1. Czy można założyć hak samemu?
Teoretycznie powinien to zrobić zakład prowadzący działalność gospodarczą o tym profilu, gdyż jest to zmiana konstrukcyjna, w praktyce zależy od diagnosty, jednemu wystarczy świadectwo homologacji takiego haka, sprawdzi czy hak jest dobrze zamocowany i czy gniazdo jest dobrze podpięte i wystawi odpowiedni papierek coby można było dokonać stosownej adnotacji w DR. A inny będzie szukał dziury w całym.
2. Czy można założyć używkę?
Jak masz już wbity w dowód to tak, jak nie to powinno się dać nowy, choć niektórzy twierdzą, że najważniejsze jest aby miał czytelną tabliczkę znamionową.
3. Czy główka haka może być na stałe czy tylko wersja ze zdejmowanym hakiem jest dopuszczona?
Tutaj nie wiem, dawniej na pewno stały zaczep był dopuszczony (taki mam w atu), w kombi niby da się odkręcić, ale jeszcze nie spotkałem się z tym, żeby ktoś się czepiał o nie zdemontowany hak.
4. Czy hak jak w załączniku podejdzie do atu plusa i jak się go montuje?
Jak ma to być hak do atu plusa to raczej nie podejdzie, na tabliczce jest napisane, że to do MR'89, więc do budy jakoś byś przymocował, ale rzeźba w zderzaku byłaby sroga...
Osobiście mogę polecić hak tego typu:
http://allegro.pl/nowy-hak-holowniczy-polonez-caro-atu-plus-kombi-i6583132232.html Niby utrudnia demontaż zbiornika, ale znów nie robi się tego tak często, żeby rwać włosy z głowy.
Nie wiem czy wiesz, ale uprzedzę cobyś uniknął dodatkowej roboty, w atu plusie przy tylnej lewej lampie jest wtyczka (chyba na 8 pinów) w której są wszystkie niezbędne sygnały zasilające gniazdo haka