GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > NA SZYBKO

Innowację na temat zasłonięcia blachy panelu cięgła ssania w 125p

(1/2) > >>

mruk1313:
Witajcie.
Temat akurat dotyczy 125p, lecz do rzeczy.
Czy ma ktoś jakiś sensowny pomysł, patent na zasłonięcie-obudowanie-obklejenie tej tandetnej blachy ( panelu ssania i otwierania maski w 125p).
Mile widziane innowację, ponieważ ja już nie mam pomysłów.
Dodam że np. w instrukcji obsługi przełomu 1988-1991 jest rysunek deski rozdzielczej, gdzie ten panel jest zasłonięty czymś, przerobione otwieranie maski jak w Polonezie.
Pozdrawiam.

Daniel#1984:
Najprostszy, zgodny z epoką motyw - folia PCV, okleina drewnopodobna/okleina "szczotkowane aluminium" :). Ja bym poszedł w tą stronę.

"fabryczne" 125p na eksport miały drewnopodobną okleinę pod gałką zmiany biegów (tunel na drobiazgi) i aluminiową listwę w miejscu przewidzianym na nią (pod schowkiem, wzdłuż nawiewu do panelu radia). Wtedy wszystko by się zgrało, szczotkowane aluminium + "drewno" to najpopularniejsze wykończenia tamtej epoki.

Można też spróbować z fornirem, ale trzeba by go rozprasować na "gładko" i polakierować.

mruk1313:

--- Cytat: Daniel#1984 w Marzec 29, 2024, 12:17:17 pm ---Najprostszy, zgodny z epoką motyw - folia PCV, okleina drewnopodobna/okleina "szczotkowane aluminium" :). Ja bym poszedł w tą stronę.

"fabryczne" 125p na eksport miały drewnopodobną okleinę pod gałką zmiany biegów (tunel na drobiazgi) i aluminiową listwę w miejscu przewidzianym na nią (pod schowkiem, wzdłuż nawiewu do panelu radia). Wtedy wszystko by się zgrało, szczotkowane aluminium + "drewno" to najpopularniejsze wykończenia tamtej epoki.

Można też spróbować z fornirem, ale trzeba by go rozprasować na "gładko" i polakierować.

--- Koniec cytatu ---

Tak kojarzę listwy tam gdzie są wgłębienia, lecz mój to 91 stylizowany na export Francje paski, podsufitka itp. Kusi mnie fornir lub welur bo innego wyjścia nie widzę.

Daniel#1984:
No to zdemontować, położyć fornir i będzie całkiem fajny efekt. Nie jest to trudne, tylko z krawędziami będzie najgorzej. Okleina to najprostsze wyjście i to stosowały fabryki, ale i mniej spektakularnie wygląda.

A przy fornirze masz do wyboru ogromną paletę, od prawie czarnego "zebrano czarne", poprzez kolory mocno "drewniane" typu heban jasny, do praktycznie białych.

deser:
Dykta na wymiar oklejona wykładziną dywanową. Tak jak się robi zabudowy w busach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej