14:26:15 »
Jeszcze nie dodałem ważnej uwagi... On na biegu jałowym bez ssania chodził równo i utrzymywał obroty w wysokości 1000. Tylko ruszyć już i później jechać bez ssania w ogóle nie dało rady. W trakcie jazdy zauważyłem też, że od czasu do czasu podskakuje trochę obrotomierz, ale nie non stop. Co jakiś czas ze dwa trzy razy podrzucił obroty np. z 2700 do 3000 i potem się wyspokoił.
8
NA SZYBKO / Odp: Caro 1.5GLE - dusi się bez ssania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _sajmin_ dnia Wczoraj o 13:35:09 »
Jakiś czas temu miałem podobny problem. Winowajcą okazało się być samoistne wykręcenie się dyszy z obsadą wolnych obrotów w gaźniku. Dodatkowo pomogło poprawne ustawienie zapłonu i wyczyszczenie całego gaźnika
9
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: nagrzewnica z innego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paweł1989 dnia Wczoraj o 12:53:20 »
Ja codziennie jezdze caro do roboty, łacznie 70km dziennie. I zima dobre ogrzewanie to podstawa, szczegolnie ze auto pod chmurka parkowane. Dlatego podgrzewanie lusterek, dysz spryskiwaczy czy dodatkowa grzałka w dolocie na szybe to przydatne funkcje. Oczywiscie cale ogrzewanie zaadoptowane z plusa;)
10
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez śledzik dnia Wczoraj o 10:47:42 »
Tam żadnego łożyska nie na bo wał kręci się z tą samą prędkością co wałek główny skrzyni. Jeśli już to tylko obecnośc sprawdzić
Strony: [1] 2 3 ... 10