Autor Wątek: Dwójka z Przodu  (Przeczytany 24051 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dwójka z Przodu
« dnia: Lipiec 22, 2008, 23:58:07 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Witam wszystkich dziś dla mojego poldka wyskoczyło równo 222 222 km przebiegu z tego względu że wskoczyło tyle dwójek postanowiłem ukazać wam rąbka tajemnicy( miało być na Czerniewicach ale nie wyszło) robiłem go po godzinach więc trochę mi to zajęło około miesiąca czasu, praca i sesja skutecznie przedłużała swapa  ale nareszcie mogę się nim w pełni cieszyć  :wink:    )
ale do rzeczy  :twisted:

Troszkę zabawy przy tym było jak to ktoś kiedyś powiedział wyjąć stary i włożyć nowy  :lol:  wybijcie to sobie z głowy zawsze coś wyskoczy i to nie jedna drobnostka.  Silnik to dobrze znana jednostka z fiata Argenta. Jak zapewne kojarzycie miałem w swojej ohvce gaźnik i miałem sporo do myślenie czy pozostać przy nim czy iść o krok wyżej i teraz wiem że jednak dobrze wybrałem zamieniając E na I. Wtrysk o nazwie L-jetronick (Bosch) sprawuje się wyśmienicie na początku miałem problemy z trakcją nawet na gazie ale już powoli nauczyłem się jak to okiełznać autko śmiga około tygodnia więc za wielkich wyczynów nie ma ale udało mi się utrzeć nosa astrzeII 1,8 16v ,trudno powiedzieć jak dobry był ten kierowca ale dwa razy dostał baty :mrgreen:  na trasie też jest super autem swobodnie można wyprzedzać na 5 biegu i wszystkie autka stały się sporo krótsze  :) Silniczek posiada płaską miskę więc stab przywędrował z rovera skrzynka też jest od dohc ze skośnym drążkiem miałem do wyboru ale jednak nie chciałem robić dodatkowego otworu ,wał też poszedł do lamusa  pierwsza część argenta druga polonez kombi (z tego co wiem  :roll: ) wydech pozostał fabryczny. kolektor wydechowy dopasowałem pod uszczelki a portki to pełen mod Brat pomysłodawca ojciec wykonawca

i powstało coś takiego 90 % to stare portki z ohvki dobrze że je zostawiłem po zmianie na GSI  :D gazownia też musiała zostać przez co mikser zwęża dolot plus klapka przeciw wybuchowa (przepływke trzeba chronić) jadąc po trasie silniczek zadowolił się 10,6 litra gazu na 100 wiadomo to była pierwsza moja jazda i nie jechałem zbyt oszczędnie 180 raz wyskoczyło ale nie wiem ile w tym prawdy GPS nie mierzyłem faktem jest że to nie był koniec i nie trawało to zbyt długo  :P sporo by jeszcze pisać o tym wszystkim, ale myślę że na dziś wystarczy  :wink:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2008, 00:29:55 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No no no ladnie to wyglada i szkoda ze Cie nie bylo na zlocie.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 23, 2008, 01:02:23 am »

iwan

  • Gość
Kawal dobrej roboty.
A mi po czerniewicach wyzerowal sie licznik :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 23, 2008, 07:23:34 am »

Offline Adim

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mazda 626 GE 1.8 1994
Nic tylko pogratulowac i oby tak dalej  :D
Moje auta: FSO Polonez 1.5 SLE 1989, FSO Polonez Caro 1.6 GLE 1995, FSO Polonez Caro Plus 1.4 MPi 1997,  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 2001 :)
Aktualnie: Mazda 626 GE 1.8 1994

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 23, 2008, 10:45:53 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
No, no... fiu  fiu... ładnie, kolejna dwójka, szkoda że nie forda ale zawsze  :D

Gratuluję wytrwałości i efektu końcowego :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 23, 2008, 12:04:28 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Widzę że sporo cichociemnych się szykowało na czerniewice.

Ja się tak zakamuflowałem że Elwood skapował się że mam 1,8 rovera dopiero po zlocie  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 23, 2008, 12:16:46 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Dzięki wszystkim za pozytywne komentarze teraz muszę szukać hebli od trucka by to dobrze z hamować i zastanawiam się nad chłodnicą aluminiową na dwa wiatraki moja stara daje sobie jako tako rade, ale jak zacznę bardziej agresywną jazdę + miejskie korki to zobaczę jak będzie, wczoraj zakupiłem sobie centralkę do gazu by mi sama przełączała przy odpowiednich obrotach, a nie samemu pstrykać choć i tak jest wygoda bo skończyło się wypalanie i przy gazówki by przejść na benzynę  :mrgreen: autko na seryjnych sprężynach troszkę usiadło ale już czekają nówki na założenie tylko trzeba je ciachnąć. przy skręcaniu też czuje dodatkowe kilogramy przy silniku dostałem wspomę ale jeszcze jej nie zakładałem może kiedyś zobaczymy silnik ma przepiękny dół, śmiało można jeździć ze zmianą biegu do 3 tys. ma moc w cały zakresie obrotów choć granica 5,5 tys. jeszcze nie została przekroczona  :wink: ale uwierzcie nie ma takiej potrzeby. Zapomniałem wczesniej tego napisać ale chciałem podziękować przedewszystkim Bratu Ojcu za pomoc przy swapowaniu oraz za rady ICEowi, Walezemu i Jimowi#1921

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 23, 2008, 14:19:35 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Manolee"
za pomoc przy swapowaniu oraz za rady ICEowi
A czy przypadkiem nie kupiles od ICE tego silnika ? -on tez mial 2.0 DOHC na wtrysku, a wczesniej 1.8 dohc ktore ja kupilem przed 2.0 forda  :) Koniecznie daj wieksza chlodnice - te silniki dosc mocno sie grzeja na malej chlodnicy  i zakladaj wspomaganie  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 23, 2008, 22:23:57 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Elwood zgadza się silnik zakupiłem od ICE a chłodnica chyba przywędruje ale po wyjeździe nad morze bo teraz już się nie wyrobię, póki co  czujnik wentylatora nówka termostat nówka i jakoś sobie radzi chlodnica a co do wspomagania trzeba nad tym pomyśleć  :wink:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 24, 2008, 00:40:55 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
więc jednak termostat wymieniłeś ;)

No Łukasz - coby Ci dwójka filgli nie robiła tak jak mnie wczoraj :] - szczęśliwie moja znów na torze :).
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 24, 2008, 13:28:47 pm »

vox+241

  • Gość
No wreszcie się pochwaliłeś. Będę musiał to obejrzeć  :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 24, 2008, 22:30:23 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
obejrzysz obejrzysz, musimy kiedy się spotkać i pogadać  :wink:

[ Dodano: 2008-08-05, 16:08 ]
Wczoraj wróciłem z wakacyjnej wyprawy  autko z nowym silniczkiem strzeliło już ponad 1000 km i dziękować spisało się bez awaryjnie  :mrgreen: DOHC zadowolił się 13,5 -14 litrami gazu  dodam tylko że jechałem z przyczepką campingową marki Niewiadów n126. Najwięcej GPS wskazał 130 km/h nie był to maks możliwości, natomiast zależało mi by silnik nie dostał jakiego kol wiek uszczerbku, parę razy trzeba było tiry i osobówki wyprzedzać więc stąd ten wynik :wink: Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swapa, przydaje się trochę więcej mocy  i w pełni wynagradza poświęcony mu czas i pieniądze :D . Poniżej fotka z Wakacji


[ Dodano: 2008-08-06, 21:39 ]
Dziś odetkałem troszkę wydech z racji że jest więcej spalin postanowiłem zamienić komorówkę na przelotowy :wink:  żeby za daleko nie odbiegać od fabryki zakupiłem sobie nowiutki oryginalny wydech z Borka dziwne bo napis na naklejce zwierał również model Caro do 92 roku.





Jakość wykonania naprawdę rewelacyjna w porównaniu do rzemiosła  
o odczuciach trudno mi co kol wiek powiedzieć bo i tak autko ciągnie jak szalone ale co do dźwięku jest bardziej basowy na niskich przy wyższych milknie ogólnie jestem zadowolony z moda i polecam zakup sporo tańszy od komorówki  :wink:

[ Dodano: 2008-08-12, 21:30 ]
Dziś nagrałem pierwszy filmik z nowym serduchem w akcji co prawda na gazie, troszkę spalona zmiana z drugiego na trzeci bieg, ale co nie co widać jak Auto się zbiera  :wink:  

http://video.google.pl/videoplay?docid=-3235090555683165779&hl=pl

[ Dodano: 2008-09-04, 21:17 ]


[ Dodano: 2009-02-05, 16:00 ]
Nowe zabawki znów kupione tym razem padło na Tarcze mikoda nacinane i nawiercane plus Stabilizator tylnej osi  :mrgreen: wszystko naturalnie nówka




Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 05, 2009, 16:08:03 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
up
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 05, 2009, 16:41:25 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ile za tego staba?

///Jakby był jeszcze jakiś to mógłbym być chętny.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 05, 2009, 18:58:33 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
I gdzie go dostałeś??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 05, 2009, 20:06:05 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Multec"
Ile za tego staba?

///Jakby był jeszcze jakiś to mógłbym być chętny


Nie ma już ... Łukasz zwinąłe ostatniego - za śmieszne pieniądze pod względem popularności tego towaru

Cytuj (zaznaczone)
I gdzie go dostałeś??


polmozbyt
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 05, 2009, 20:49:49 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Zgadza się, Białostocki Polmozbyt była tylko jedna sztuka za całe 35 zł  :shock:


a poniżej fotki z dzisiejszej akcji wymiany tarcz  :wink:



i nareszcie tarcza na swoim miejscu  :mrgreen:


Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 05, 2009, 20:57:47 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Łukasz mogłeś darować tą cenę na publicznym ;)

hehehe... a rano w gazetach będą trąbić o samobójczych skokach z Xp. ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 06, 2009, 02:41:02 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytuj (zaznaczone)
Wczoraj wróciłem z wakacyjnej wyprawy  autko z nowym silniczkiem strzeliło już ponad 1000 km i dziękować spisało się bez awaryjnie  :mrgreen: DOHC zadowolił się 13,5 -14 litrami gazu  dodam tylko że jechałem z przyczepką campingową marki Niewiadów n126. Najwięcej GPS wskazał 130 km/h nie był to maks możliwości, natomiast zależało mi by silnik nie dostał jakiego kol wiek uszczerbku, parę razy trzeba było tiry i osobówki wyprzedzać więc stąd ten wynik :wink: Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swapa, przydaje się trochę więcej mocy  i w pełni wynagradza poświęcony mu czas i pieniądze :D . Poniżej fotka z Wakacji




130km/h z niewiadówką na haku i to jeszcze przy wyprzedzainiu  :shock: odwazny jestes  :shock: . Ja z n126 jak jechałem kiedys to raz rozpędziłem sie 130km/h na protym odcinku drogi , akurat nic z przeciwka nie jechało naszczescie bo mnie kadetem , starym rupciem podpuścił szczeniak . Jak zobaczyłem jak ta przyczepa frunie za mna z tyłu i lata na wszystkie strony to zwolniłem do setki i juz wiecej jak 100km/h nie jechałem. Wyprzedzać prawie nie musiałem bo nawet tiry jechały tyle co ja  :mrgreen: . Ta przyczepa jest za lekka do szybszej jazdy jak 100km/h.

A tak pozatym to gratuluje udanego swapa  :) , sam miałem taki zrobić kiedys ale mój poldek sie niestety nie doczekał :(.
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 06, 2009, 08:02:01 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ciekawe czy te tarcze coś dadzą ;).

NO a stab to fakt cena szok. Muszę i ja jeszcze do swoich sklepów popytać ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.