Autor Wątek: tuning diesla  (Przeczytany 13913 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tuning diesla
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 24, 2008, 21:41:45 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Fistasz zmieści się. Właśnie tak bez problemów wkładają te silniki do poldka.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

tuning diesla
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 25, 2008, 16:26:22 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
najwyżej kawałek machy wyciąć do tego delikatny wlocik powietrza i malina  :mrgreen:

tuning diesla
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2008, 16:43:31 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
jestem ciekaw efektów bo sam mam diesla a nawet po zmianie mostu ma szybszy mam kłopoty z wyprzedzaniem. może kiedyś sie skusze na td do PN 8)

tuning diesla
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 25, 2008, 17:04:38 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Cytat: "Łukasz#842"
najwyżej kawałek machy wyciąć do tego delikatny wlocik powietrza i malina  :mrgreen:


albo maska z MR91
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

tuning diesla
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 25, 2008, 23:29:32 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "Poldek#1838"
Silnik trzeba lekko przesunąć w lewo aby się turbo zmieściło.


Poldek a posiadasz moze zdjecia tego kolektora wydechowego ktory jest w polonezie a dokladniej chodzi mi o umiejscowienie zaslepki na nim, tam gdzie w TDI przychodzi turbina. O ile tak miej wiecej trzeba przesunac motor ze skrzynia... 5 cm. wystarczy???

a zebym nie zapomnial jakie jest oznaczenie tych silnikow tdi wie ktos??? :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 25, 2008, 23:42:38 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

tuning diesla
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 26, 2008, 00:00:48 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A co powiesz na wyprofilowanie blach pod kolektor z turbo. Bedzie chyba mniej zabawy niz przesowanie jednostki napedowej. A jak sadzisz jak bedzie z podlaczeniem elektryki, ta jednostka TDI ma zapewne sterowanie kompoterem czy sie myle :?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 26, 2008, 00:06:40 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Po pierwsze to nie jest TDI, na forum VW i Cytryny by Cię zrównali z ziemią jak byś tak napisał ;)

To jest "zwykły" 1.9 TD bez elektroniki. Pompa jest mechaniczna. Więc zabawy dużo nie ma.
można by te blachy lekko odgiąć. Muszę się zapytać kolegi który widział 2 poldki TD.
Coś pamiętam, że brakuje kilku mm miejsca, więc jest to do zrobienia.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

tuning diesla
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 26, 2008, 00:37:59 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jako ,ze wydech i tak trzeba przerobic ,to najprosciej dac kolanko pod turbine i niec nie bedzie trzeba przesuwac ,ani wyginac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tuning diesla
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 26, 2008, 07:05:58 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Jak dasz kolanko to przydusisz troszkę silnik, może powstać większa dziura w obrotach, to nie jest takie proste, ale metodą prób i błędów coś sie może dopasuje.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

tuning diesla
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 27, 2008, 08:36:03 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A powiedzcie mi jak wyglada wiaska elektryczna, jest taka sama jak np. w gsi??? Czy rozni sie bardzo??? Chodzi mi o podlaczenie kontrolki od swiec i obrotka i reszty osprzetu bo z elektryka to nie jestem za pan brat:(
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 27, 2008, 09:22:37 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Na kontrolkę do świec masz wyjście z kontrolera? świec żarowych.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

tuning diesla
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 27, 2008, 21:52:46 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "matucha"
Na kontrolkę do świec masz wyjście z kontrolera? świec żarowych.


najprosciej ja dorwe jakiegos ropniaka i obadam cala instalacje... a powiedzcie mi jeszcze jedno polonez diesel ma pompe paliwa w baku (elektryczna) czy pompa wtryskowa sama zasysa paliwo z baku.

a teraz zabieram sie za UKM-y (urzadzenia i konstrukcje maszyn) jutro egzamin:(
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 27, 2008, 21:58:43 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
z tego co pamiętam to pompa paliwa jest mechaniczna w dieslu, a nie elektryczna
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

tuning diesla
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 27, 2008, 22:01:16 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
W TD najbardziej skomplikowanym elektrycznie elementem jest właśnie ten kontroler świec żarowych ( czy jak się to tam fachowo nazywa ) A reszta to tylko czujnik ciśnienia oleju, czujnik temperatury i na tym chyba koniec.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

tuning diesla
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 02, 2008, 22:26:49 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
mam pytanie koledzy, czy ktos z was wie czy fabryka wypuszczala model poloneza atu+ z jednastka diesla, carowki widywlem i kombiaczki tez, ale atu nie....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 02, 2008, 23:00:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "mateokrzyku"
mam pytanie koledzy, czy ktos z was wie czy fabryka wypuszczala model poloneza atu+ z jednastka diesla, carowki widywlem i kombiaczki tez, ale atu nie....

widziales fabryczne C+ i kombi w dieslu ? to dobry jestes :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tuning diesla
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 03, 2008, 00:06:35 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "KGB"
Cytat: "mateokrzyku"
mam pytanie koledzy, czy ktos z was wie czy fabryka wypuszczala model poloneza atu+ z jednastka diesla, carowki widywlem i kombiaczki tez, ale atu nie....

widziales fabryczne C+ i kombi w dieslu ? to dobry jestes :p




Caro+ widzialem dzis na autogieldzie we wroclawiu jasny zielony metalik z 2000 roku z pelna dokumetacja 8)  A co do kombi to sie pomylilem to bylo auto po przekladce:(

[ Dodano: 11 Mar 2008 21:25 ]
a tu cos do tematu

http://www.wrzuta.pl/film/af7JOCizaR/

http://www.wrzuta.pl/film/iUE7OK7OgL/
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

tuning diesla
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 13, 2009, 18:05:32 pm »

drazu

  • Gość
Witam. A czy silnik z Citroena XM o pojemności 2,1 będzie pasował pod tą skrzynie z polsdka 1,9 GLD

tuning diesla
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 14, 2009, 16:57:56 pm »

Fistasz

  • Gość
moze i bedzie pasowal ale zmieli ja w mgnieniu oka. Bedziesz skrzynie wymienial raz na miesiac. Chociaz tak naprawde to nie wiadomo jaka wytrzymalosc ma ta skrzynia. Jednemu rozpadnie sie przy zwyklym 1.6 a drugiemu bedzie dlugo sluzyc przy roverze.
Proponuje jednak kombinowac z inna skrzynia, albo z dieslem od tylnonapedowki jesli juz ma byc gruzlik.