Autor Wątek: 1,6 Gli mułowatość v-max 100km  (Przeczytany 10752 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 20, 2008, 19:35:11 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
1.6 GLi
na IV przy 2 tyś ma 60km/h
na V przy 2,5 tyś jest 90km/h

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 20, 2008, 19:59:18 pm »

romoo

  • Gość
Może most był wymieniany i przekłamuje, ale przy 90 to najciszej u mnie chodzi cały zespół napędowy na 5-tce.
Swoją drogą to może karoseria -buda mu chuczy jak przyspiesza na 5-ce.
Może podpora wału ?

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 21, 2008, 11:51:51 am »

danio-1979

  • Gość
jak tak piszecie to jakie prędkości ma disel 1.9 przy powiedzmy 3000 tyś. obrotów

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 21, 2008, 13:12:13 pm »

Mów mi Leon

  • Gość
Witam..Sorka ze wchodze wam w temat ale mam problem ze swoim poldim 1.5 gaźnik..

Otóz na "luzie" silnik ładnie pracuje..Ale słuchajcei,wciskam pedał gazu w podłoge to on przy 2000 zamula sie..ale jak zrobie mu przegazowke wciskajac pedal gazu pare razy to wkreca sie na jakies 4.5 tys obrotow..Nie wiem co mu jest,zachowuje sie jakby mu sie linka przycinala...ale nie mozliwe bo jest nowa..

Lepsze jaja sa gtdy chce ruszyc..Gdy dam mu ostra przegazowke to ruszyc nie moze-tak kolami kreci w miejscu.. a gdy chce powoli ruszyc..(mam przypuszczalknie te 2200tys obrotow) puszczam powoli sprzeglo dodajac gazu a silnik momentalnie spada na 700obrotow i prawie gasnie.. a gdy juz jakos rusze to musze mu niezle w pizde dawac zeby jakos te biegi zmieniac gdyz przy normalnych obrotach zamula ze az czacha dymi..a nie daj boze podjechac gdzies pod gorke to az wstyd bo musze II bieg wrzucać ;(..  przez to wszystko ma spalanie kosmiczne..zalalem go za 50zł i przejechalem 50 km ;/..

Poradźcie jako znawcy..co mu jest..po mojemu to chyba ma cos z gaźnikiem i z ta druga przepustnica?ktora sie otwiera przy dodaniu gazu....

Prosze Pomóżcie bo mnie poldi zeżre z butami..

[ Dodano: 21 Sty 2008 13:15 ]
a sorka jeszcze nie wspomnialem ze jest w gazie..i tylko na nim jezdze bo na benzynie nie ma wogole mowy chociaz probuje na niej auto zapalic ale jakos zalapac nie moze..mozliwe ze chodzi o wolne obroty;(...

Pozdrawiam

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 21, 2008, 14:13:24 pm »

FSO maniak

  • Gość
Moim zdaniem to bedzie gaz do regulacji, widocznie ci go przylewa... Zrob taki test mu, jak odpalisz silnik i rozgrzejesz to po wyciagnieciu ssania od benzyny powinien stracic obroty. Jezeli wzrosna i bedzie sie dobrze krecic to mieszanka do Regulacji. A i zobacz czy nie masz dolotu zatkanego przez jakiegos spec-gaziarza...

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 21, 2008, 15:01:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "danio-1979"
jak tak piszecie to jakie prędkości ma disel 1.9 przy powiedzmy 3000 tyś. obrotów

pomnoz sobie przez 1.05 jezeli masz most 3.91 i przez 1.1 jezeli masz 4.1

Mów mi Leon
masz instalacje do regulacji ,moze byc parownik do regeneracji
jak ci spalil gazu za 50pln na odcinku 50km to dziwie ,sie ,ze tym da sie jezdzic - powinno go zdrowo zalewac i gasnac na wolnych obrotach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 21, 2008, 15:03:32 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "FSO maniak"
wyciagnieciu ssania od benzyny powinien stracic obroty. Jezeli wzrosna i bedzie sie dobrze krecic to mieszanka do Regulacj.
No nie wiem . U mnie to po wyciągnieciu ssanka to obroty wzrastają . Fakt że mam mocno za bogato ustawione na wolnych ale spalanko to 12,5 miasto i 7,5 traska i odpalam na gazie w każdy mróz .

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 21, 2008, 15:21:06 pm »

Mów mi Leon

  • Gość
no zalewac to go nie zalewa jakos..bo by gasl..a ten pali za pierwszym razem i nie ma wała żeby nie zagadał...musze sprawdzic z tym wyciaganiem ssania:) za pare minut zdam relacje:)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 21, 2008, 16:07:17 pm »

romoo

  • Gość
Wyciąganie ssania nic nie daje bo i co ma dawać skoro  na gazie się jezdzi?
Ja miałem to samo co -Mów mi Leon  - dzisiaj usunąłem usterke był zapieczony regulator zapłonu i cięzarki nie robiły roboty i był mulasty do 3000 obr a potem rakieta.
Rozebrałem go i nasmarowałem ciężarki i palec rozdzielacza muszą chodzić lekutko względem wałka napędowego a nie jakieś zatarcia.

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 21, 2008, 17:32:10 pm »

FSO maniak

  • Gość
Cytat: "romoo"
Wyciąganie ssania nic nie daje bo i co ma dawać skoro  na gazie się jezdzi?
Zubaza mieszanke gazową powietrzem, i kiedy jest za bogata to tak jak bruns pisze, obroty wzrastają.
A i nie chodzi o przylewanie na wolnych obrotach, bo jezeli pali od strzala to nie. Chodzi o to, ze po dodaniu gazu moze leciec za bogata i moczyc swiece. Mialem tak, tylko ze na benzynie, swiece calutkie czarne, ale wyregulowalem i jest ok... Przejedzie sie i zda relacje, jezeli bedzie ciut lepiej to do regulacji. Ewentualnie lipny gaz zatankowal i tak sie dzieje

PS: bruns zwazajac na twoj wiek i niewątpliwe doswiadczenie za kolkiem, to wierze w twoje wyniki. 7,5l na trasie jest mozliwe...

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 21, 2008, 17:59:16 pm »

Mów mi Leon

  • Gość
Chłopaki, patrzyłem z tym ssaniem.. Rozgrzałem go ładnie zeby sobie chodzil na wolnych obrotach..wyciagnalem ssanie i nic sie nie dzialo..Potem przypomnialo mi sie ze jak ostatnio zmienialem swiece to zauwazylem ze zawor odpowiadajacy za powietrze idace do parownika jest calkowicie zakrecony..tzn moze na pol obrotu odkrecony..wzialem odkrecilem go na poltora obrotu..na parowniku przykrecilem o pol obrotu gaz.. no i wcisnalem pedal do podlogi..no i musze powiedziec ze od razu bez przerwy sie wkrecilem na 5 tys..

Wyjechalem sie przejechac..niestety straszne bloto to na III mi kolami krecil..ale az czuc ze idzie..Sprawdze jutro na asfalcie.. bo na tym bagnie to potem ciagnik bede musial wzywac..

hehe polonez kladl sie na bok ale na II go ciagnalem do 3tys majac w pogotowiu I nke..no i ładnie sobie poradzil..koles sie bmw e36 zakopal a ja zem jak czolg przeszedl:)

Jednak Polonez to auto sportowo Terenowe:)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 21, 2008, 18:07:28 pm »

FSO maniak

  • Gość
Cytat: "Mów mi Leon"
Jednak Polonez to auto sportowo Terenowe:)

Potwierdzam... Duzy przeswit przydaje sie w lesie :)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 23, 2008, 13:14:04 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Potwierdzam... Duzy przeswit przydaje sie w lesie :)

Nie tylko w lesie ale takze na polskich drogach.
No i niezniszczalne zawieszenie :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 27, 2008, 09:24:42 am »

Sali

  • Gość
to ja tez sie moze do tego tematu do lącze bo ostatnio mam problemy z mojim cadilakiem a jest tak ze w trasie bardzo ładnie jedzie ponad 130 km spokojnie ale tylko problem zaczyna sie w miescie na niskch biegach mułowaty i jak stoje na światłach to obroty nie chodzą równo i gasnie czasmi to go gazuje lekko aby nie zgasł i po ruszanu robi na 1,2 kangórki i ma problemy czasami problemy z jazdą podgóre albo zatrzyma sie albo jedzie bardzo wolno dam taki przykład jechałem kiedysc tak ok 85 km i nagle brakło mocy auto zwalni naciskam na pedał gazu a tu zero reakcji tylko cicho i tak do 2 zredukuje i juz lepiej .Dziekuje za wszystki informacje na mój temat i prosze o odp.

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 27, 2008, 09:51:53 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A jaki silnik  :?:  :roll:
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 27, 2008, 10:33:07 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
matucha, jak w temacie zapewne  :wink:
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 27, 2008, 10:37:43 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytat: "SeBa"
matucha, jak w temacie zapewne  :wink:


Tak to jest w niedzielę rano :P
Ja bym zaczął od sondy ;)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 27, 2008, 11:29:29 am »

Sali

  • Gość
silnik o jakim mowa w temacie tylko ze sam benzynka tez myslalłem aby zacząc od baku a tez jest taka mozliwosc ze to wina baku moze

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 27, 2008, 13:25:39 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Sali, mi się wydaje, że gdyby to była wina baku czy przewodów albo chociażby filtra, to problem by był raczej na wysokich obrotach, bo wtedy by dostawał za mało paliwa, a na niskich by grało, a u Ciebie jest na odwrót, więc według mnie raczej odpada, no chyba że przewody gdzieś powietrze łapią i przy małym przepływie Ci się pęcherzyki powietrza dostają, ale wedle mnie mało prawdopodobne.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

1,6 Gli mułowatość v-max 100km
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 27, 2008, 13:47:37 pm »

Sebaaa

  • Gość
U mnie gdy pompka wysiadała juz to problem byl na niskich obrotach (zabkowanie).. jak chcesz przyspieszyc to chwile pomysli trzeba bylo kłaśc cegle na gaz i czekac :P (koszt 200zl nowej pompki) Gorzej ze teraz gdy na benzynie chce dac mu po obrotach to znowu dzieje sie to samo.. tlumacze sobie to niskim poziomem paliwa (pompka nie zatarta caly czas odłączona bo dorobilem wyłacznik w kabinie ) ;)