A to nie zwiększy jeszcze bardziej wskazań prędkościomierza z Saxo?
OLOwi chodzi raczej o to, zeby zostawic fabryczny licznik, zamiast rzezbic w goownie, czyli tworzyc sobie problemy trudne do rozwiazania i jednoczesnie nie uzyskac zadnych plusow takiego rozwiazania silujac sie na podrobienie oryginalu,
i od razu uprzedzam, ze wiem o co chodzi: czym innym jest nie miec wyboru po przeszczepie na silnik ze skrzynia opla, bmw itp. ,a czym innym rzezbic na sile majac prawilna skrzynie FSO
Mając napęd linki od 4.3 skrzynia wysyła informacje - Vb i 3000obr/min jedziesz 95km/h
Majać napęd linki od 3.9 - Vb i 3000obr/min jedziesz 105km/h
Oczywiście jest to informacja analogowa w postaci obrotów wypustku na linkię prędkościomierza.
Chyba pomógłby tutaj napęd linki od 4.55
Ale nie jestem 100% pewien czy się nie myle.
dobra, miejmy to za soba: mylisz sie... co do 4.55,
taki most siedzi tylko w truchlach benzynowych (oczywiscie na gaz tez moze/musi byc
)
a wiec 4.55 * 59/63 = 4.26
stawiam dolary przeciw orzechom, ze w skrzyni truchla siedza slimaki z 4.3,
a takie juz w skrzyni Maćko sa
P.S.
59/63 to oczywiscie 185/70/13
/ 175/80/14