Autor Wątek: Obrotomierz Diesel  (Przeczytany 9416 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Obrotomierz Diesel
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 13, 2013, 16:21:44 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1679
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Będzie odkop roku.
I jak panowie ruszyło coś w temacie?
Ja dumam jak podłączyć obrotomierz z Lublinka. Ktoś może wie jak jest on sterowany w Lublinie - sygnał jest brany z alternatora czy z czujnika położenia wału? Mój obrotomierz wygląda tak:


A tak wygląda w zegarach:


Edit:
Pobawiłem się chwilę tymi obrotomierzami i zauważyłem że zaczyna się coś na nich dziać przy przykładaniu i odejmowaniu napięcia:
obrotek z Lublinka:
http://www.youtube.com/watch?v=jSU1XVmtHM0

i fabryczny Poldkowy z Boscha:
http://www.youtube.com/watch?v=_V5hEvKp8TU&feature=youtu.be
« Ostatnia zmiana: Sierpień 13, 2013, 17:47:02 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Obrotomierz Diesel
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 14, 2013, 12:04:58 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Widzę,że pokierowany moimi radami dałeś radę to ładnie zamontować?Obrotomierz w lublinie jest zasilany z wyjścia "W" w alternatorze.Zrób sobie takie wyjście w altku i spróbuj,może akurat będzie dobrze pokazywał,bo że będzie działał,to nie ma wątpliwości.Kwestia tylko jakie jest przełożenie kół pasowych poldka w stosunku do lublina,bo pod to jest obrotomierz dostosowany.