Autor Wątek: Pompa paliwa  (Przeczytany 2614 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pompa paliwa
« dnia: Maj 14, 2010, 17:43:54 pm »

Caruso999

  • Gość
Witam, mam pytanie czy jest jakas roznica pomiedzy zalozeniem pompy od abimexa pod boscha? Bo kupilem nowy zbiornik a jest na mala pompe, czyli... chyba abimex. Chodzi mi o kostke, i cala mase problemow zwiazana z napieciem na pompe. Stary zbiornik ma rozstaw srub 10cm, a ten nowy ma 8cm. Co najsmieszniejsze ze nie moge znalesc takiej pompy na alledrogo.

Pompa paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2010, 20:28:46 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
a nie można się było podpiąć to tematu który akurat był pierwszy na stronie ?! :evil:

Pompa paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2010, 20:41:53 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Kołnierz pompy jest nieistotny. Sama pompa jest ważna bo były dwa rodzaje kołnierzy i jeden rodzaj pompy do abimexa.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Pompa paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2010, 08:13:21 am »

Caruso999

  • Gość
Czyli pompe swoja moge zalozyc na inna podstawe, a takie cos da mi rade? http://moto.allegro.pl/item1023500304_pompa_paliwa_daewoo_espero_nexia_polonez_gli_opel.html Wtrysk bosch u mnie jest.

[ Dodano: 17 Maj 2010 18:05 ]
Dobra udało mi sie jakąś rzeżbe zrobic, temat do usuniecia.

Pompa paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2011, 18:02:37 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
Zapytam z ciekawości bo nie wiem a może ktoś wie. Wiadomo , że pompa z GLI ma za małe ciśnienie by dobrze chodziła w GSI a czy można zrobić na odwrót ? GSI wpakować do GLI ? Zastanawia mnie to bo na allegro widziałem bak w komplecie z pompą rzekomo pasujący do wszystkich caro ;) Próbował ktoś takiej opcji ?

Pompa paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2011, 18:08:19 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
W polonezie ojca GSI z braku innej wsadziliśmy pompę od GLI i da się jechać, ale z prędkością max 30km/h, bo podaje mało paliwa, więc tak na logikę wydaje mi się że jak wsadzisz odwrotnie to silnik dostanie za dużo paliwa i może niezbyt dobrze pracować.
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Pompa paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2011, 18:10:47 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
no właśnie tak też pomyślałem ale jestem ciekaw czy ktoś wie to z praktyki. A od GLI to ja też miałem właśnie najpierw pompę u siebie.. Szarpał i bujał sie max 90 :D Jak ktoś jeździ tylko na gazie to nie ma przeszkód  :mrgreen:

Pompa paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2011, 18:14:03 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Cytat: "jasso"
na logikę wydaje mi się

 :roll:
Jak masz sprawny regulator ciśnienia paliwa, to wszystko gra.
zdr

Pompa paliwa
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 16, 2011, 18:16:49 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
no czyli jednak lepiej więcej niż za mało  :mrgreen:

Pompa paliwa
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 16, 2011, 23:31:13 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4120
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Przede wszystkim, to przewody paliwowe gumowe i stalowe do jednopunktu przystosowane są do większego ciśnienia. Dlatego fabryczne poskręcane są ze sobą, a nie pozaciskane na cybanty. Jak dasz taką mocną pompę, to może Ci coś wywalić, a przy tym ciśnieniu to 10 litrów paliwa potrafi się znaleźć na jezdni w moment. (To ostatnie dopiero co przetestowałem...)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Pompa paliwa
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 16, 2011, 23:54:20 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
xmaniekx, możliwe, tak jak mówię nie sprawdzałem w tę stronę więc nie mam pojęcia jakby to działało.
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Pompa paliwa
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 18, 2011, 22:09:49 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Grzech#1938, ale teoretycznie masz w układzie takie samo ciśnienie, bo jest regulowane przez regulator ciśnienia.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Pompa paliwa
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 18, 2011, 22:13:25 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
ja się zgubiłem :mrgreen:  przewody w jednopunkcie są dostosowane do większego ciśnienia ? Masz na myśli np GLI Grzech#1938, ??