ABS jest w kazdej wersji, gdzie tarcza z przodu to ~280,
nie wiem jak w Stilo bylo przy slabszych wersjach, czy przypadkiem nie bylo z tylu bebnow,
mam te zaciski i na tarczach 251 i mialem na 276 - jakos tej niezawodnosci za specjalnie nie widze, ale nie mam jak porownac, bo nie uzywam recznego, one i tak nie dzialaja, bo linki sie zapiekaja,
wiec roznica wzgledem bendixa zadna, bo zawsze problemem jest linka,
zaciski w Alfie/Kappie maja te zalete, ze klocki sa grubsze,wiec na dluzej powinny wystarczyc, ale z drugiej strony kosztuja najmniej piec dych, a do bendixa dwie dychy,
mechanizm recznego jest troche lepszy, ale nie uzywany tez zapieka sie
jezeli chodzi o wieksza sile hamowania tylu, to korektor i tak odetnie tyl - na rolkach sila bedzie wieksza, a na drodze taka sama jak w bendixie (w lucasie zreszta tez),
chyba ze korektor jest zapieczony w pozycji otwartej, to wtedy seryjny bendix blokuje tylne kola - mialem tak w DFie i bardzo przyjemne sie hamowalo, tylko tylne klocki schodzily szybciej niz normalnie i na mokrym tylek potrafilo majtnac,
grzebiac przy korektorze mozna sobie skutecznie wzmocnic tyl, nawet bebny moga zaczac hamowac zamiast byc tylko balastem tylnej osi