, chwyt powietrza
Które to.
No nie zapominajmy jeszcze o pompie hamulcowej i serwie (ale przewód łączący jest już chyba inny). AAAAamortyzatory też i przekładnia kierownicza, no i końcówki drążków. A i jeszcze wachacze.
Na tym chyba się kończą podobieństwa.
Co do wydechu to nie taka prosta sprawa. Kolektor wydechowy jest inny niż w ROverze. POzzatym zupełnie inny niż w poldku. CHyba że masz kontówkę i spawarę to se poradzisz.
Z kolektorem ssącym można jakoś sobie poradzić bo na fotach na AK taki kolektor właśnie miało osławione ATU 1,6.
Niemniej jednak napewno będziesz potrzebował inną belkę pod silnik, drążek stabilizatora (do 1,4 albo 1,9), skrzynię biegów dedykowaną do 1,4. Resztęmożna jakoś dorobić.
jeśli chodzi o spasowanie skrzyni i silnika to nie powinno mieć znaczenia.
PS. Ile kosztował cię ten silnik jeśli nie tajemnica.