FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Opony Felgi Śruby => Wątek zaczęty przez: szuczka w Grudzień 25, 2010, 16:40:39 pm
-
W przypadku urwanego gwintu na tylniej piascie.
-
nie wiem co da szpilka jesli gwint zerwany. niby zawsze można wkleić-rozwiercić na większy gwint, jednak to półsrodki. nie szybciej półośkę zmienić??
szpilka- bedziesz przykręcać nakrętke a nie srubę. sruba bedzie wystawać z piasty
-
Pytanie juz zadalem w innej czesci forum w moim miescie niema waskich pol-osiek szukalem juz po szrotach .Kolega rozebral poloske i musielismy wkrecic stara bo kupilem od szerokiego Caro. Brak polskich liter prosze o wyrozumialosc .
-
Chcesz od wąskiego kupić ?
U mnie tego pełno.
Druga rzecz - szpilka to nie śruba czyli szpilka wystaje z piasty i na nia nakreca sie nakretke.
-
czy ktos wie jakiej dlugosci byly poloski od waskiego i szerokiego na tarczach? ta moja pol oska co kupilem i za dluga byla miala- ok 68 cm dlugosci
-
nie wiem co da szpilka jesli gwint zerwany.
Można zastosować szpilki radełkowane, które się wbija, zamiast wkręcanych.
-
Czy takie szpilki podejda?
http://allegro.pl/szpilka-do-kol-12x1-25-50mm-nissan-suzuki-i1316877434
-
tak