Autor Wątek: ITB z motocykla w DOHC  (Przeczytany 11651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 17, 2008, 19:51:21 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Z serwem nie mam problemu bo jest  od lucasa więc miejsca mam od groma.Jak przyjdzie paczka to będę coś dumał

[ Dodano: 2008-04-22, 18:02 ]
Przepustniczki przyszły w sobotę - oto fotki tego ustrojstwa:





Na pierwszy rzut poszło wywalenie przepustnic typu "secondary", które w ścigaczu są otwierane siłownikiem elektromagnetycznym.
Kolejna rzecz do wywalenia to listwa wtryskowa ze ścigacza - skoro to ma być na seryjnych wtryskach z Tempry to na razie nie ma potrzeby dawania drugich wtryskiwaczy.

[ Dodano: 2008-04-23, 00:05 ]
Tak wygląda to wstępnie połączone z dodatkowo dociętym kolektorem z cromy:





I fuks -  w miarę idealnie schodzą się kanały:



Pozstaje porting tych kanałów w kolektorze z cromy, założyć listwę - mam zonka - inna jest temprze/delcie a inna w cromie wiec znowu albo szukanie albo wydumka....

[ Dodano: 2008-04-27, 19:30 ]
Nowe fotki , troszke ciemne:



"jest ryzyko , jest zabawa"

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 02, 2008, 19:41:02 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
no no :) zakładaj i testuj. podoba mi się taka wydumka :)

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 02, 2008, 22:59:53 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Wyglada niezle - tylko sprawdz czy odma w bloku nie bedzie chaczyla  o dolot ! Jak montowalem boczniaki to weszly na styk a  u Ciebie jest jeszcze blizej kolektora niz w 1800
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 29, 2008, 20:57:49 pm »

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 29, 2008, 21:04:32 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
kania_, jak wrażenia z jazdy?
pojawiło się zupełnie inne oblicze dohc?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 29, 2008, 21:20:23 pm »

Fistasz

  • Gość
ja jestem oszołomiony tym co zobaczylem. Niesamowiscie to sie zbiera

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 29, 2008, 21:49:16 pm »

kania_

  • Gość
Nie wiem ja tylko przeedytowalem film natomiast bedziemy robic wszystko zeby bylo lepiej :P

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 29, 2008, 22:17:32 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Z mojej strony pełen respekt  jak na 1,6  8 zaworowe chodzi to prze cudnie  :mrgreen:

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 29, 2008, 23:10:59 pm »

kania_

  • Gość
Z tego co widze to nie wyregulowany jest i ma problemy ze zmuleniem przy 7000obr/min
ale myle ze jak świety zmieni wydech to troszke bedzie lepiej

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 30, 2008, 07:55:34 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No faktycznie przy seryjnej średnicy wydechu nie można się spodziewać cudów , teraz pójdzie wydech fi50 jak tylko lekko ogarnę silnik , coś się podziało ze świecami , jest za bogato. Muszę jeszcze zsynchronizować przepustnice wakuometrem i wtedy się zobaczy jak to lata.
Już na seryjnym kolektorze latało to nieźle - objechałem hondę civic 1.4 is - gość miał powerrurę ze stożkiem i customowego barana z wydechem więc było nieźle a ma być jeszcze lepiej.
Docelowo to ma objechać hondę civic 1.5 VTEC - 125km , wiem będzie ciężko ale jak się nie uda to w piwnicy leży głowica 16v z Tipo i będzie hybryda  :D
"jest ryzyko , jest zabawa"

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 30, 2008, 09:11:24 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a na wolnych nie za bardzo nim rzuca ??

niechcial bym tu wyjsc na jakiegos marudera,
bo i tak bylem i jestem pod wielkim wrazeniem :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 30, 2008, 09:22:30 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Nie ma co Święty jest największym wymiataczem na forum. Tylko dlaczego nie przyjezdza do Czerniewic? :(
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 30, 2008, 09:22:36 am »

e_gregor

  • Gość
Wg mnie to musi tak sie telepać na wolnych z tego powodu że dolotu prawie niema. Coś za coś. Dobrze siewkręca ale stabilnie pracować nie będzie na biegu jałowym

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 30, 2008, 13:14:58 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Kreci sie to dobrze  :D akurat 1600 preferuje wyzsze obroty- powyzej 3 tys. Co do telepania to moze warto podwyzszyc obroty biegu jalowego do 1000/1200 tak jak sie to robi w przypadku podwójnych gazników ? Silnik wtedy zdecydowanie rowniej pracuje
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

ITB z motocykla w DOHC
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 30, 2008, 14:40:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Spokojnie , muszę wyregulować skład mieszanki oraz zsynchronizować przepustniczki - wtedy powinien pracować równiutko, oglądałem filmiki na ITB i niektóre silniki pracują wręcz idealnie - myślę że to kwestia wystrojenia.
"jest ryzyko , jest zabawa"