FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Caruso999 w Maj 14, 2010, 17:43:54 pm
-
Witam, mam pytanie czy jest jakas roznica pomiedzy zalozeniem pompy od abimexa pod boscha? Bo kupilem nowy zbiornik a jest na mala pompe, czyli... chyba abimex. Chodzi mi o kostke, i cala mase problemow zwiazana z napieciem na pompe. Stary zbiornik ma rozstaw srub 10cm, a ten nowy ma 8cm. Co najsmieszniejsze ze nie moge znalesc takiej pompy na alledrogo.
-
a nie można się było podpiąć to tematu który akurat był pierwszy na stronie ?! :evil:
-
Kołnierz pompy jest nieistotny. Sama pompa jest ważna bo były dwa rodzaje kołnierzy i jeden rodzaj pompy do abimexa.
-
Czyli pompe swoja moge zalozyc na inna podstawe, a takie cos da mi rade? http://moto.allegro.pl/item1023500304_pompa_paliwa_daewoo_espero_nexia_polonez_gli_opel.html Wtrysk bosch u mnie jest.
[ Dodano: 17 Maj 2010 18:05 ]
Dobra udało mi sie jakąś rzeżbe zrobic, temat do usuniecia.
-
Zapytam z ciekawości bo nie wiem a może ktoś wie. Wiadomo , że pompa z GLI ma za małe ciśnienie by dobrze chodziła w GSI a czy można zrobić na odwrót ? GSI wpakować do GLI ? Zastanawia mnie to bo na allegro widziałem bak w komplecie z pompą rzekomo pasujący do wszystkich caro ;) Próbował ktoś takiej opcji ?
-
W polonezie ojca GSI z braku innej wsadziliśmy pompę od GLI i da się jechać, ale z prędkością max 30km/h, bo podaje mało paliwa, więc tak na logikę wydaje mi się że jak wsadzisz odwrotnie to silnik dostanie za dużo paliwa i może niezbyt dobrze pracować.
-
no właśnie tak też pomyślałem ale jestem ciekaw czy ktoś wie to z praktyki. A od GLI to ja też miałem właśnie najpierw pompę u siebie.. Szarpał i bujał sie max 90 :D Jak ktoś jeździ tylko na gazie to nie ma przeszkód :mrgreen:
-
na logikę wydaje mi się
:roll:
Jak masz sprawny regulator ciśnienia paliwa, to wszystko gra.
zdr
-
no czyli jednak lepiej więcej niż za mało :mrgreen:
-
Przede wszystkim, to przewody paliwowe gumowe i stalowe do jednopunktu przystosowane są do większego ciśnienia. Dlatego fabryczne poskręcane są ze sobą, a nie pozaciskane na cybanty. Jak dasz taką mocną pompę, to może Ci coś wywalić, a przy tym ciśnieniu to 10 litrów paliwa potrafi się znaleźć na jezdni w moment. (To ostatnie dopiero co przetestowałem...)
-
xmaniekx, możliwe, tak jak mówię nie sprawdzałem w tę stronę więc nie mam pojęcia jakby to działało.
-
Grzech#1938, ale teoretycznie masz w układzie takie samo ciśnienie, bo jest regulowane przez regulator ciśnienia.
-
ja się zgubiłem :mrgreen: przewody w jednopunkcie są dostosowane do większego ciśnienia ? Masz na myśli np GLI Grzech#1938, ??