Cała instalacja dla żarówek H3 i H4 w plusie jest do kitu. Zbyt cienkie przewody, marnej jakości kontroler. Chcesz to zrobić dobrze to kup 3 zwykłe przekaźniki 30A, 6 bezpieczników (2x 10A, 2 x 15A, 1 x 20A i 1 x 40A lub maxi 50A), przewód minimum 10 mm główny z akumulatora, (nie sugeruje się tym że "wystarczy 6mm" bo te przewody są nad wyraz opisywane w stosunku do możliwości materiałowych, czytaj marna miedź) i przewód 2.5 mm a najlepiej 4 mm z powodu opisanego wyżej. "mm" odnosi się do przekroju.
Poprowadź główny przewód zasilający zabezpieczony bezpiecznikiem 40A lub 50A od akumulatora do 3 przekaźników: drogowych, mijania i przeciwmgielnych. Sterownie cewek przekaźników poprowadź z istniejącej instalacji. Od przekaźnika drogowych wyprowadź 2 przewody 4 mm (ze styku wysoko-prądowego) do dwóch zwykłych bezpieczników 15A, a następnie do żarówki H4. Analogicznie dla świateł mijania, tylko bezpieczniki mniejsze 10A.
Z 3 przekaźnika wyprowadź przewód do bezpiecznika 20A, a następnie rozdziel na dwa przewody 4 mm do żarówek H3.
Ważne: masa żarówek H4 i H3 musi być takiego samego przekroju jak zasilanie, i odpowiedniej wielkości oczko bezpośrednio do karoserii nadwozia, polecam pastę miedzianą.
Tak wygląda schemat na dobrze i mocno świecące światła w polonezie i lublinie z instalacją po 97. Niestety ori instalacja jest do kitu. Jeśli chcesz to odezwij się na PW rozrysuję Ci schemat.