Autor Wątek: Konwersja Bosh -> Abimex - problem  (Przeczytany 5320 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 27, 2007, 08:45:40 am »

Meggido

  • Gość
Impulsy na obrotek zbierane są z jednego zestawu cewek (sztuk 2). Impuls sterujący cewką jest jednocześnie podawany na obrotek.

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 27, 2007, 12:14:47 pm »

zielek

  • Gość
Według wszystkich schematow instalacji el. to wiem co i jak  z tym obrotomierzem :P
modul juz jest spisany na straty:P A zebym to ja wiedział gdzie posiałem  ten poprzedni moduł:P

Do tego dochodza chyba dalsze problemy...
trace pamiec wolnych obrotow ;/ "gasnie"
moduł trafiony... zle szczytuje predkosc obrotową... a komputer swiruje i  silniczek krokowy chodzi jak chce   ehhhh
wymiana tego silniczka nic nie dała :P
wymiana czujki połozenia przepustnicy tez nic nie dała :P
A łobuzy od LPG podpieły mi tak ze dopiero jak  czujka szczyta połozenie wału  to  odpala mi przekaznik   no i samochod :P
A z tymi obrotami  niskimi to walcze juz  conajmnie z rok..."sonda lambda tez nowka"
Ja nie wiem czy czy ten moj cały eprom nie jest walniety...
teoretycznie juz nie potrzebuje kompa...  no chyba ze na  benzynce chce posmigac :P
Stanowczo wolałem gaznikowce.. przynajmniej wiedziałem co go boli :D
Odpinam  kompa złomka :P  zaraz dorobie sobie  reczne uchylanie przepustnicy na srubeczke:P jedynym mankamentem  bedzie brak ssania :P ale chwilke   potrzyma sie obroty i    bedzie git :P
No chyba ze macie inne pomysły bo ja to juz do tego kompa o straciłem  sporo cierpliwosci no i kasy na te wszystkie czujki kore i tak mi nic nie dały  ehhhh
A co do obrotomierza to za minut kilka bedzie przystosowany do  starego aparatu  zapłonowego :P tylko musze znalesc gdzies w swoich smieciach  kondziołka jesli dobrze pamietam  to u kumpla jak wstawiałem  mu zegary od  abimexa   to  był to 80 mikro ale nie dam sobie nic obciac :D

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 27, 2007, 15:53:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jakiego masz kompa gazu ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 27, 2007, 19:09:29 pm »

zielek

  • Gość
komp od gazu :  zbyt duze słowo  heheh
to jest emulator sondy lambda :P i nic wiecej.
Szczerze to nie wiem nawet co to jest bo sie juz naklejka zmyła ehheh
ale napewno emulator tylko  :)
Smigam na LPG bo  biedny student jestem  nooo
Na paliwku jest o wiele lepiej ale wir w baku heheh
A na LPG wystarczy co  mniej wiecej  raz na poł roku" ja to robie raz na miesiac , ale ja mam trzy i tylko podmieniam a miedzy czasie szykuje kolejna hehe"  zdjac głowice rozbebeszyc  usunac nagar dotrzec gniazda zaworowe i oczyscic zawory ssace :P one najbardziej zachodza olejem " dlatego sie muli z czasem samochod na LPG "  3h roboty i sie smiga jak nowym ehheh...
Teraz tak dla odmiany  jak juz wszystkie uszczelki w silniku sa nowe i nigdzie sie nie poci  i nic mu nie jest to :D:D:D
gubie olej korkiem spustowym w misce olejowej eheheh nawet  koreance nie potrafia korka dobrze zrobic na mojej starej misce nigdy mi sie to  nie przytrafiło hehehe
Dobra ja to na dzis koncze z samochodami i wracam do szarej rzeczywistosci  ;)
Czas przyjrzec sie wektorom sił w zadaniach z mechaniki ogolnej  ehhh kolos....:D:D:D

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 27, 2007, 20:32:56 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jest piatek przed dlugim weekendem
jezeli nie studiujesz na simrze lub meilu to nie ma co patrzec do mechaniki ogolnej ,bo zadania sa proste i przyjemne

z czego ty nagar usuwasz w glowicy ????? szkoda ,ze zdjecia nie zrobilem ,bo u mnie kanaly ssace od wylotowych odroznilbys tylko po rozstawie szpilek mocujacych kolektory  :mrgreen:

co do sterownika gazu ,to jezeli masz cos pokroju minilambdy ,to mozesz sprobowac podlaczyc sygnal obrotow z aparatu zaplonowego (ale nie jestem pewien ,bo nie probowalem) i bedziesz mogl zapalac na gazie
napewno da sie tak podlaczyc sterowniki programowalne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 28, 2007, 02:31:44 am »

zielek

  • Gość
HAHAHA zdjecia i ja mam  :P
swojej GLOWICZKI :Dhehehe
patrzac sie w zawory mozna sie spokojnie ogolić :P
nie wspomninajac o komorach spalania:P
a wydechowe kanały  to po zdjeciu głowicy to jak przetrzesz palcem to sie swiecą ehhehe
Ale co tu sie wchwalic:P
klną ci co ich na swiatłach troszkie stresuje ehehhe
A tak dla   dobrej kolei rzeczy to  ssace powinny miec poprzeczne rysy dla leprzego odparowywania paliwka :P HIHIHI

[ Dodano: 28 Kwi 2007 17:22 ]
ehhh  własnie sie dzisiaj dowiedziałem ze juz takowy potworek jest :P heheh
No coz  bede szukał dalej i moze  inny sie znajdzie  pomysł od czego  silnik  sie wpasuje :D
A to volvo  to miałem przyjemnosc naprawiac kumplowi i  całkiem  fajnie zaczał smigac  
Ehhh  
Kiedys nadejdzie taki dzien ze sie spełnia marzenia i sie bedzie poldolotem smigac  szybciej niz ustawa przewidziała ehehh
a narazie robie braciszkowi maluszka :P pierwszy obiazd i przeguby  pozrywane ehhh wariat heheh

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 29, 2007, 13:55:17 pm »

dzik

  • Gość
mozna jakis link do tego poldovolva ?

Konwersja Bosh -> Abimex - problem
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 30, 2007, 20:23:30 pm »

zielek

  • Gość
NOM juz obrotomierz działa :P
wysterowałem juz przekazniki od LPG
i po starym module załplonowym zostało tylko puste miejsce ehhehe