FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Kagan w Styczeń 04, 2011, 21:43:15 pm
-
Panowiem mam w moim 1.6 GLE instalacje I generacji na śruby. przymierzam się do swapu na rowerka 1.4 i mam pytanie. Jak maksymalnie wykozystać starą instalacje? Co bęe musiał zmienic?
-
tylko mikser zeby to zadziałało. Taki okrągły trzeba dać, tzw. prysznic
[ Dodano: 04 Sty 2011 22:01 ]
po drugie.... http://forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?t=24362
-
i emulator wtrysków najlepiej
-
Mam pytanko jaka ma byc srednica miksera wewnętrzna do silnika 1,4 roverka?
Bo tez zrobułem swapa i muszę przysłaniać dolo żeby miał powera na gazie.
-
na 32mm jeszcze pojedzie , mozna dac dla pewnosci 30mm,
w sumie sporo zalezy jak bedzie chcial z parownikiem wspolpracowac
-
A mój ma jakiegoś muła, ale na benzynie także, czyli jeśli to by była kwestia zwężenia dolotu to w tej rurze między filtrem a przepustnicą?
-
a jaki masz mikser i jaki silnik ?
-
Silnik rovera. Mikser nie wiem, do rury przed przepustnicą wchodzi kawałek z rurki od reduktora, a co jest w tej grubej rurze jeszcze nie sprawdzałem. Tylko czemu na benzynie też jest słaby? Po mojemu chodzi jak zdrowy OHV albo nawet nie.
-
albo ci sie mapy rozjechaly w ECU - choc wtedy reset pomoze,
jak nie pomaga ,to mozesz miec dolot zdlawiony mikserem ,gdy bedzie za maly ,
zmierz srednice miksera i zrob moze jakies zdjecie pogladowe jego przekroju
-
Z doświadczenia powiem, że lepiej większy. Łatwiej ustawić. Na mikserze 32mm śruba na węzu skręcona prawie na max, na wysokich obrotach za mało dawało. Na takim mikserze gorzej zapala zimny z gazu-zalewa. Mikser ~35mm jedzie lepiej, mniejsze spalanie, precyzyjniejsza regulacja, dobrze zapala nawet przy 0stC
Bez miksera też jeżdzi :P
-
No właśnie coś mi się wydaje, że ja nie mam żadnego miksera tylko rurkę od reduktora włożoną w tą grubą rurę przed przepustnicą. Jak w takim układzie powinien się zachowywać?
-
Powinien jechać, ale kiepsko :) mikser do normalnego użytku musi być.
Mułowatośc na gazie i benzynie jest spowodowana najprawdopodobniej czymś innym.
-
Czym np.?
On zachowuje się tak: pali bardzo łatwo, pracuje ładnie, równiutko, jeździ ładnie, ale mocy to on nie ma, choć nie mam porównania do innego rovera. Może tak ma być, ale nie sądzę.
Zoltan, Ty jesteś z Konstancina? Może byśmy się spotkali kiedy i obejrzeli nawzajem nasze roverki? Mogę podjechać.
-
Poszło PW Łukasz.
-
Zoltanie pamietaj ,ze twoj reduktor nie zachowuje sie standardowo ,bo kiedys nawet na rurce mogles jezdzic ,tak wiec i mikser 35 mu nie straszny ,
nowy reduktor nie zachowuje sie tak jak twoj i na mikserze 35 bylby problem z praca na wolnych obrotach
co do mula na benzynie to w gre wchodzi wiecej czynnikow niz na gazie i ciezko wyczuc co moze byc przyczyna ,
a podlaczenie tego ECU pod jakis badziewny czytnik nie jest tanie :P
-
Chyba prościej skołować inny ECU :-)
-
chyba tak
-
Ecu można inne podłączyć, ale to nic nie da. Kilka kompów już podpinałem, na każdym jechał tak samo, tylko były np. problemy z wolnymi obr.
KGB reduktor zmieniałem i jest dokładnie tak samo. Może rzeczywiście i coś mam ostro powalone.
Miałem taką sytuacje w Lantrze na wielopunkcie(przepływomierz klapowy)- był mikser ok 30mm. samochód zalewało, kiepsko odpalał na pb i lpg. Po wybiciu z miksera tej wstawki z dziurkami (zostało tylko przewężenie i dziura doprowadzająca) auto odpala z dotyku na benie i na gazie, jedzie dobrze, pali tyle samo.
-
z klapowcami praktycznie zawsze sa problemy,trzeba do nich podchodzic indywidualnie
-
na 32mm jeszcze pojedzie , mozna dac dla pewnosci 30mm,
a jaki masz mikser i jaki silnik ?
Z doświadczenia powiem, że lepiej większy. Łatwiej ustawić. Na mikserze 32mm śruba na węzu skręcona prawie na max, na wysokich obrotach za mało dawało. Na takim mikserze gorzej zapala zimny z gazu-zalewa. Mikser ~35mm jedzie lepiej,
Panowie sprawdziłem - mam mikser typu prysznic o średnicy ok. 32-33 mm. Samochód jest dość słaby, na benzynie także. Chętnie bym spróbował na innym mikserze. Założyć większy? A może bez miksera na benzynie zobaczyć jak chodzi? Tylko nie wiem jak wyjąć ten mikser z tej rury, wygląda jakby był zintegrowany z tą rurą pomiędzy filtrem a przepustnicą.
-
A regulowałeś już instalację pod nowy silnik. A na benzynie może pompa paliwa jakaś słaba.
-
Znaczy ja nie mam nowego silnika jeśli to było do mnie :-) Gaz był regulowany i mogę co najwyżej spalanie mu zwiększyć, a i tak pali minimum 9-10 l.