FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Vornar0 w Kwiecień 16, 2015, 01:41:45 am
-
Witajcie! Wczoraj idac na łatwiznę chciałem dokręcic sprężarkę w moim GSI, oczywiście idąc na łatwiznę - za pomocą jednej śróby, no i przesadziłem... Strzeliła tylnia łapka mocująca... Usłyszałem ssssyt resztek czynnika chyba... Moje pytanie brzmi: Czy można to jakoś pospawać/zreperować? Czy raczej mogę juz się pożegnac z tą sprężarką? Jutro postaram się wstawić zdjęcie defektu. Ewentualnie ma ktoś na sprzedaż za rozsądne pieniążki?
-
Miałem to samo tylko że uszkodziłem jak naciągałem pasek klinowy od alternatora.Brecha zjechała i utrzasneła łapę."Fachowcy" od klimy wycenili naprawę na 800zł więc kupiłem na allegro nową sprężarkę sam sobie wymieniłem a za nabicie zapłaciłem 60zł.W drugim samochodzie sprężarka rozszczelniła się na łączeniu korpusu regeneracja i wymiana więcej niż nowa sprężarka na allegro.
-
zależy jaka regeneracja :)
np.: wymiana oringu 200 PLN.
Ale można zainwestować w ściągacz 80 PLN i wtedy samemu można naprawiać sprężarkę jak się jest ostrożnym i dokładnym
-
Po 15 latach pracy wymiana samego oringu to zdecydowanie za mało.