Hej,
ostatnio trafiły mi w ręce 4 gaźniki od Poloneza. Są w różnym stanie. Czy moglibyście doradzić co warto by było z nimi zrobić i czy w ogóle sens jest regenerować. Jeden z nich planuję sobie zostawić na pewno do swojego Caro 1.5
Gaźnik 1:
Oznaczenie: 34S2C12 1188
Stan: Kompletny, widać że po regeneracji prawdopodobnie Plug&Play po wyregulowaniu
Gaźnik 2:
Oznaczenie: 34S2C12 1190
Stan: Zaśniedziały od spodu, wężyki poobcinane, coś w nim metalicznie grzechocze, nie otwiera się jedna klapka, bo od spodu jest całość zaśniedziała i pokryta jakimś białym nalotem
Gaźnik 3:
Oznaczenie: 34DCMP 250
Stan: Brak mocowania linki gazu, dźwigienki do poruszające klapkami zdekompletowane
Gaźnik 4:
Oznaczenie: 34S2C2 0188
Stan: Wygląda na kompletny oprócz brakujących szpilek (są 2 długie czyli pewnie był na nim mikser od gazu)
Gaźnik nr 1 planuje sobie zostawić, natomiast zastanawiam się nad regeneracją jeszcze 4 bo jest z nich w najlepszym stanie. Jaka jest różnica między 34S2C12 a 34S2C2? Czy jedno z drugim jest kompatybilne?