FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: Heniek w Luty 18, 2015, 15:09:22 pm
-
Witam
Mam pytanie dotyczące bębnów hamulcowych stosowanych w układzie hamulcowym Lucas.
Sprawa tyczy sie Poloneza Caro z 1995 roku z silnikiem Rovera.
Czy wszystkie bębny hamulcowe stosowane w tym roczniku i późniejszych, także w Caro + były takie same?
Jak i gdzie sprawdzić typ zastosowanego bębna?
Jaką firmę ewentualnie zaleca się do montażu zamiast fabrycznych oryginałów.
Gdzieś w Internecie natknąłem się na producenta ZAMETO.
Trafiłem także na opinię, że wyroby tej firmy były w okresie późniejszym stsowane przez FSO na pierwszy montaż.
Bardzo proszę o wszelkie merytoryczne sugestie dotyczące sprawy.
-
Czy wszystkie bębny hamulcowe stosowane w tym roczniku i późniejszych, także w Caro + były takie same?
Tak, tylko trucki miały inne.
Bębny jak nie są dramatycznie zużyte to można smiało przetoczyć, koszt to ok 25 zł/szt. Bęby naprawde wolno sie zużywają.
-
Jakby co to układ ten jest identyczny co w volvo 440. Poza samym bębnem bo jest na 4 otwory a nie 5 dla śrub.
-
teraz takie sa ceny czesci ze nie warto sie ladowac ani w uzywke,ani toczenie chyba ze fakt lekko zabielic