Autor Wątek: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO  (Przeczytany 41888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 13, 2015, 12:17:35 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Czas odgrzac kotleta, turbo praktycznie ukonczone jednak sprzeglo pozwolilo tylko na doładowanie 0.35 bara, wiecej nie jest w stanie utrzymac. Przy takim doładowaniu moc 175KM i 220nm.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 13, 2015, 13:47:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co w koncu steruje tym silnikiem ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 13, 2015, 16:59:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ecumajster.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 13, 2015, 17:57:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
det2 czy det3 ?
ten silnik ma taki sam wieniec jak zwykle 1.4 ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 13, 2015, 19:16:27 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
III. Dwa zęby mniej.

« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2015, 19:23:50 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #125 dnia: Listopad 13, 2015, 20:50:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w det3 to pewnie juz seryjnie jest wgrany uklad do 1.4 i tez prostszy roverkowy pewnie tez,
czyli zabawa w podnoszenie dawki paliwa prosta przy ECU od WC
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #126 dnia: Listopad 13, 2015, 23:22:26 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No ale przecież nie da się uturbić vvc... ]:-> ]:-> ]:->

Pokaż mnie toto bo chyba śnię... <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #127 dnia: Listopad 14, 2015, 00:12:54 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Każdy silnik da się uturbić, a sterownik silnika w VVC jest mocno przestarzały, także strojenie tego nie robi na nikim wrażenia. Skoro dzisiaj EMU obsługuje np. 4x Vanos w S65B40 z M3 E9x. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #128 dnia: Listopad 14, 2015, 00:56:09 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Każdy silnik da się uturbić, a sterownik silnika w VVC jest mocno przestarzały, także strojenie tego nie robi na nikim wrażenia.
na ecumasterze to tylko oszukiwanie niezbyt rozgarnietego sterownika - oszukanie sterownika nie posiadajacego kontrolki CE nie jest karkolomne
Skoro dzisiaj EMU obsługuje np. 4x Vanos w S65B40 z M3 E9x. :P
Zg
tylko,ze to dołngrad,bo nie widzialem jeszcze EMU dzialajacego  sekwencyjnie

Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #129 dnia: Listopad 14, 2015, 13:21:40 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Tak to mniej wiecej wyglada na chwile obecna, oczywiscie jeszcze nie tak jakbym chcial ale wszystko do zrobienia.


Turbina TD04L z Subaru posadzone na pomodzonym kolektorze z Focusa, alternator z nubiry 2.0, jedyny który udało mi sie dopasowac po przeróbkach, wspoma elektryczna z Astry, wtryskiwacze 330cc o ile dobrze pamietam, pompa walbro 6.5 bara, IC z Iveco Daily, Wydech to wydumka z tego co było pod reką, ukłąd chłodzenia tak samo, chłodnica PN 1.9.

Zapłon i dawka paliwa skorygowane przez DET III

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #130 dnia: Listopad 14, 2015, 14:28:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
 z jakiego silnika forda kolektor ? z durateca moze ? bo tez mysllem o zastosowaniu takiego,tylko nie zdazylem zmiezyc rozstawu kanalow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC
« Odpowiedź #131 dnia: Listopad 14, 2015, 14:43:00 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
1.8 ZETEC, oczywiscie dospawana flansza od rovera, rozstaw rur pasowal praktycznie idealnie
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2015, 18:28:42 pm wysłana przez Przem »

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #132 dnia: Listopad 15, 2015, 13:41:21 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a tego kolektora to nie kojarzę,
szukam czegos pod OHV , czego nie trzeba bedzie za bardzo doginac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 16, 2015, 09:39:49 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Robi wrażenie.

Sprzęgło seria rover czy jakiś "wypiek"??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #134 dnia: Listopad 16, 2015, 11:27:35 am »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Sprzęgło 200mm kewlar ale za slabe jest, takze prawie nowa tarcza bedzie na handel w najblizszym czasie. Planuje spieka 5 łopatek i wymodzic podwójny docisk.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 16, 2015, 14:06:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
zamiast tego zrób tarczę 9mm. Seryjna ma 7mm. U mnie 190tka jak miała 9mm trzymała jak głupia. jak zjechała do 7mm to mam wrażenie że zaczęła się ślizgać. A to skromne 190Nm było.

Tak przy okazji kto i za ile robił tego kewlara. Pytam bo będę chciał pod skrzynię forda zrobić właśnie 200/9mm tarczę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 16, 2015, 14:08:49 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Robiłem na skoczylasa 130 zł koszt okładziny. Doładowanie będzie i tak 0.9 finalnie wiec tylko śpiew wchodzi w grę.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #137 dnia: Listopad 16, 2015, 14:29:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
grubsza tarcza da bardzo niewiele,bo charakterystyka sprezyny talerzowej w sprzegle jest zblizona do stalej wlasnie po to,zeby docisk nie malal za bardzo w miare zuzywania sie okladziny,
trzeba isc w materialy o wiekszym wspolczynniku tarcia i w wiekszy docisk,
tylko,ze na podwojnej sprezynie beda pekac lapy,
Vspec1 ma taki setup
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #138 dnia: Listopad 16, 2015, 22:49:36 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
O łapie tez myslalem i pewnie cos dorobic bedzie trzeba.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #139 dnia: Listopad 16, 2015, 22:57:41 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Może warto pomyśleć już o innej skrzyni, jeśli będzie się korzystało z możliwości silnika w pełni. A wtedy znowu będzie zabawa ze sprzęgłem, łapą itp
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .