Autor Wątek: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.  (Przeczytany 2923 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« dnia: Maj 14, 2011, 12:55:59 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2612
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
ten krótki co wystaje ze skrzyni Fiat 132 nie da się połączyć z tym czym machamy w Polonezie. oryginału od 132 nie posiadam, jakie rozwiązanie? dospawanie wykluczam.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2011, 19:53:56 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Niewiem jak grubośc tego, co ze skrzyni wystaje, ale można naciąc polonezowy wzdłuż w 2 płaszczyznach (by 4 wąsy powstały) i scisnąc mocną obejmą (taką jak do tłumika, albo do łaczenia stalowych linek)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2011, 23:57:44 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2612
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
po dokładnych oględzinach ustaliłem, że bez spawania się nie da. trzeba odciąć od skrzyni polonezowej kawałek, odciąć też od skrzyni 132, zamienić odcięte kawałki i zespawać. tylko teraz jest nowe pytanie- robić taką samą długość jaka była czy inną? skrócić czy wydłużyć lewarek? kto ma doświadczenia w tej materii?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 18, 2011, 01:01:02 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A całej wiezyczki wymienić się nie da na ta od poloneza ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 18, 2011, 11:35:30 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Wydłużyć trochę pisałem Ci już na gg ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 19, 2011, 21:10:40 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2612
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
zmierzony, przedłużony, obcięty, pospawany. Jimo, jak mi ręki nie starczy żeby 5 włączyć to się policzymy :)
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.